Nainen, kiinnostuisitko tällaisesta deitti-ilmoituksesta?
(oletetaan, että olet heteronainen, tai homomieskin käy tai bi-seksuaali)
.
Hei, olen 34-vuotias Mikael (*tähän vielä kotikaupunki joka on nyt kuvitteellisesti lähellä sinua*).
Etsin naista tositarkoituksella parisuhteeseen. En ole ollut naimisissa eikä minulla ole lapsia, mutta se ei tarkoita etten haluaisi noita asioita tulevaisuudeltani, päinvastoin alkaisi jo olla korkea aika toteuttaa nämä haaveet :)
Olen luonteeltani ujo, mutta kun rentoudun, minua ei pidättele mikään. Minulla ei ole laajaa kaveripiiriä, mutta läheiseni ovat pysyneet elämässäni jo pitkään. En ole mikään rellestäjä, joka ravaa baareissa etsimässä irtosuhteita.
Pidän elokuvien katsomisesta, kävelyretkistä luonnossa ja laavulla grillailusta. Keittiössä en ole kummoinen säätäjä, mutta ainakin voin sanoa olevani kokeilunhaluinen ja rohkeasti uutta maistava kokki, hahhah.
Olen luonteeltani luova ja harrastan valokuvaamista, olen myös suunnitellut että opettelisin tekemään musiikkia. Harrastan myös videokuvaamista ja minulla on suosittu youtubekanava, joka on iso osa elämääni.
Vaikka toisinaan pelaankin videopelejä ja nautin sukumme mökin remontoimisesta, minussa on myös herkkä puoli joka kaipaisi romanttisia iltoja kynttilän valossa. Erityisesti haluaisin päästä viettämään juhlapyhät oma kulta kainalossa :)
Olen tällä hetkellä töissä kierrätyskeskuksessa ja suunnitellut jatkavani opintojani. Vajaa vuosi sitten tein suuren elämäntapamuutoksen, jolloin muutin ruokavaliotani radikaalisti ja aloin urheilemaan, joten terveysasiat ovat lähellä sydäntäni.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Omaan korvaani kuulostaa siltä, että et etsi sitä tiettyä yhtä oikeaa ihmistä, /quote]
No eikös tuommoisen etsintä ole yksi harhoista suurimpia?
Kierrätyskeskus ja terveysintoilu; ei jatkoon. Lisäksi ikuiset opiskelijat kyllä tiedetään. Olet söpö mutta liian vetelä mulle.
T. nainen 30v
Erittäin hyvä deitti-ilmoitus. Sopivan syvällinen ja vaikutat fiksulta. Itse en kiinnostuisi, mutta sen ei niin väliä, koska mun kaltaista naista tuskin etsit. N28
Millä ihmeen kliseegeneraattorilla tuo ilmoitus on tehty?
Kuulostat heikolta ja pitkästyttävältä vikisijältä. Mies ei kirjoita "pidän kävelyretkistä luonnossa ja laavulla grillailusta". Mies harrastaa eräilyä, vaellusta, metsästystä tms. Kun muotoilet asian kuten muotoilet, kuulostat lähinnä huonokuntoiselta luuserilta.
Wannabe-valokuvaja -näitä nyt mahtuu kolmetoista tusinaan nykyään.
Tubettaja -ehdoton turn off. Paitsi jos teet videoita vaikkapa vapaasukellusharrastuksestasi tai sen sellaisesta. Mutta noulifettäjän tubekanava on säälittävyyden huippu.
Teksti kuulostaa pakotetun iloiselta ja väkisin myönteiseksi väännetyltä. Tulee sellainen olo että kyseessä on työllistämistuella puolen vuoden pätkää tekevä noulifettäjä. Tuo "elämäntaparemontti" ja terveyden lähellä sydäntä oleminen antaa ymmärtää että olet ennen ollut läski tai juoppo ja molempia ja koska tuosta on niin vähän aikaa on suuri syy olettaa että heti kun pariutuisit repsahtaisit taas.
Juhlapyhien viettäminen oman kullan kainalossa, yäk. Minä en vietä mitään juhlia ja tuollainen kuulostaa muuten tosi heikolta.
Eikä sekään miehestä mitään hyvää kerro että kyselee mielipiteitä vauva-lehden palstalta.
Kliseistä p-kaa. Ilmoituksesta selviää ettet ole kovin omaperäinen ja elämä kanssasi olisi yhtä latteaa ja ponnetonta kuin ilmoituksesi.
Tää oli mielenkiintoista:
"...olen myös suunnitellut että opettelisin tekemään musiikkia."
Minkä vuoksi? Mistä sä tällaisen olet saanut päähäsi? Et mainitse, että soitat mitään instrumenttiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen kliseegeneraattorilla tuo ilmoitus on tehty?
Kuulostat heikolta ja pitkästyttävältä vikisijältä. Mies ei kirjoita "pidän kävelyretkistä luonnossa ja laavulla grillailusta". Mies harrastaa eräilyä, vaellusta, metsästystä tms. Kun muotoilet asian kuten muotoilet, kuulostat lähinnä huonokuntoiselta luuserilta.
Wannabe-valokuvaja -näitä nyt mahtuu kolmetoista tusinaan nykyään.
Tubettaja -ehdoton turn off. Paitsi jos teet videoita vaikkapa vapaasukellusharrastuksestasi tai sen sellaisesta. Mutta noulifettäjän tubekanava on säälittävyyden huippu.
Teksti kuulostaa pakotetun iloiselta ja väkisin myönteiseksi väännetyltä. Tulee sellainen olo että kyseessä on työllistämistuella puolen vuoden pätkää tekevä noulifettäjä. Tuo "elämäntaparemontti" ja terveyden lähellä sydäntä oleminen antaa ymmärtää että olet ennen ollut läski tai juoppo ja molempia ja koska tuosta on niin vähän aikaa on suuri syy olettaa että heti kun pariutuisit repsahtaisit taas.
Juhlapyhien viettäminen oman kullan kainalossa, yäk. Minä en vietä mitään juhlia ja tuollainen kuulostaa muuten tosi heikolta.
Eikä sekään miehestä mitään hyvää kerro että kyselee mielipiteitä vauva-lehden palstalta.
Harvinaisen paljon nähty vaivaa turhaan ilkeilyyn. Ohis
Vierailija kirjoitti:
.
Hei, olen 34-vuotias Mikael (*tähän vielä kotikaupunki joka on nyt kuvitteellisesti lähellä sinua*).Etsin naista tositarkoituksella parisuhteeseen. En ole ollut naimisissa eikä minulla ole lapsia, mutta se ei tarkoita etten haluaisi noita asioita tulevaisuudeltani, päinvastoin alkaisi jo olla korkea aika toteuttaa nämä haaveet :)
Jättäisin tuon _korkea aika_pois, kuulostaa ehkä hieman epätoivoiselta.
Olen luonteeltani ujo, mutta kun rentoudun, minua ei pidättele mikään. Minulla ei ole laajaa kaveripiiriä, mutta läheiseni ovat pysyneet elämässäni jo pitkään. En ole mikään rellestäjä, joka ravaa baareissa etsimässä irtosuhteita.
Ei pidättele mikään? Kuulostaa siltä, että olet kaverien kanssa rentoutumassa ja silloin ei mikään pidättele.
Pidän elokuvien katsomisesta, kävelyretkistä luonnossa ja laavulla grillailusta. Keittiössä en ole kummoinen säätäjä, mutta ainakin voin sanoa olevani kokeilunhaluinen ja rohkeasti uutta maistava kokki, hahhah.
Olen luonteeltani luova ja harrastan valokuvaamista, olen myös suunnitellut että opettelisin tekemään musiikkia. Harrastan myös videokuvaamista ja minulla on suosittu youtubekanava, joka on iso osa elämääni.Jättäisin tuon youtube-kanavan pois. Mielestäni liian "yksityistä tietoa" ja se saa sinut kuulostamaan aika..nuorelta, jos tubettaminen iso osa elämääsi, vaikka ei siinä tietysti mitään pahaa ole. Enkä välttämättä myöskään mainitsesi, että olet suunnittelut alkavasi opettelemaan musiikkia. Kuulostaa siltä, että haavenasi on jättäytyä kitaran kanssa kotiin. Voi tietysti mainita inhimona musiikin.
Vaikka toisinaan pelaankin videopelejä ja nautin sukumme mökin remontoimisesta, minussa on myös herkkä puoli joka kaipaisi romanttisia iltoja kynttilän valossa. Erityisesti haluaisin päästä viettämään juhlapyhät oma kulta kainalossa :)
Olen tällä hetkellä töissä kierrätyskeskuksessa ja suunnitellut jatkavani opintojani. Vajaa vuosi sitten tein suuren elämäntapamuutoksen, jolloin muutin ruokavaliotani radikaalisti ja aloin urheilemaan, joten terveysasiat ovat lähellä sydäntäni.
Kierrätyskeskuksessa työskentelemisessä ei ole sinällään mitään vikaa mutta jättäisin sen kuitenkin mainitsematta. Työstä voi puhua enemmän sitten treffeillä. En myöskään kertoisi elämäntapamuutoksista. Ne ovat upea juttu. Mutta pelkän profiilin perusteella voi tulla kuva, että olet entinen juoppo tms. joka on vuosi sitten raitistunut. Terveellisiä elämäntapoja saa ja pitää korostaa mutta ei meilestäni niin, että olet hiljattain tehnyt muutoksen.
Tämä oli nyt ihan järkyttävää pilkunviilausta mutta mielipidettä kysyit. En tiedä ketä ylipäätään kiinnostaisi noin tiukkapipoinen nainen, joka takertuu yksittäisiin lauseisiin. Mutta muuten se oli mielestäni hyvä, vaikkakaan et kertonut minkälaista naista tai suhdetta etsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Hei, olen 34-vuotias Mikael (*tähän vielä kotikaupunki joka on nyt kuvitteellisesti lähellä sinua*).Etsin naista tositarkoituksella parisuhteeseen. En ole ollut naimisissa eikä minulla ole lapsia, mutta se ei tarkoita etten haluaisi noita asioita tulevaisuudeltani, päinvastoin alkaisi jo olla korkea aika toteuttaa nämä haaveet :)
Jättäisin tuon _korkea aika_pois, kuulostaa ehkä hieman epätoivoiselta.
Ei pidättele mikään? Kuulostaa siltä, että olet kaverien kanssa rentoutumassa ja silloin ei mikään pidättele.
Olen luonteeltani luova ja harrastan valokuvaamista, olen myös suunnitellut että opettelisin tekemään musiikkia. Harrastan myös videokuvaamista ja minulla on suosittu youtubekanava, joka on iso osa elämääni.Jättäisin tuon youtube-kanavan pois. Mielestäni liian "yksityistä tietoa" ja se saa sinut kuulostamaan aika..nuorelta, jos tubettaminen iso osa elämääsi, vaikka ei siinä tietysti mitään pahaa ole. Enkä välttämättä myöskään mainitsesi, että olet suunnittelut alkavasi opettelemaan musiikkia. Kuulostaa siltä, että haavenasi on jättäytyä kitaran kanssa kotiin. Voi tietysti mainita inhimona musiikin.
Kierrätyskeskuksessa työskentelemisessä ei ole sinällään mitään vikaa mutta jättäisin sen kuitenkin mainitsematta. Työstä voi puhua enemmän sitten treffeillä. En myöskään kertoisi elämäntapamuutoksista. Ne ovat upea juttu. Mutta pelkän profiilin perusteella voi tulla kuva, että olet entinen juoppo tms. joka on vuosi sitten raitistunut. Terveellisiä elämäntapoja saa ja pitää korostaa mutta ei meilestäni niin, että olet hiljattain tehnyt muutoksen.
Tämä oli nyt ihan järkyttävää pilkunviilausta mutta mielipidettä kysyit. En tiedä ketä ylipäätään kiinnostaisi noin tiukkapipoinen nainen, joka takertuu yksittäisiin lauseisiin. Mutta muuten se oli mielestäni hyvä, vaikkakaan et kertonut minkälaista naista tai suhdetta etsit.
Lisäyksenä vielä, että ehkä sun ilmoituksesta jäi vähän liian nuorekas ja hattaranmakuinen kuva. Jotenkin ehkä sai sen kuvan, että olet tähän saakka tubaillut ja harrastanut musiikkia ja nyt haluaisit perheen mutta et oikein tiedä mitä etsit. Ehkä tosta tulisi vähän "aikuismaisempi" mielikuva, jos osasit edes sinnepäin kertoa minkä tyylistä tulevaisuutta naisen kanssa haluaisit ja mitkä asiat eivät sytytä.
toivottavasti tuo wikipediasivu ei ole kirjoittamasi, tai jos on niin poistaisin sen.
Itse kyllä kiinnostuisin ja olen eri mieltä monen kanssa, joka on täällä antanut kritiikkiä. Jo se kertoo, että olisimme aika lailla samalla aaltopituudella mikä on tietenkin plussaa. :) Ja minusta on ihan hyvä että kerrot että haluat lapsia, koska mielestäni se on yksi tärkeimmistä asioista kun uutta suhdetta etsii. Jos toinen haluaa perheen ja toinen haluaa vain rennosti katsella mitä tapahtuu, siinä haetaan aivan eri asioita.
Ainoa mikä mietityttäisi on videopelaaminen, koska siitä on huonoja kokemuksia (siis pelaavista miehistä). Toisaalta pelailen itsekin aina joskus ja kerrot että tykkäät luonnosta jne., joten pelit eivät ole ainoa kiinnostuksen kohteesi.
Toisin sanoen kyllä, jos olisin sinkku, olisin kiinnostunut tutustumaan sinuun. Deitti-ilmoitusten tekeminen on hankalaa, koska muutamaan lauseeseen pitää änkeä jonkinlainen kuva itsestään kokonaisuutena, eikä itse välttämättä ole aina paras arvioimaan. :)
No suoraan sanottuna en kiinnostuis. Muuten oli kyllä kivan kuuloinen monelta kohtaa mut itselle hakkais vastaan esim se et on töissä kierrätyskeskuksessa. Meilläpäin siellä työskentelee syrjäytyneet tai mielenterveyspotilaat, joita yritetään kuntouttaa ym. En ymmärrä miksi, mut niin täälläpäin vaan on. Toinen iso nou nou on toi tubettaminen. Pelaaminen on vielä ihan jees harrastus mun mielestä mut itse oon niin kaukana tosta tubetuksesta ja mielikuva sitä harrastavasta 34v miehestä tukee mun ajatusta kierrätyskeskuksen työntekijästä et siks en vastaisi tuohon viestiin. Muut kohdat oli kyllä mielestäni tosi mielenkiintoisia ja ilman noita niin ehdottomasti kiinnostaisi.
En kiinnostuisi. Kuulostaa päämäärättömältä tyypiltä joka puuhailee vähän kaikkea, muttei oikeastaan osaa kunnolla mitään. Myös se ettei ammattia vieläkään tuossa iässä ole, on todella pitkä miinus. Minä en ainakaan uskaltaisi alkaa perhettä perustamaan sellaisen kanssa, jolla on vielä koulut kesken.
Perheenperustamissuunnitelmien takia en kiinnostuisi. Mutta muuten ehkä antaisin mahdollisuuden. En kyllä olisi mitenkään erityisen innoissani. Jotenkin liikaa yritystä minun makuuni, ympäripyöreää ja mukahauskaa. Mutta sellaisia kai nuo enimmäkseen ovat. Ilmoituksesta en siis tykkäisi, mutta mieheen voisin kyllä tutustua.
Ihan kiva ilmoitus, mutta mielestäni kerrot liikaa itsestäsi.
Vähän liian virallisen kuuloista tekstiä ja tulee mieleen jonkun CV. Saisi olla rennommin kirjoitettu. Minun mielestä ei tarvitse myöskään koko elämäkertaa kirjoittaa. Ei paljonkaan tule esiin, mitä muuta haluat naiselta kuin lapsia? Tulee vain mieleen, että naisen pitäisi tulla osaksi sinun suunnitelmiasi ja elämääsi ja hukata oma elämänsä. Joillekin sekin tosin sopii.