Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti kritisoi valintojani, mikään ei kelpaa.

Vierailija
16.01.2017 |

Olen 20 v poika, asun tilanteen pakosta äitini luona vielä samalla kun käyn töissä. Ostin tänään uudet koristetyynyt huoneeni sohvalle ja heti alkoi kritiikki siitä kuinka kalliita ne ovat ja "on meillä täälläkin koristetyynyjä". Hän pyysi minua viemään ne myymälään vaihtamaan, hän ei suostu keskustelemaan asiasta "no okei sitte, ihan sama piä ne sitte!" tuntuu siltä kun äitini ei hyväksy tai kunnioita valintojani tippaakaan. Kun hain opiskelupaikka hän kertoi ainoastaan negatiiviset puolet niistä ammateista. Tekisi mieli haistatta vitut, mutta haluan tehdä äidilleni selväksi että teen omat päätökseni, enkä suostu olemaan hänen kynnysmattonsa. Miten teen sen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toteasin hänelle, että jokaista negatiivista kommenttia kohtaa täytyy tulla yksi positiivinen. 

Vierailija
2/2 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä sanomisien toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja teet kuten itse haluat. Omapa on elämäsi. Äideille jää joskus tuo käskyttäminen päälle kun lasta sai pienenä määräillä. Sille että hän ei pidä sinusta ja valinnoistasi, et voi mitään. Älä pidä äidistäsi itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän