Onko 3500 € kk palkka hyvä? Mitä teet työksesi jos saat tuon verran??
Kuulin, että kollega saa tuon verran ja ei sen työnkuvaan kyllä paljoa kuulu saati että olisi osaamista!! On tietenkin mies ja itellä lähes 100o € v'hemmän!!!
Kommentit (11)
Se riippuu niin paljon työnkuvasta, vastuusta ja työkokemuksesta. Monilla sosiaalityöntekijöillä ja/tai johtavilla sosiaalityöntekijöillä toi on aika yleinen peruspalkka ja siihen työhön nähden kyllä tosi surkee korvaus.
Tienaan himpun verran yli tuon. Pääasiassa toimistotyötä, asiantuntijatehtävissä. Jonkin verran matkustelua eli saan päivärahoja sekä kilometrikorvauksia lisäksi. Pidän työstäni, ihan sopiva korvaus siitä mitä teen.
Työterveyshoitaja, omassa palkassani on siis tulospalkkaa mukana noin 400€/kk
Keskimääräinen palkka asiantuntijatehtävistä. Itse tienaan 4000,- e+ vaihtelevat kokouspalkkiot. Elätän palkallani itseni ja kaksi lasta. Olenn isännöitsijä.
Suorittavan tason duunari kemian alan tehtaassa.
Hyvä palkka koulutus tasoon nähden :)
Eikös tyyliin psykologit ja opettajat saa tuon verran? Ja sairaanhoitajat, ensihoitajat vuorotyössä.
En ihan pääse tuohon vielä, mutta kahden vuoden päästä ikälisän kanssa menee tuon yli.
Olen suorittavan tason toimistosihteeri. Siis ihan peruskopiointia, puhelimeen vastaamista, arkistointia. Käytän työtehtäviin päivästäni ehkä 1-2 tuntia, lopun ajan lueskelen lehtiä ja surffailen netissä.
Tiedän. Älytöntä ja epäreilua. Siksi pidänkin tästä työstä kynsin ja hampain kiinni. Kevyt työ, niin voin hyvin vapaa-ajalla harrastaa jotain vaativampaa ja kehittävämpää.
Tienaan tällä hetkellä aika tarkkaan tuon verran. Olen äikänopena yläkoulussa. Nyt on minimitunnit mutta jonkin verran ikälisiä. Monet äikänopet tienaavat selvästi enemmän, mutta he tekevät sitten reilummin tunteja. Lomat huomioon ottaen saan mielestäni ihan riittävän korvauksen.
Pystyn jossain määrin vaikuttamaan siihen, paljonko teen töitä. Opettajana olisi ihan mahdollista käyttää vaikka koko hereilläoloaika opetuksen suunnitteluun ja ammattitaidon kehittämiseen, mutta ajattelen niin, ettei minun tarvitse käyttää duuniin sen enempää aikaa kuin muidenkaan saman verran tienaavien. Kolmella tonnilla minusta ei saa opettajaa, joka iltakaudet väsää eriyttäviä tehtäviä joka elmerille erikseen ja viikonloput opiskelee uutta tietokoneohjelmaa.
Aika keskipalkka. Itse tienaan tuon verran, olen java/j2ee koodari isossa ohjelmistotalossa.