Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävyys On/Off

Turhautunut ex-ystävään
17.01.2017 |

Voisin kertoa omasta kokemuksestani kuten otsikossa lukee.

Olin ystävystynyt yläasteen aikana yhteen mukavaan tyttöön joka on minua n.1,6 vuotta nuorempi. Hänen kanssaan oli aina mukavaa jutella,katsoimme elokuvia / tv:tä, juotiin yhdessä kahvia yms. Mitä yleensä ystävien kanssa tehdään. Hän kertoi että hänellä on lievä epilepsia ja olen hyväksynyt hänen sairauden yms. Koskaan en ollut hylännyt häntä ja ehkä moittinut sairaudestaan. Mutta yläasteen jälkeen hän oli muuttunut täysin. Hän usein vaihdellut miehiä ( en pystynyt koskaan laskuissa mukana, kun hän on vaihtanut miehiä niin tiuhaan tahtiin ), mielialat vaihtelee, puhuu toisista kavereista paskaa seläntakana (jopa minustakin) yms. Alkoi ystäväni kanssa olemaan on/off ystävyyssuhde. Sitten kun häneltä kaverit meinaa loppua kesken / riidoissa toisten kanssa niin hän ottaa minun yhteyttä ja sanoo/ laittaa viestiä "voidaanko sopia?" ja hetken kaikki oli kivaa ystävyys säilyy kunnes taas sama asiat jatkuu eli paskanpuhuminen, syyttelyt (kuten, hänessä ei ole mtn vikaa vaan muissa se vika on) jne. Ja tätä jatkui ainakin 6 ellei 7 kertaa 6vuoden aikana. Viimeisen kerran yritin ystäväni kanssa sopia vuonna 2014. Alku alkoi olemaan taas ihan jees mutta minua alkoi häiritsemään kun ystäväni vaihtelee seurustelukumppania niin paljon ja antaa tekosyitä eroamiseen. Yritin puhua ystävälleni järkeä että koittaa rauhoittua miesten kanssa. Hän ei tietenkään kuuntele vaan jatkaa samaa tahtia. Ajattelin että ei hän se minulle kuulu mutta olo tuntuu hänen seurassaan lutkamaiselta ololta. Ystäväni ex-naapurit ja nykyiset naapurit ja mitä vielä kaveripiirit (meillä on samat kaveripiirit ex-ystäväni kanssa) alkavat katsomaan ystäväni touhua aika halveksuvasti ja paskaa mainetta. Viime kesänä päätin lopullisesti ystävyyden poikki koska alkoi se paskanpuhuminen taas minusta. Ystävyyden päätettyä hän alkoi haukkua minua, uhkailee minun lapsestani perättömistä lasuilmoituksia yms. Nyt tässä lähiaikoina olen kuullut eräältä luotettavammalta ystävältä että tällä ex-ystävälläni on kondylooma nykyään.

Anteeksi jos on sekavasti kirjoitettu.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän