Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole nettideittinaisissakaan hurraamista!

Vierailija
16.01.2017 |

Miehiähän tästä aina syytetään, että olemme luokattomia.
Mutta kyllä saa tuuria olla, että netistä naistakaan löytäisi.

Ajattelin, että nykyään varmaan ihan normaalitkin naiset saattaisivat etsiä seuraa netistä. Ei ollut käytännössä ainuttakaan normaalia.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä nyt tarkoita välttämättä ulkonäköä.

Nettideittisaitit tuntuvat olevan yh-äitien hautausmaa.

Miehelle joka etsii n. 30 vuotiasta normaalia työssäkäyvää naista, jolla ehkä perhe tulevaisuuden suunnitelmissa, netillä ei ole käytännössä mitään annettavaa.

ap

Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että kun ikää alkaa olla 30+ niin ikätovereillakin alkaa olla elettyä hedelmällistä aikuisikää takana jo sen 10+ vuotta ja todennäköisyydet jo tapahtuneelle lisääntymiselle ovat kasvaneet..? Tällöin myös sinkkujen lapsiperheellisyys on aika normi kun ikää on kertynyt. Ja yhtä monta kertaa joku on tullut isäksi kuin toinen äidiksikin..

Jos kaipaa lapsetonta, hedelmällistä kumppania kun yli puolet hedelmällisestä iästä on kulunut alkaa mahdollisuudet lastea. That's how simple is that.

Vierailija
22/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yh:t ei kelpaa????

Kyllä toiset yh:t kelpaavatkin, mutta ei kaikki. Niitäkin on niin paljon erilaisia.

Esim nainen yh30 1lapsi 7v luultavasti kelpaa vielä aika monelle mutta

Nainen yh35v 3lasta iät 3,6,9 on EI ( lapsiluku on todennäköisesti jo täysi ) ja lapseton mies haluaa ainakin sen yhden oman lapsen.

Luonnollisesti hän ei valitse sellaista jolla on jo ne lapset valmiiksi hankittuna paitsi jos haluaa tai suostuu itse jäämään lapsettomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti monella miehellä kuin minullakin on aina sellainen lähtökohtainen olettamus, että nainen on lisääntymisgeeninsä hakenut muualta ja nyt hakee lompakkoa.

Oletatko samaa myös miehistä, joilla on lapsi/lapsia edellisestä suhteesta? Että he hakevat naisesta pelkkää lompakkoa enää?

Kyllä minä ainakin lapsettomana naisena kierrän sellaiset miehet kaukaa, koska vaikka hyväksikäyttö ei olisi taloudellista, eihän sitä normaalia parisuhdeaikaa voi koskaan olla yhtä paljon kuin toisen lapsettoman kanssa ja koti ei ole koti, jos siellä mellastaa säännöllisesti vieraita kakaroita. Naisilla monesti vielä lapset aina nurkissa pyörimässä jotain viikonloppuja lukuunottamatta, varmempaa parisuhde-elämää saa baarista tarpeen mukaan hakiessa.

Vierailija
24/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-40 on haasteellisin ikäryhmä naisissa löytää ketään. Ehkä miehissäkin, siihen en ole perehtynyt.

Joo kyllä se vähän näin taitaa olla, valitettavasti.

Taitaa olla pakko hankkia tuontitavaraa.

Vierailija
25/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta nyt on se, että lapseton nainen, joka haluaa parisuhteen ja on iältään 20-40 ei ole netissä. Ei sillä ole siihen mitään tarvetta. He löytävät miehensä kaveripiirin kautta, töistä, baarista jne.

En löydä yhtään ketään koska minulla ei ole enää kavereita, oli joskus mutta he osoittautuivat kaksinaamaisiksi -ja teeskenteleviksi paskiaisiksi. Mistä ihmeestä tällainen ujo ja ei-niin-kaunis 23-vuotias nainen löytäisi mies seuraa?

Vierailija
26/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näin se menee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toiset yh:t kelpaavatkin, mutta ei kaikki. Niitäkin on niin paljon erilaisia.

Nainen yh35v 3lasta iät 3,6,9 on EI ( lapsiluku on todennäköisesti jo täysi ) ja lapseton mies haluaa ainakin sen yhden oman lapsen.

Luonnollisesti hän ei valitse sellaista jolla on jo ne lapset valmiiksi hankittuna paitsi jos haluaa tai suostuu itse jäämään lapsettomaksi.

Enpä tän paremmin olisi voinut tätä ilmaista. Kysyy lujaa luonnetta että alkaa tekemään lasta jo lapsen omaavalle naiselle tai sitten on niin umpi ummistanut silmänsä sille todellisuudelle mikä uusioperheitä useimmiten kohtaa. Kyllä se paras ja järkevin vaihtoehto on aloittaa puhtaalta pöydältä, jossa kummallakaan ei ole lapsia.

Vierailija
27/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikkakunta vaikuttaa sitten aivan helvetisti.

Asia on kuten ap kuvasi melkein kaikkialla muualla paitsi Turussa ja oletettavasti Helsingissä.

Helsinkiläisenä miehenä on ollut nettideiteillä tosi hiljaista. Varmaan sama muissakin kaupungeissa ja landella

Vierailija
28/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt välttämättä kelpoisuudessa ole mitään vikaa, mutta kyllä toisen lapset on vähän hankala asia, jos omia lapsia ei ole, eikä muutenkaan paljon kokemuksia lasten kanssa olemisesta. Jotenkin niiden lastenkin kanssa olisi kuitenkin tultava toimeen, vaikka niillä jo isä olisikin.

Vierailija
29/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa riesakseen toisen tekeleitä? Siinä uusi mies ketjun viimeisenä aina. Sovittaessa lomista, menoista, matkoista, mistä tahansa. Aina sama hokema, odotellaan milloin lapsen iskä ilmoittaa milloin pitää lomansa tai vkl tai joulunsa. Siinäpä säädät aina oman elämäsi jonkun mukaan joka on se oikea iskä. Juu kiitos ei yh:ta kuin panopuuksi.

Mites jos se yh ei etsi mitään suhdetta vaan myös omaa vakipanoa? Minä en ainakaan halua miestä, vaan pelkkää seksiä.

Vierailija
30/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa riesakseen toisen tekeleitä? Siinä uusi mies ketjun viimeisenä aina. Sovittaessa lomista, menoista, matkoista, mistä tahansa. Aina sama hokema, odotellaan milloin lapsen iskä ilmoittaa milloin pitää lomansa tai vkl tai joulunsa. Siinäpä säädät aina oman elämäsi jonkun mukaan joka on se oikea iskä. Juu kiitos ei yh:ta kuin panopuuksi.

Mites jos se yh ei etsi mitään suhdetta vaan myös omaa vakipanoa? Minä en ainakaan halua miestä, vaan pelkkää seksiä.

Sinun toosasi tuskin kelpaa miehelle, joka on parisuhdetta vailla. Lue ketju uudelleen läpi oikein hitaasti ja mietiskelin, niin ehkä kykenet ymmärtämään mistä tässä oli kyse.

Vierailija
31/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta nyt on se, että lapseton nainen, joka haluaa parisuhteen ja on iältään 20-40 ei ole netissä. Ei sillä ole siihen mitään tarvetta. He löytävät miehensä kaveripiirin kautta, töistä, baarista jne.

Tai tinderistä. Mä olen 26-vuotias nainen ja minä sekä todella moni kaverini on tavannut poika-/tyttöystävänsä siellä. Olen yo-opiskelija ja opiskelijakuvioissakin toki ihmisiä tapaa mutta tinder oli hauskaa ajanvietettä, kunnes sitten sieltä löytyi nykyinen avopuoliso. :)

Vierailija
32/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näin se menee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan halua omia lapsia, mutta kolmen lapsen yh on silti liikaa jos ajatellaan että jossain vaiheessa muuttaisimme saman katon alle. Yksi lapsi on ok. Jos suhteen luonne taas on sellainen että yhteinen koti on epätodennäköinen tulevaisuudessa, niin lapset eivät ole este.

Vierailija
33/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin kerran kaupungistani S24:n kuvallisia profiileja ja yli sadan joukosta kolme oli sellaista, joiden kanssa voisi harkita ulkonäön perusteella treffejä.

M35

No kuinka monen ihmisen kanssa sä sitä parisuhdetta haluat? Jätätkö nuo kolme väliin vain siksi, ettei palstalla ole enempää kiinnostavia profiileja?

Viimeksi deittaillessani minulla meni pitkiä aikoja niin, ettei palstoilla ollut  yhtäkään kiinnostavaa. Sitten tuli yksi. Otin yhteyttä ja siitä seurasi yli 10 vuoden suhde.

N38

Semmoinen ero on naisilla ja miehillä nettideitissä, suomessa ja oletettavasti kaikissa länsimaissa. Koska niissä on niin paljon enemmän miehiä kuin naisia, ja koska naiset ovat nirsoja verrattuna miehiin.

Vierailija
34/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin suomi24 oman maakuntani miesten profiilit ikähaarukassa +|- 4v oma ikäni, kriteereinä: joku ammattikoulutus, tupakoimattomuus ja raittius tai vain vähän alkoa, siviilisäätynä sinkku/leski/eronnut.

Löytyi samoin 3 kpl, kaikki kuvattomia (!), joista 2 kissanomistajaa - olen allerginen!

Turha sinne mitään omaa profiilia kehitellä, kun tarjontaa ei ole.