Jahas, tyttäreni sitten uhosi muuttavansa omilleen
Eihän siinä voinut muuta kuin nauraa. Miten 19-vuotias muka pärjäisi omassa asunnossa? Tuskin tuon ikäinen ymmärtää edes sitä, että asuminen ja jopa se vessapaperi maksaa...
Kommentit (9)
Montako kuukautta tätä voi joku jakraa trollata...
Mitä? Meinasitko peräkammarintytön kasvattaa? Tyttösi alkaa olemaan aika vanha ja pitäisi asua jo omillaan.
Ihmeen hyvin mä olen kyllä pärjänny 19-vuotiaana ja lähes kaikki suomen nuoret. Oletko muka koskaan kuullut siitä että joku 19-vuotias ei olisi pärjännyt yksin?
Kun mä muutin 18-vuotiaana pois kotoa, mun äiti ei nauranut vaan itki.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä voinut muuta kuin nauraa. Miten 19-vuotias muka pärjäisi omassa asunnossa? Tuskin tuon ikäinen ymmärtää edes sitä, että asuminen ja jopa se vessapaperi maksaa...
trololololoo, mutta silti.
Miten oot ollut noin paska vanhempi ettet ole opettanut perusasioita lapsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Montako kuukautta tätä voi joku jakraa trollata...
Vakiokusipäämme Ikäerohullu on jankannut tätä jo muutaman vuoden.
Jaa, meillä ovat muuttaneet kotoa 16v ja 18v ja hyvin ovat asiansa hoitaneet. Vessapaperin lisäksi on jopa talouspaperia, teippiharja, patapataa ja budjetti pitää. Osaavat kokatakin itse.
Nyt sinua naurattaa, mutta sietäisi hävetä, kun et ilmeisesti ole omalta osaltasi varustanut nuorta itsenäistymistä varten.
Toivon menestystä tyttären itsenäiseen elämään :)
Hullu