Saan naiset tahallaan kiinnostumaan ja haluamaan minua
Olen keskivertoa pitempi mies 189cm ja elän täysin maksimoiden geneettisen potentiaalini. Urheilen n. 20 tuntia viikossa, joista puolet on lihaskuntotreeniä ja puolet aerobista harjoittelua. Pidän siis kehostani huolta, rasvaprosenttini pienenä, lihakset isoina ja jäntevinä, hengityselimistöni on loistavassa kunnossa aerobisten juoksulenkkien, uintiharjoitusten ja hiihtämisen johdosta. Kesällä pyöräilen paljon, talvisin jos kelit sallii.
Ruokavalioni on keskittynyt täysin testosteronitasojeni maksimointiin. Vältän kaikkea ruokalajia jotka sisältää estrogeenia. Ruokavalioni pyörii siis puhtaan lihan ympärillä, hedelmien ja kolesterolipitoisten rasvojen kanssa. Maitoa en juo, joka on valtava estrogenipommi. En myöskään olutta, sillä sekin sisältää runsaasti estrogenia. Olen jossain määrin absolutisti terveellisten elämäntapojeni noudattamisen takia, joista en mielellään tingi.
Elän selibaatissa usein pitkiä jaksoja, sillä pidättäytyminen ejakulaatiosta nostaa miehen t-arvoja.
Kaiken tämän työn ohella saan naisilta paljon katseita ja himoa. Sillä naiset tykkäävät pitkistä, harteikkaista ja erinomaisessa fysikaalisessa kunnossa olevista miehistä. Olemme eläimiä ja eläimelliset vaistot saavat meidät haluamaan ihanteita vastakkaisessa sukupuolessa. Miehetkin katsovat sillä silmällä hedelmällisiä ja leveälanteisia naisia!
Jos kirjoitustaidot ovat noin huonot, ainoa tapa saada naisten huomio on varmaankin se lihasten pumppaaminen. Älykkäitä naisia et kyllä saa mutta mitäpä sinä niillä tekisitkään. :)