Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai se syntyneisyys on meillä suurta kun 10 000 aborttia tehdään suomalaisille!

Vierailija
17.01.2017 |

Älkää tehkö yhtään aborttia niin väkiluku pysyy jopa suomalaisenakin pystyssä! Abortti on murha myös Suomelle.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla muuta kuin satiiria : Kai se syntyneisyys on meillä PIENTÄ... heheh!

Vierailija
2/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä valtava määrä. Syntyvyys kun on sen 50000 vuodessa. Eli joka kuudes sikiö abortoidaan! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuitenkin kun katsotaan lastensuojelun piiriin päätyvien lasten määrää voidaan todeta, että tarpeeksi moni vanhempi ei ole miettinyt aborttia vaihtoehtona

Vierailija
4/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin lapsivihamielinen suomi, että ei ihmekkään, ettei lapsia enää tehdä.

Vierailija
5/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä tehdään sentään suhteellisen vähän abortteja.

Vierailija
6/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa lapseen koska en saa mitään tukia vaan elän ihan palkallani. Keskituloiset lapsiperheet ovat ryhmä  jota hallitus vihaa.

Vierailija
7/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä kaksi raskautta kolmesta päättyy aborttiin.

Vierailija
8/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää vaan, että meillä sekä syntyneiden lapsien että aborttien määrä on laskussa. Johtuu vähentyneestä raskauksien määrästä.

Vierailija
9/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin kun katsotaan lastensuojelun piiriin päätyvien lasten määrää voidaan todeta, että tarpeeksi moni vanhempi ei ole miettinyt aborttia vaihtoehtona

Anteeksi mutta mun mielestä on erittäin vastenmielistä että sun mielestä lastensuojelun piirissä olevien lasten elämä ei ole yhtä arvokasta kuin muiden ja että heidät olisi pitänyt abortoida.

Olin itsekin teini-iässä lastensuojelun asiakkaana mutta en siltikään koe elämääni mitenkään huonoksi tai arvottomaksi tai että mut olisi pitänyt tappaa kohtuun. Elämäni on nykyään ihan kunnossa ja opiskelen yliopistossa.

Vierailija
10/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tehdään myös suhteellisen vähän raiskauksia ja huumausainerikoksia muihin maihin verrattuna. Se ei kuitenkaan tarkoita että raiskaukset ja huumausainerikokset eivät olisi ongelma mihin pitää puuttua.

Vierailija
11/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollaan sukupuutton kohta.

Vierailija
12/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta mun mielestä on erittäin vastenmielistä että sun mielestä lastensuojelun piirissä olevien lasten elämä ei ole yhtä arvokasta kuin muiden ja että heidät olisi pitänyt abortoida.

Olin itsekin teini-iässä lastensuojelun asiakkaana mutta en siltikään koe elämääni mitenkään huonoksi tai arvottomaksi tai että mut olisi pitänyt tappaa kohtuun. Elämäni on nykyään ihan kunnossa ja opiskelen yliopistossa.

En koe lastensuojelun piiriin joutuneiden elämää millään tavalla yhtään sen arvottomampana kuin muidenkaan, tarkoitin kommentilla lähinnä että ehkäpä joku päivä Suomessa ei tarvitsisi yhtään lasta ottaa huostaan jos kaikki hoitavat lapsensa itse / harkitsevat sikiämistään.

Vierailija
13/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortoija murhaa Suomea ! Antakaa lasten tulla!!!

Vierailija
14/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan toki huostaanotetut lapset pärjätä aikuisena elämässään, mutta haluaisitko 9 että joku toinen lapsi joutuu kasvamaan samoissa oloissa? Ymmärtääkseni valtion tehtävä ei ole lähtökohtaisesti kasvattaa "hylättyjä" lapsia.

Vierailija
15/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö siis abortti kieltää ja antaa (ei toivotut) syntyneet lapset sosiaalihuollon huostaan?

Vierailija
16/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiva sinulle. Tiedän monta täysin päinvastaista tapausta.

Vierailija
17/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan toki huostaanotetut lapset pärjätä aikuisena elämässään, mutta haluaisitko 9 että joku toinen lapsi joutuu kasvamaan samoissa oloissa? Ymmärtääkseni valtion tehtävä ei ole lähtökohtaisesti kasvattaa "hylättyjä" lapsia.

Haluatko sinä valtion jossa olisi hylättyjä lapsia sitten itse? Äitejä täytyy auttaa huolehtimaan lapsestaan vaan ei siinä muuta tarvita. Ja ennenkaikkea opastaa ehkäisyssä ellei osaa.

Vierailija
18/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe lastensuojelun piiriin joutuneiden elämää millään tavalla yhtään sen arvottomampana kuin muidenkaan, tarkoitin kommentilla lähinnä että ehkäpä joku päivä Suomessa ei tarvitsisi yhtään lasta ottaa huostaan jos kaikki hoitavat lapsensa itse / harkitsevat sikiämistään.

Abortin tekeminen ei ole sikiämisen harkitsemista koska siinä vaiheessa sikiäminen on jo tapahtunut. Siinä tapetaan jo alkunsa saanut lapsi.

Mutta kaikki ennen sikiämistä tapahtuva harkitseminen on toki hyvä asia ja maailma olisi äärimmäisen paljon parempi paikka jos kaikki vanhemmuuteen sopimattomat henkilöt saisivat jonkun lääkityksen joka veisi seksuaaliset halut kokonaan. E-pillereistä ei nimittäin ole mihinkään koska ainakin narkit unohtavat ottaa ne ja sitten sikiävät kuin kanit.

Vierailija
19/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee lapsia ennen kuin maailman tila (sodat/ilmasto/raha) on tai tulee olemaan sellainen, että lapsella olisi edes siedettävä tulevaisuus ja synnyttäneille jääneet vaivat otetaan tosissaan ja niille tehdään jotain.

Minulle suomalaisuuden jatkuminen kansana tai jonkun värisenä ei merkitse mitään, joten siltä osin ei ole paineita. Jos valtio haluaa lisää lapsia, niin siitä saa myös maksaa joko suorana synnyttäjälle tai sitten tekemällä suuria yhteiskunnallisia muutoksia.

Vierailija
20/26 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tehdään myös suhteellisen vähän raiskauksia ja huumausainerikoksia muihin maihin verrattuna. Se ei kuitenkaan tarkoita että raiskaukset ja huumausainerikokset eivät olisi ongelma mihin pitää puuttua.

Totta, pitäisi vielä paremmin huolehtia ehkäisyn saatavuudesta ja ehkäisyvalistuksesta. En todellakaan rinnaistaisi raiskauksia tai muita rikoksia abortteihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän