Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana(ko)

17.01.2017 |

Moikka, täällä ruudun toisella puolella on erittäin hämmentynyt ja jännittynyt nuori nainen. Mulla kuukautiset yleensä todella säännölliset, tietysti päivällä voinu heittää molempiin suuntiin. Mutta viime perjantaina 13 päivä alkoi ilman mitään ennakko oireilua veristä vuotoa joka kesti 2 päivää, välillä ei tullut kuin pientä rusehtavaa vuotoa & sitä tulee vähän vieläkin. Tänään siis 17 päivä pitäisi kumminkin kuukautiset oikeasti alkaa ja niitä nyt jännitelenkin, tein raskaustestin äsken aamuvirtsasta ja näytti negatiivista. Mutta oireilua on ollut, mm. vessassa käyn melkein koko ajan, kotona ollessani joku haju ottaa todella pahasti nenään enkä oikein tiedä mikä, ala selkään jomottaa välillä iltaisin, eikä se ole "tavallista" selkä kipua. Rinnat ovat turvonneet ja nännipihaan ilmestynyt vähän "näppylöitä". Seksin harrastamisesta on vähän yli viikko, jolloin lapsi olisi voinut alkunsa saada. Mietin tässä että kauan kannattaa odottaa ennen kuin teen seuraavan testin & mitä testiä suosittelette?

Kommentit (2)

1/2 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi aikaisintaan samana päivänä, kun kuukautisten pitäisi alkaa pisimmästä viimeaikaisesta kierrosta laskettuna, ja tee digitaalinen testi. Älä valitse halvinta arvuutteluleikkitestiä, joista joudut arpomaan ja postaamaan tänne kuvaa kysymyksellä "raskaana vai ei?". Clearblue viikkonäytöllinen testi saa mun suosituksen.

2/2 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään aamulla rfsu:n testin joka näytti negatiivista, kauan mun kannattaa odottaa että teen seuraavan testin? Ja ajattelin tehdä just sen clearblue testin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla