Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kiinnostuisitko tällaisesta deitti-ilmoituksesta?

Vierailija
16.01.2017 |

(oletetaan, että olet heteronainen, tai homomieskin käy tai bi-seksuaali)
.
Hei, olen 34-vuotias Mikael (*tähän vielä kotikaupunki joka on nyt kuvitteellisesti lähellä sinua*).

Etsin naista tositarkoituksella parisuhteeseen. En ole ollut naimisissa eikä minulla ole lapsia, mutta se ei tarkoita etten haluaisi noita asioita tulevaisuudeltani, päinvastoin alkaisi jo olla korkea aika toteuttaa nämä haaveet :)

Olen luonteeltani ujo, mutta kun rentoudun, minua ei pidättele mikään. Minulla ei ole laajaa kaveripiiriä, mutta läheiseni ovat pysyneet elämässäni jo pitkään. En ole mikään rellestäjä, joka ravaa baareissa etsimässä irtosuhteita.

Pidän elokuvien katsomisesta, kävelyretkistä luonnossa ja laavulla grillailusta. Keittiössä en ole kummoinen säätäjä, mutta ainakin voin sanoa olevani kokeilunhaluinen ja rohkeasti uutta maistava kokki, hahhah.
Olen luonteeltani luova ja harrastan valokuvaamista, olen myös suunnitellut että opettelisin tekemään musiikkia. Harrastan myös videokuvaamista ja minulla on suosittu youtubekanava, joka on iso osa elämääni.

Vaikka toisinaan pelaankin videopelejä ja nautin sukumme mökin remontoimisesta, minussa on myös herkkä puoli joka kaipaisi romanttisia iltoja kynttilän valossa. Erityisesti haluaisin päästä viettämään juhlapyhät oma kulta kainalossa :)

Olen tällä hetkellä töissä kierrätyskeskuksessa ja suunnitellut jatkavani opintojani. Vajaa vuosi sitten tein suuren elämäntapamuutoksen, jolloin muutin ruokavaliotani radikaalisti ja aloin urheilemaan, joten terveysasiat ovat lähellä sydäntäni.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostat kivalta, mutta jotenkin liian herkältä. Sellaiselta että jos meillä ei synkkaa tulee hirveä syyllisyys kun sinut laittaa kiertoon. Pelottaa että menet jotenkin rikki. En ehkä uskaltaisi ottaa yhteyttä, herkät ihmiset saavat minut tuntemaan syyllisyyttä ja saatan jumia heidän kanssaan pelkästä myötätunnosta, enkä halua sellaista.

Täähän sano olleensa kierrätyskeskuksella töissä, et varmaan ymmärtäs tollasta kierrättäjänaistakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BiberesHiberes kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=j4GNjQYRFMo 

Jaksoin katsoa vajaa 3 minuuttia kunnes kyllästyin. Onko tuolla tyypillä oikeasti jotain asiaakin, vai jaaritteleeko se tyhjänpäiväisyyksiä koko loppuvideonkin?

Vierailija
44/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juutubekanava ja kierrätyskeskuksessa töissä

lol

Ja varmasti myös neitsyt ja Kelan asiakas hautaan asti.

Vierailija
45/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

34v nainen

Vierailija
46/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope. Liian vanha eikä mua kiinnosta lapsien saaminenkaan. En myöskään niitä voi saada syiden takia.

Onneks mulla on jo täydellinen mies :)

Vierailija
47/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesta tulee mieleen keskenkasvuinen 34-vuotias jolla ei ole kuin suunnitelmia mutta toteutuksesta ei mitään tietoa tai ainakaan varmuutta. Ei koulutusta eikä ammattiakaan.

Vierailija
48/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nope. Liian vanha eikä mua kiinnosta lapsien saaminenkaan. En myöskään niitä voi saada syiden takia.

Onneks mulla on jo täydellinen mies :)

Eiköhän AP tarkoittanut sinkkunaisia, urpo

Vierailija
49/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistystä tekstiin. Enkä laittaisi mitään mitä olet "suunnitellut" tekeväsi. Minulle tulee vaikutelma että asiat kiinnostaisi mutta et saa aikaiseksi toteuttaa.

Jotenkin tulee fiilis kotinurkkiin jämähtäneestä peräkammaripojasta joka on elämälle arka, mutta ei siinä mitään pahaa. Vaikutat ihan symppikseltä. Voisin kuvitella sinut ummikot ulkomailla -ohjelmaan tyttiksesi kanssa. Uskon että löydät sellaisen rinnallesi kulkemaan!

Vierailija
50/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon yhden lauseen tulkitsen: Olen luonteeltani ujo, mutta kun saan viinaa, on piru irti!

Vierailija
51/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomissasi/henkilön kertomissa ominaisuuksissa ei ole mun silmissä mitään suurta vikaa. En voi tuomita, koska en itsekään ole edistynyt elämässäni niin hyvin kuin odotin, ja haen vielä opiskelemaan vaikka olen samaa ikäluokkaa.

En silti kiinnostuisi, koska lapsitoiveet häiritsevät, ja koska ilmoituksessa ei ole mitään mikä erityisesti herättäisi mielenkiinnon.

Vierailija
52/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt kiusatko poikaparkaa, toinen edes yrittää tosissaan! Pointsit hyvästä yrityksestä.

Minusta kerroit hienosti ja rehellisesti itsestäsi! Hienoa että sinulla on mielenkiinnon aiheita, tämä tubetus. Itse en voisi kuvitella kiinnostuvani sinusta mutta varmasti joku innostuu, ties vaikka löytyisi tubettaja-nainen.

Itse huomasin sinkkuna ollessani että eläinasiat merkitsevät paljon. Jos toisella on kolme kissaa ja toinen on niille todella allerginen niin aikaahan siinä hukataan. Mainitse eläimesi tai kantasi eläimiin. Hienoa että toit myös kantasi lapsiin esille, itse en halua lapsia niin upeaa jos pystyy karsimaan jo ilmoituksen perusteella mikä on toisen mielipide.

N30

Vierailija
53/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias nainen ja ei kiinnostaisi. Heti alkuun mies kertoo hakevansa naisesta välinearvoa (vaimo, äiti), ei olla kiinnostuneita ihmisestä, persoonasta. Miehen biologinen kello on vaan alkanut kilkattaa ja tarvitaan joku eukko siitettäväksi.

Lisäksi mies on ilmeisesti tukityöllistetty ja elämä pyörii pitkälti neljän seinän sisällä koneen ääressä, mitä nyt joskus käydään laavulla paistamassa makkaraa...ääh, ei vaan nappaa. Ja miksi ihmeessä (heikot) kokkailutaidot ja suvun mökki on ylipäätään mainittu? "En viihdy baareissa" tarkoittaa yleensä, että tyyppi on sosiaalisesti estynyt kaveriton hiippari. Tähän viittaa myös käsitys siitä, että baarit ovat irtosuhteiden hakua varten.

Itse kun tykkään laavuilun sijaan lenkkeillä ja makkaran mässyttämisen sijaan ennemmin vetäisen viikonloppuna mekon päälle ja lähden ulos syömään ja muutenkin tykkään vapaa-aikanani käydä ihmisten ilmoilla (baari, teatteri, keikat) (mikä btw ei tarkoita tyhjäpäisyyttä tai irtosuhteita, olen lisensiaatti ja harrastan liikunnan lisäksi myös lukemista enkä todellakaan raahaa baarista ketään panoille) niin ei kiitti, ohittaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä