Ei ole nettideittinaisissakaan hurraamista!
Miehiähän tästä aina syytetään, että olemme luokattomia.
Mutta kyllä saa tuuria olla, että netistä naistakaan löytäisi.
Ajattelin, että nykyään varmaan ihan normaalitkin naiset saattaisivat etsiä seuraa netistä. Ei ollut käytännössä ainuttakaan normaalia.
Kommentit (34)
Enkä nyt tarkoita välttämättä ulkonäköä.
Nettideittisaitit tuntuvat olevan yh-äitien hautausmaa.
Miehelle joka etsii n. 30 vuotiasta normaalia työssäkäyvää naista, jolla ehkä perhe tulevaisuuden suunnitelmissa, netillä ei ole käytännössä mitään annettavaa.
ap
Hän kuoli minulle jäätyään yksinhuoltajaksi ja hautaristiin kirjoitan "hänellä on jo lapsia".
Fakta nyt on se, että lapseton nainen, joka haluaa parisuhteen ja on iältään 20-40 ei ole netissä. Ei sillä ole siihen mitään tarvetta. He löytävät miehensä kaveripiirin kautta, töistä, baarista jne.
VilleVille, et sinäkään siellä Espoon rivarissa ole mikään kultakimpale
Vierailija kirjoitti:
Miksi yh:t ei kelpaa????
Kuka haluaa riesakseen toisen tekeleitä? Siinä uusi mies ketjun viimeisenä aina. Sovittaessa lomista, menoista, matkoista, mistä tahansa. Aina sama hokema, odotellaan milloin lapsen iskä ilmoittaa milloin pitää lomansa tai vkl tai joulunsa. Siinäpä säädät aina oman elämäsi jonkun mukaan joka on se oikea iskä. Juu kiitos ei yh:ta kuin panopuuksi.
Katselin kerran kaupungistani S24:n kuvallisia profiileja ja yli sadan joukosta kolme oli sellaista, joiden kanssa voisi harkita ulkonäön perusteella treffejä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti monella miehellä kuin minullakin on aina sellainen lähtökohtainen olettamus, että nainen on lisääntymisgeeninsä hakenut muualta ja nyt hakee lompakkoa. Siis toisin sanoen miehelle tulee heti epäillys siitä, että mahtaako mies sittenkään riittää naiselle ja onko mies vain joku korvike. Ainahan yh-naiset jaksavat korostaa että lapset tulee sitten ensin, yritä siinä sitten järkevää parisuhdetta rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla lukee, ettei halua lisää lapsia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Fakta nyt on se, että lapseton nainen, joka haluaa parisuhteen ja on iältään 20-40 ei ole netissä. Ei sillä ole siihen mitään tarvetta. He löytävät miehensä kaveripiirin kautta, töistä, baarista jne.
Höpsis. Kyllä minä ainakin olen Tinderissä, ja aikanaan kun alan olla enemmän tosissani, teen profiilin myös OKCupidiin. Etsimäni kaltaisia miehiä ei yhdessä ja samassa kaveripiirissä ole useampia kappaleita, eivätkä he myöskään käy baareissa. :) Jo Tinderistä on löytynyt pari ihan tosissaan olevaa lupaavaa tapausta lyhyessä ajassa, joten voi myös olla että en koskaan pääse tuonne OKC:n asti. Netin etu on juuri siinä että maantiede ja olemassaolevien sosiaalisten piirien rajat eivät rajoita etsintää.
T: Lapseton, nätti, työssäkäyvä ja mainittuun ikähaarukkaan osuva nainen
Näin se on, että yhä tänäkin päivänä ns. normaalit tuntuvat pariutuvan muuta kuin netin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti monella miehellä kuin minullakin on aina sellainen lähtökohtainen olettamus, että nainen on lisääntymisgeeninsä hakenut muualta ja nyt hakee lompakkoa.
Oletatko samaa myös miehistä, joilla on lapsi/lapsia edellisestä suhteesta? Että he hakevat naisesta pelkkää lompakkoa enää?
Paikkakunta vaikuttaa sitten aivan helvetisti.
Asia on kuten ap kuvasi melkein kaikkialla muualla paitsi Turussa ja oletettavasti Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Katselin kerran kaupungistani S24:n kuvallisia profiileja ja yli sadan joukosta kolme oli sellaista, joiden kanssa voisi harkita ulkonäön perusteella treffejä.
M35
No kuinka monen ihmisen kanssa sä sitä parisuhdetta haluat? Jätätkö nuo kolme väliin vain siksi, ettei palstalla ole enempää kiinnostavia profiileja?
Viimeksi deittaillessani minulla meni pitkiä aikoja niin, ettei palstoilla ollut yhtäkään kiinnostavaa. Sitten tuli yksi. Otin yhteyttä ja siitä seurasi yli 10 vuoden suhde.
N38
Vierailija kirjoitti:
VilleVille, et sinäkään siellä Espoon rivarissa ole mikään kultakimpale
Katkeruuttahan se näköjään herättää, kun joku arvostelee naistarjontaa...
Minä en etsi lapsilleni isää enkä itselleni elättäjää. Kunhan saisi vain rajua seksiä ja huoletonta yhdessäoloa. No, kyllä minä olen saanutkin. Onneksi löytyy miehiä, jotka eivät pelkää yksinhuoltajia eivätkä ole heti muuttamassa yhteen.
Vela - 72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti monella miehellä kuin minullakin on aina sellainen lähtökohtainen olettamus, että nainen on lisääntymisgeeninsä hakenut muualta ja nyt hakee lompakkoa.
Oletatko samaa myös miehistä, joilla on lapsi/lapsia edellisestä suhteesta? Että he hakevat naisesta pelkkää lompakkoa enää?
En tiedä. Minä en deittaile miehiä eikä se asia minua kiinnosta. Ymmärrän kyllä vertauksesi ja kyllähän sen järjen pitäisi sanoa että asia ei ehkä ole niin kuin em. kommentissa sanoin mutta se tunne taustalla on voimakkaasti läsnä että varsinkin lapseton mies ei voi koskaan olla naiselle samaa mitä se on/oli niiden lasten isän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
No kuinka monen ihmisen kanssa sä sitä parisuhdetta haluat? Jätätkö nuo kolme väliin vain siksi, ettei palstalla ole enempää kiinnostavia profiileja?
Viimeksi deittaillessani minulla meni pitkiä aikoja niin, ettei palstoilla ollut yhtäkään kiinnostavaa. Sitten tuli yksi. Otin yhteyttä ja siitä seurasi yli 10 vuoden suhde.
N38
Ei kun ihan vaan viihdykkeeksi selailin ja tuli mieleen mainita. En ole koskaan aktiivisesti etsinyt parisuhdetta. Ei ole elämä niin mallillaan, että voisi kuvitella jonkun naisen viihtyvän kanssani kovin pitkään. Tai ehkä joku sellainen jämänainen, johon en itse pystyisi rakastumaan eikä hänkään minuun jämyyteni vuoksi. Ei kiitos sellaista, kahden syrjäytyneen parisuhde on kuollut jo syntyessään.
M35
30-40 on haasteellisin ikäryhmä naisissa löytää ketään. Ehkä miehissäkin, siihen en ole perehtynyt.
Mikä sinusta on normaalia ja mikä niissä naisissa sitten on vikana?