Useat partiot etsivät vankilaan tuomittua sarjahukuttajaa – ”ei ollut kotonaan”
Kommentit (63)
Jos se on tehnyt itsarin ei kyllä helpolla löydetä.On siellä niin isot metsät.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisella varustuksella sitä etsivät partiot on mahdettu varustaa: luotiliivit, pelastusliivit, kellukkeet?
Käsikellukkeet.
Kuvitelkaa kun Interpolin etsityimmät-listauksessa on kohta tuo karvahattu.
reps :D
Voitteko uskoa, että virkavalta ei ollut useaan vuoteen tehnyt mitään:
"Oikeuden mukaan todistajien ilmaisema pelko sopii yhteen sen kanssa, mitä Seppäsen kostonhalusta ja väkivaltaisuudesta on kerrottu.
Tuomiolauselmasta ilmenee, että viranomaiset eivät puuttuneet tilanteeseen, vaikka uhrit kertoivat poliisille joutuneensa tapon yrityksen kohteeksi. Oikeuden mukaan sen vuoksi Seppäsen kanssa tekemisessä olleet henkilöt ovat joutuneet huolehtimaan itse omasta turvallisuudestaan ja usein se on tapahtunut välttämällä riitoja Seppäsen kanssa.
Tämän vuoksi pahoinpidellyiksi ja uhkailluksi tulleet henkilöt eivät ole uskaltaneet tehdä rikosilmoituksia tai ovat peruuttaneet ne pelätessään Seppäsen kostoa. Pelon vuoksi ihmiset ovat myös noudattaneet Seppäsen tahtoa."
Jos ne laitto Google Mapsiin väärän osoitteen :/q
Arvelen että ukosta ei ole otettu mitään kasvokuvia ever virkavallan toimesta kun olisi ollut nöyryyttävää.
"Ui poliisia karkuun
Oikeuden mukaan tapauksessa oli riidatonta, että Seppänen on erittäin hyvä uimari. Hän itse on kertonut uivansa kaksi kilometriä melko helposti.
Myös eräs poliisi kertoi oikeudessa, että Seppänen oli kerran paennut uiden soutuveneellä seurannutta poliisipartiota. Poliisin mukaan Seppänen ui noin 700 metriä vastarannalla, pakeni siellä rantaa pitkin toista poliisipartiota ja palasi uiden 700 metriä mökilleen.
Poliisin mukaan mies oli myös uidessaan uhannut kaataa poliisin käytössä olleen veneen, minkä vuoksi partio ei voinut puuttua miehen pakoon."
Siis mitä mä just luin. 😂😂 go suomen virkavalta!! Toihan on pitäny niitä ihan pilkkanaan! Ja näköjään ihan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko uskoa, että virkavalta ei ollut useaan vuoteen tehnyt mitään:
"Oikeuden mukaan todistajien ilmaisema pelko sopii yhteen sen kanssa, mitä Seppäsen kostonhalusta ja väkivaltaisuudesta on kerrottu.
Tuomiolauselmasta ilmenee, että viranomaiset eivät puuttuneet tilanteeseen, vaikka uhrit kertoivat poliisille joutuneensa tapon yrityksen kohteeksi. Oikeuden mukaan sen vuoksi Seppäsen kanssa tekemisessä olleet henkilöt ovat joutuneet huolehtimaan itse omasta turvallisuudestaan ja usein se on tapahtunut välttämällä riitoja Seppäsen kanssa.
Tämän vuoksi pahoinpidellyiksi ja uhkailluksi tulleet henkilöt eivät ole uskaltaneet tehdä rikosilmoituksia tai ovat peruuttaneet ne pelätessään Seppäsen kostoa. Pelon vuoksi ihmiset ovat myös noudattaneet Seppäsen tahtoa."
Tainneet itse hankkia yömyöhäjuomansa tuolta. Mitsen se menee, pitääkö poliisi esittää vangitsemisehdotus syyttäjälle tutkintavaiheessa?
Todistajia käy nyt vähän sääliksi, onko heillä suojaa
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisella varustuksella sitä etsivät partiot on mahdettu varustaa: luotiliivit, pelastusliivit, kellukkeet?
Snorkkeli olisi kätevämpi. Kaiken varalta.
Että sitä ihan tosissaan kuvitellaan, että murhaaja odottelee kotona teekupposen äärellä tuomiota. Jokainen tuon asteisista rikoksista tuomittu lähtee taatusti karkuun, kun kerran saa rauhassa mennä. Laivalla vaan ulkomaille tai vaikka autolla rajan yli Haaparannasta.
Olen yleisesti ottaen useimmiten yhteiskunnan puolella, mutta tämä tällainen on jo käsittämätöntä pelleilyä.
Pekkahan näyttää oikein reippaalta ja rehelliseltä mieheltä kuvassa. Ei kai Peksi nyt ketään tahallaan ois hukuttanu :'(
Vierailija kirjoitti:
Arvelen että ukosta ei ole otettu mitään kasvokuvia ever virkavallan toimesta kun olisi ollut nöyryyttävää.
Jos poliisit on ollu sermin takana ja antanu kameran, et nappaaks yhen kuvan.
Onkohan poliisit älynneet jättää Seppäsen vastaajaan soittopyynnön? Eihän tuo välttämättä edes tiedä, että poliisi on yrittänyt tavoittaa. En mä ainakaan soita takaisin, jos on tullut puhelu ja kännykässä näkyy tuntematon numero.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan poliisit älynneet jättää Seppäsen vastaajaan soittopyynnön? Eihän tuo välttämättä edes tiedä, että poliisi on yrittänyt tavoittaa. En mä ainakaan soita takaisin, jos on tullut puhelu ja kännykässä näkyy tuntematon numero.
Pekka on kova juomaan viinaa, ehkä sillä on vain putki päällä.
Eipä ne poliisit sitä päättänyt, että pääsee vapaalle odottamaan. Nyt kun järvetkin ovat jäässä, niin ehkä ne saa sen kiinnikin :D
Vierailija kirjoitti:
"Ui poliisia karkuun
Oikeuden mukaan tapauksessa oli riidatonta, että Seppänen on erittäin hyvä uimari. Hän itse on kertonut uivansa kaksi kilometriä melko helposti.
Myös eräs poliisi kertoi oikeudessa, että Seppänen oli kerran paennut uiden soutuveneellä seurannutta poliisipartiota. Poliisin mukaan Seppänen ui noin 700 metriä vastarannalla, pakeni siellä rantaa pitkin toista poliisipartiota ja palasi uiden 700 metriä mökilleen.
Poliisin mukaan mies oli myös uidessaan uhannut kaataa poliisin käytössä olleen veneen, minkä vuoksi partio ei voinut puuttua miehen pakoon."
Siis mitä mä just luin. 😂😂 go suomen virkavalta!! Toihan on pitäny niitä ihan pilkkanaan! Ja näköjään ihan syystä.
Ehkä ei pitäisi nauraa, kun kerran ihmisiä on menettänyt henkensäkin... Mutta tämä on kuin jostain sketsistä! Nauran tälle koko ketjulle ihan kyyneleet silmissä. :D On se nyt saatana että yksi kahjo ukko vedättää poliisivoimia ihan kuusi nolla, kerta toisensa jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ui poliisia karkuun
Ehkä ei pitäisi nauraa, kun kerran ihmisiä on menettänyt henkensäkin... Mutta tämä on kuin jostain sketsistä! Nauran tälle koko ketjulle ihan kyyneleet silmissä. :D On se nyt saatana että yksi kahjo ukko vedättää poliisivoimia ihan kuusi nolla, kerta toisensa jälkeen!
Tän ukon täytyy olla jossain virkavallan erityissuojelussa, ei tämä poliisin "kämmiminen" muuten selity. Virkavalta ei tee mitään, vaikka puoli kuntaa ilmoittaa pelkäävänsä tyyppiä, eikä sitä voi ottaa kiinni, kun se uhkaa kaataa polliisien veneen. Oikeat Mikkihiiret merihädässä.
Tätä minäkin olen miettinyt, että eihän sitä nyt sen ihmeellisempää pakopaikkaa edes tarvitsisi hakea. Menisi vaikka jonnekin kaverin kesämökille majailemaan, mistä ne poliisit sieltä keksisi käydä katsomassa. Välillä kävisi kylillä tekemässä pakolliset ostokset, karvalakki vaan pois päästä niin ei kukaan tuollaista normiäijää tunnista. Nimikin on niin Matti Meikäläinen -osastoa, ettei kukaan varmaan osaisi edes yhdistää mihinkään rikoksiin, jos jostain syystä pitäisi omalla nimellään asioida.