Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapsi pakotetaan kyynärsauvoissa kouluun?

Vierailija
16.01.2017 |

Samasta syystä kuka tahansa työntekijä on kiltisti kotona paranemassa kunnes pystyy kävelemään.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kyllä naurettava uusavuton.

Vierailija
22/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun koulukiusaajaa kyynärsauvat estäneet yrittämästä haastaa mua tappeluun joten ei ne kai niin paljoa rajoita koululaisiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oon kulkenut nuorena kyynärsauvoilla ja aika kovaa meninkin. 

Vierailija
24/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ap'n mielestä lapsen ei pitäisi mennä kouluun kyynärsauvojen kera? Totta kai alussa, jos on esim. kipuja tai muuten pitää vähän toipua ja totutella, on hyvä huilia, mutta pitkä poissa olo koulusta saattaa aiheuttaa yllättävän paljonkin ongelmia lukuvuositavoitteiden saavuttamiseen liittyen. Totta kai voi tehdä läksyjä kotona ja vanhemmat voi opettaa, jos ovat motivoituneita, mutta se ei korvaa sitä kaikkea muuta mitä lapsi saa koulusta.

Vierailija
25/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän poissaolot ainoastaan kovien kipujen kanssa. Yläasteella oli heti leikkauksen jälkeen aika karua olla jalkaterästä lonkkaan menevän kipsin kanssa, sairauslomaa olisi ollut muutama päivä mutta vanhemmat eivät sitä sallineet.

Vierailija
26/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syksyllä uudestaan takaisin samalle luokalle? Opintosuorituksia ei kuitata millään lääkräin todistuksella.

Ei mutta ne voi kuitata tekemällä läksyt, katsomalla luokkakavereiden nauhoittamia videoita opetuksesta ja käymällä kokeissa.

Oppilas ei saa nauhoittaa opetusta tai tallentaa mitenkään muullakaan tavoin.

t. OAJ:n lakimies

Vierailija
27/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan saisi jäädä kotiin, jos on jalka paketissa. Toki ensi alkuun on sairausloma, mutta sen jälkeen mennään ihan normisti hommiin, vaikka sitten keppien kera.

Vierailija
28/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pakoteta vanhemmat voi ottaa lapsen kotiin ja opettaa itse, suomessa ei ole koulupakkoa

Vierailija
29/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ikinä ollut lapsen kanssa pidempään sairaalassa? Sielläkin joutuu käymään koulua. Jos on liian heikko mennäkseen kouluun, tulee opettaja sängyn viereen opettaan.

Vierailija
30/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syksyllä uudestaan takaisin samalle luokalle? Opintosuorituksia ei kuitata millään lääkräin todistuksella.

Ei mutta ne voi kuitata tekemällä läksyt, katsomalla luokkakavereiden nauhoittamia videoita opetuksesta ja käymällä kokeissa.

Oppilas ei saa nauhoittaa opetusta tai tallentaa mitenkään muullakaan tavoin.

t. OAJ:n lakimies

Onko todella näin? Hiukan aiheen vierestä kysyn, päteekö sama yliopistoluentoihin. Olen nähnyt opiskelijoiden joskus nauhoittavan luentoja.

Vierailija
31/31 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee lääkärin suositusten mukaan. Jos lääkärin mielestä oppilas on kotona, niin hän myös on kotona sanoi koulu mitä sanoi.