Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko aikaa jolloin keskustelupalstoilla oli ignore toiminto?

Vierailija
16.01.2017 |

Miten on.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignore on parasta, mitä internetin keksimisen jälkeen on tullut. Kaikilla muilla foorumeilla, missä käyn, on tämä kultaakin kalliimpi toiminto.

Vierailija
2/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut, mikä se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sai vaiennettua heebot joiden lässytyksestä ei tykännyt.

Vierailija
4/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tarkemmin?!

Vierailija
5/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa tarkemmin?!

Jos jonkun jutut eivät miellyttäneet niin saattoi tämän näkymättömiin.

Vierailija
6/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa tarkemmin?!

Sai valita käyttäjät joiden kirjoittamat tekstit eivät tulleet enää näkyviin palstalla ellei erikseen käynyt valitsemassa yhtä nimenomaista postausta.

Vierailija
7/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sinäänsä mikään foorumin ominaisuus, onnistuu vaikkapa selaimen plugarilla.

Vierailija
8/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ois ihan loistava. Täällä kun ollaan pääosin anonymeinä, vois ignoorata joitakin keskusteluja yksittäisten kirjoittajien sijaan.

Vierailija
9/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*miettii kenet täältä ignoorais*

Vierailija
10/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan ignooraa ketään. Mieluummin opettelen kestään sen et on erilaisia ihmisiä ja mielipiteitä.

Vierailija
11/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan ignooraa ketään. Mieluummin opettelen kestään sen et on erilaisia ihmisiä ja mielipiteitä.

Jaa, mä taas en jaksa samoja yhden asian trollaajia vai floodaamiseksiko sitä sanotaan, jankuttamista.

Vierailija
12/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä taas en jaksa samoja yhden asian trollaajia vai floodaamiseksiko sitä sanotaan, jankuttamista.

Sulle trollausta sille tärkee asia. Mut ymmärrän kyllä. Se on ihan evoluution luoma piirre, halu elää kuplassa, omiensa parissa. Jossain määrin itekkin teen sitä, mutta useimmiten pyrin sietämään muita.

Vierailija
13/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa tarkemmin?!

Sai valita käyttäjät joiden kirjoittamat tekstit eivät tulleet enää näkyviin palstalla ellei erikseen käynyt valitsemassa yhtä nimenomaista postausta.

Olisi kyllä hyödyllinen! Mutta toimiikohan jos se toinen kirjoittelee tor-verkosta...?

Vierailija
14/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle trollausta sille tärkee asia. Mut ymmärrän kyllä. Se on ihan evoluution luoma piirre, halu elää kuplassa, omiensa parissa. Jossain määrin itekkin teen sitä, mutta useimmiten pyrin sietämään muita.

Sä et sitten ole vielä tavannut Saara jankkaajaa...? Yritäpä opetella sitä sietämään!!

Vierailija
15/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa tarkemmin?!

Olisi kyllä hyödyllinen! Mutta toimiikohan jos se toinen kirjoittelee tor-verkosta...?

Koska täällä ei rekisteröidytä, se toimis ipeen perusteella, ja ipeekin vaihtuu aina välillä?

Vierailija
16/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luet silmä kovana MIes29+1:n/Hel-Nycin/Roadwalkerin/Anastasian/Sössön mielisairaita juttuja ja onnittelet itseäsi kun olet taas ollut suvaitsevainen.

Vierailija
17/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et sitten ole vielä tavannut Saara jankkaajaa...? Yritäpä opetella sitä sietämään!!

Vaatii yhden rullauksen tai sen etten avaa aloitusta, ei hirveän vaikeaa.

Vierailija
18/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ois ihan loistava. Täällä kun ollaan pääosin anonymeinä, vois ignoorata joitakin keskusteluja yksittäisten kirjoittajien sijaan.

Onnistuu millä tahansa customJS-plugarilla. Piilottaa/poistaa vaan .row-luokan div:t sivuilta joiden innerHTML osuu johonkin haluttuun filtteriin.

Vierailija
19/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittemmin keksittiin edit ja moderointi.

Vierailija
20/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luet silmä kovana MIes29+1:n/Hel-Nycin/Roadwalkerin/Anastasian/Sössön mielisairaita juttuja ja onnittelet itseäsi kun olet taas ollut suvaitsevainen.

En, vaan silmäilen heidän postaukset läpi 0,1ssä sekunnissa ottaen heidät huomioon mutta tuhlaamatta heihin aikaa. Ei ole vaikeaa. Enkä onnittele itseäni, minusta ihan normaalia toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi