Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkäaikaisen vuokrasopimuksen irtisanominen

Vierailija
17.01.2017 |

Aina ennen ovat vuokralaiset irtisanoneet vuokrasopimuksen, mutta nyt olisi edessä irtisanominen omistajan (vuokranantajan) puolelta. Oma lapsi tarvitsee asunnon.

Miten olette hoitaneet asian? Kirjattu kirje? Tuntuu ikävältä, koska vuokralainen on ollut hyvä, maksanut aina vuokran ajallaan eikä ole aiheuttanut mitään harmeja. Toisaalta kun oma lapsi aikuistuu, niin nyt on tarve asunnolle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille ja kerro nätisti puhelimessa ja laita sitten kirjallisena perään.

Vierailija
2/8 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallinen ja syyksi omaan käyttöön. Vuokranantajan on pakko kerto syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa...jos mahdollista käy paikan päällä ja tee vielä kahtena kappaleena. Soita ennakkoon.

Vierailija
4/8 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vielä että jos ovat olleet yli vuoden niin irtisanomisaika on 6kk alkaen seuraavan kuukauden alusta.

Vierailija
5/8 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun ajattelet vuokralaistasi, ap!

Itse en ole vuokralla, mutta jos olisin, arvostaisin varmaan enemmän puhelinsoittoa.

Vierailija
6/8 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole vuokralla, mutta jos olisin, arvostaisin varmaan enemmän puhelinsoittoa.

Olishan se kiva, mutta jos vuokralainen haluaa jostain syystä heittäytyä hankalaksi niin siitä ei jää todisteita. Mä taisin soittaa JA laittaa kirjatun kirjeen. Meilikin lukukuittauksella varmaan riittäisi.

Vierailija
7/8 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olishan se kiva, mutta jos vuokralainen haluaa jostain syystä heittäytyä hankalaksi niin siitä ei jää todisteita. Mä taisin soittaa JA laittaa kirjatun kirjeen. Meilikin lukukuittauksella varmaan riittäisi.

Niin tai meili jos hän vastaa siihen

Vierailija
8/8 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja sovi että laitat saman kirjallisena perään. Niin me tehtiin vuokralaisina, kun irtisanottiin pitkäaikainen vuokrakämpää. Vuokranantaja oli ollut ystävällinen eikä ollut nostanut vuokraa viiteen vuoteen (ja mekin ihan hyviä vuokralaisia mielestäni). Vaikkei muuten missään tekemisissä oltukaan oltu, niin tuntui reilulta soittaa. Mutta tietenkin vain kirjallinen irtisanominen on pätevä, joten se oli lähinnä sellainen ystävällisyysele, kirje sitten perään.