Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan epäillyt jonkun olleen ihastunut sinuun ja osunut oikeaan? Itsellä tosi omituinen tilanne töissä.

Vierailija
16.01.2017 |

Tiedättekö sen tunteen, kun joskus tulee, että onko tuo ihminen kiinnostunut vai mitä tässä on meneillään?! Onko teillä osoittautunut oikeaksi nämä epäilyt?

Mulla on todella outo tilanne "päällä", enkä tiedä mitä ajatella. Työpaikallani on mies, jonka käytös on tosi omituista minua kohtaan. Hän on eräässä projektissa päällikkönä ja teemme (tai meidän pitäisi tehdä) yhteistyötä. Minun on kuitenkin melkein mahdotonta tavoittaa häntä - jos olemme samassa tilassa, hän välttelee minua, saattaa jutella kollegoillemme muina miehinä, mutta ei edes vilkaise minuun. Ei siis edes vilkaise! Jos pyydän häntä luokseni, hän on vaivautunut ja "kiemurtelee", välttelee katsekontaktia. Hän ei myöskään aina välttämättä sano mitään, kun lähden töistä ja huudan moimoit kaikille. Olin todella ärsyytynyt hänen käytöksestään ja puhuin siitä kollegalle, joka tokaisi "onkohan Miika ihastunut sinuun?". Ei ollut edes käynyt mielessä! No, nyt aavistelen sitten tätä, koska hän on niin outo seurassani. Mutta mahdanko olla vainoharhainen ja todellisuudessa syy on joku aivan toinen?!

Ei oikein voi suoraankaan kysyä...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa hankalalta kyllä, kun ei voi kysyä.. 

Vierailija
2/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus tuli ilmi kirjoituksessasi. Sinä olet ihastunut häneen ja kyttäät häntä, ja hän koittaa pärjätä tilanteen kanssa. Jos et vaanisi häntä kuvaamallasi tavalla, hänkin voisi kenties olla luontevammin seurassasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se on omituista, mutta ihastus voi näkyä noinkin. Mutta ei voi tietää. Olisiko teillä mahdollisuus suhteeseen? Jos ei ole, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä hän on ihastunut ja yrittää välttää sinua.

Vierailija
4/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se on omituista, mutta ihastus voi näkyä noinkin. Mutta ei voi tietää. Olisiko teillä mahdollisuus suhteeseen? Jos ei ole, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä hän on ihastunut ja yrittää välttää sinua.

Hän on vapaa, minä en ole eli suhde ei ole mahdollinen. Minulla on perhe ja olen naimisissa. Hän tietää tämän.

Vierailija
5/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus tuli ilmi kirjoituksessasi. Sinä olet ihastunut häneen ja kyttäät häntä, ja hän koittaa pärjätä tilanteen kanssa. Jos et vaanisi häntä kuvaamallasi tavalla, hänkin voisi kenties olla luontevammin seurassasi.

Millä tavalla vaanin häntä? :)  Olen työn psta pakotettu olemaan samassa tilassa ja keskustelemaan tietyistä asioista. Onko se vaanimista?

Vierailija
6/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran samanlainen tilanne töissä ja pidättelin melkein itkua kun yksi mies käyttäytyi tosi ilkeästi minua kohtaan. Selvisi sitten että hän on homo, joten ei tarvitse miellyttää naisia. Yllätyin todella kun tämän kännissä ilmaisi.

Vierailija
7/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä vaan ärsyttää joku juttu sussa. Millä perusteella tuo on just ihastumista?

Vierailija
8/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla vaanin häntä? :)  Olen työn psta pakotettu olemaan samassa tilassa ja keskustelemaan tietyistä asioista. Onko se vaanimista?

No  mulle tuli kans ekana mieleen, et sä haluisit kuullu et se on ihastunut. Sori vaan. Et edes mieti muita vaihtoehtoja. AI että mikä pettymys  jos se ei olekaan ihastunut..

Vierailija
9/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuota voi ottaa puheeksi? Siis sitä, jos olet ainoa johon ei oteta katsekontaktia tms... Kyllä mä kysyisin, et onko jotain pielessä.

Vierailija
10/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nähny susta jotain kyseenalaista materiaalia aikuisviihdesivustolla xD

Vierailija
11/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen itse olet ollut? Jos et ole helposti lähestyttävä kuten muut työkaverit. Tai sinussa on jotain vierasta, outoa, pelottavaa. Miksi et kysy suoraan mieheltä?

Vierailija
12/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että mies olisi ihastunut, koska hän ei käyttäydy kuten ihastunut. Käyttäydytkö ammattimaisesti? Vai kikatteletko ja oletko ylimeikattu pissis? Käytätkö avaria kaula-aukkoja ja minihameita? Hän taitaa olla pelkästään kiusaantunut. Ja se työtoverin tokaisu oli pelkkä vitsi.

Vierailija
13/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kerran samanlainen tilanne töissä ja pidättelin melkein itkua kun yksi mies käyttäytyi tosi ilkeästi minua kohtaan. Selvisi sitten että hän on homo, joten ei tarvitse miellyttää naisia. Yllätyin todella kun tämän kännissä ilmaisi.

Oliko sinusta sitten ihan ok, että oii ilkeä sinulle? :O

Vierailija
14/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuota voi ottaa puheeksi? Siis sitä, jos olet ainoa johon ei oteta katsekontaktia tms... Kyllä mä kysyisin, et onko jotain pielessä.

Varsinkin kun kuitenkin kollegan kanssa voit juoruilla tästä selän takana??? Ehkäpä tätä "Miikaa" vituttaa se, et pidät jotain akkojen juorurinkiä töissä, jossa pitäis käyttäytyä kuin suoraselkäiset aikuiset ihmiset.

Vierailija
15/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimin tuolla lailla yliseksuaalisten ja flirttien naisten seurassa - en anna heille yhtään huomiota.

Vierailija
16/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Itse toimin tuolla lailla yliseksuaalisten ja flirttien naisten seurassa - en anna heille yhtään huomiota.

Miksi?

Vierailija
17/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hyvännäköinen? Todennäköisesti hän on ihastunut. Jos taas et ole, hän voi siltikin olla ihastunut, mutta pienemmällä todennäköisyydellä.

Vierailija
18/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hyvännäköinen? Todennäköisesti hän on ihastunut. Jos taas et ole, hän voi siltikin olla ihastunut, mutta pienemmällä todennäköisyydellä.

No ei ole ihastunut.

Vierailija
19/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä käyttäytyy juuri noin ihastuttuaan. Pää tyhjenee täysin ihastuksen seurassa, ja iskee valtava epävarmuus. Jos tunne on epätoivottu, sitä enempi. 

Vierailija
20/40 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urgh mikä urpo. Naistenvihaajanaisia pahempia ovat naistenvihaajahomot!