Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalilla ällöttää vanhat naiset tiukoissa muoti trikoissaan

Vierailija
17.01.2017 |

Vanhojen naisten tulisi pukeutua mummojen löysiin pieruverkkareihin, eikä mihinkään kireisiin nuorten naisten joga pantseihin / trikoisiin. Ällöttävän ja oksettavan näköistä kun vanhalla ryppyisellä naisella sellaiset kuteet yllä. Nuoruus meni jo ja olette rupsahtaneita, koittakaa nyt hyväksyä se hoi hoi!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs sitten keski-ikäiset miehet jotka käyvät salilla tiukoissa trikoissa?

Vierailija
22/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä samaa mieltä. Vähän sama kuin 80-vuotias pukeutuisi napapaitaan. Vaatteet iän ja olemuksen mukaan. Kauniille niukempaa ja rumille peittävämpää. 

Hei, miten pitäisi pukeutua kun kasvoista olen kaunis, isot tissitkin löytyy, mutta kroppa on melko tukeva. Rintoihin asti tiukka toppi ja siitä nilkkoihin pieruverkkarit.

Kuka sen muuten määrittelee, rumuuden ja kauneuden? Sinäkö salin ovella kerrot kuka käyttää mitäkin vaatetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niitä vanhempia naisia ei vois vähempää kiinnostaa jonkun pissalissun mielipide.

Odota vaan, kyllä sinäkin vanhenet ja huomaat miten ihanaa onkaan, kun ei tarvitse välittää muisen mielipiteistä :).

Muistan itsekkin, kun nuorempana oli itsestään niin kamalan epävarma. Nykyisin pukeudun ihan niinkuin itsedtä hyvältä tuntuu!

Vierailija
24/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ensin. Lopeta se ruikutus iso reisi mamma.

Vierailija
25/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi ap! Sit sun ei vaan auta mennä sinne salille, jumppaat ihan itekses kotona, jos siellä on miellyttävämmät maisemat.

Vierailija
26/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko Aira Samulin kivemman näköinen " ikäistensä " näköisissä mummosukkiksissa ja laaha hameissa ja rimpleemekoissaan?

Vierailija
27/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä parasta, nyt keski-ikäisenä on varaa ostaa just ne muotitrikoot ja muut vermeet, mitä ikinä haluaa. =DDDDD

Vierailija
28/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä nyt treenaan ihan millaisissa trikoissa haluan, pääasia, etä ne ovat teknomateriaalia ja mukavat päällä. Ja niin tekevät muutkin ikäiseni "mummot". 

Tosin me kyllä käydään luksusspan kuntosalilla, jonka jäsenmaksu on pari tuhatta euroa vuodessa, joten ei siellä nuoret pimut käy selfieitä ottamassa.

Vierailija
29/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja salille saisi tulla treenaamaan vain nuoret ja valmiiksi tikissä olevat hyvännäköiset ihmiset jos sinä saisit päättää? Et taida treenata kovin tosissasi kun on aikaa muiden ulkonäköön noin kovasti keskittyä? Menet salille ottamaan peiliselfietä ja arvostelemaan muita, säälittävää ap.

Vierailija
30/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, et mä vielä käytän trikoit,

sorry näist kyykyist ja leuoist, sorry...

Vierailija
31/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä samaa mieltä. Vähän sama kuin 80-vuotias pukeutuisi napapaitaan. Vaatteet iän ja olemuksen mukaan. Kauniille niukempaa ja rumille peittävämpää. 

Hei, miten pitäisi pukeutua kun kasvoista olen kaunis, isot tissitkin löytyy, mutta kroppa on melko tukeva. Rintoihin asti tiukka toppi ja siitä nilkkoihin pieruverkkarit.

Kuka sen muuten määrittelee, rumuuden ja kauneuden? Sinäkö salin ovella kerrot kuka käyttää mitäkin vaatetta.

Isot tissit lihavalla naisella ei ole mikään ihannoitava asia, joten tissitkin piiloon. Kannattaa kokeilla ehkä burkhaa, jossa näkyy kasvot. 

Vierailija
32/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana naisena uskallan sanoa että näytän kyllä aivan yhtä hyvältä tiukoissa trikoissa kuin joku nuorempikin ja koska olen vuosia urheillut jää moni nuorempi toiseksi.

Vierailija
33/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ylipainoinen 48v. Salille aattelin tänään vyöryä trikoissa ja topissa. Kun on näin lihava niin pieruverkkareissa tulee kamalan kova hiki pelkästään kengännauhoja solmiessa.

Sellaista se elämä on.

Vierailija
34/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän ällöö minunkin mielestä, mutta niitä ei tarvi katella! Kaikki pukeutuu kuten lystää kunhan ei ihan alasti oo!

Vierailija
35/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori pullea nainen jonka jenkkakahvat tursuavat yli tiukosta trikoista miksi et vaihda pieruverkkareihin?

Vierailija
36/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen naisten tulisi pukeutua mummojen löysiin pieruverkkareihin, eikä mihinkään kireisiin nuorten naisten joga pantseihin / trikoisiin. Ällöttävän ja oksettavan näköistä kun vanhalla ryppyisellä naisella sellaiset kuteet yllä. Nuoruus meni jo ja olette rupsahtaneita, koittakaa nyt hyväksyä se hoi hoi!

Hö, anna mummojen olla tiukissa salikuteissa, se on suloisen näköistä kun muhkea peppu heiluu.

Vierailija
37/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, miksiköhän en enää viihdy punttisaleilla?

Vierailija
38/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tykkään katsella trikoopeppuja, oli minkäikäinen salinkäyttäjä tahansa. Sellaisilla 40-50 v itsestään huoltapitävillä salinaisilla on mielestäni himottavin vartalo.

Sehän tässä taitaa suurin harmin aihe ollakin.

Musta on kiva kun nyt alkuvuodesta on tullut paljon uutta väkeä salille, juuri sellaisia vanhempia vähän puolukoita trikoissaan. Keventävät sopivasti ilmapiiriä.

Toivottavasti moni jaksaa käydä pidempäänkin treenaamassa.

Sellaiset kireät tositreenaajat ovat aika tylsää porukkaa, ja monet ihan ihmeen tiukkiksia. Niinkuin ap.

Vierailija
39/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tykkään katsella trikoopeppuja, oli minkäikäinen salinkäyttäjä tahansa. Sellaisilla 40-50 v itsestään huoltapitävillä salinaisilla on mielestäni himottavin vartalo.

Sehän tässä taitaa suurin harmin aihe ollakin.

Musta on kiva kun nyt alkuvuodesta on tullut paljon uutta väkeä salille, juuri sellaisia vanhempia vähän puolukoita trikoissaan. Keventävät sopivasti ilmapiiriä.

Toivottavasti moni jaksaa käydä pidempäänkin treenaamassa.

Sellaiset kireät tositreenaajat ovat aika tylsää porukkaa, ja monet ihan ihmeen tiukkiksia. Niinkuin ap.

Totta. Salille pitäisi palkata pullukoita "treenaamaan" ympäri vuorokauden, jotta kaltaisillesi ei tulisi paha mieli kun muut näyttävät paremmalta. 

Vierailija
40/41 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NE TEIKOOT OVAT IHONMYÖTÄISET KOSKA LÄMMÖN PITÄÄ PYSYÄ KEHOLLA ETKÖS TÄTÄKÄÄN TIEDÄ VAIKKA SALEILET?