Saan naiset tahallaan kiinnostumaan ja haluamaan minua
Olen keskivertoa pitempi mies 189cm ja elän täysin maksimoiden geneettisen potentiaalini. Urheilen n. 20 tuntia viikossa, joista puolet on lihaskuntotreeniä ja puolet aerobista harjoittelua. Pidän siis kehostani huolta, rasvaprosenttini pienenä, lihakset isoina ja jäntevinä, hengityselimistöni on loistavassa kunnossa aerobisten juoksulenkkien, uintiharjoitusten ja hiihtämisen johdosta. Kesällä pyöräilen paljon, talvisin jos kelit sallii.
Ruokavalioni on keskittynyt täysin testosteronitasojeni maksimointiin. Vältän kaikkea ruokalajia jotka sisältää estrogeenia. Ruokavalioni pyörii siis puhtaan lihan ympärillä, hedelmien ja kolesterolipitoisten rasvojen kanssa. Maitoa en juo, joka on valtava estrogenipommi. En myöskään olutta, sillä sekin sisältää runsaasti estrogenia. Olen jossain määrin absolutisti terveellisten elämäntapojeni noudattamisen takia, joista en mielellään tingi.
Elän selibaatissa usein pitkiä jaksoja, sillä pidättäytyminen ejakulaatiosta nostaa miehen t-arvoja.
Kaiken tämän työn ohella saan naisilta paljon katseita ja himoa. Sillä naiset tykkäävät pitkistä, harteikkaista ja erinomaisessa fysikaalisessa kunnossa olevista miehistä. Olemme eläimiä ja eläimelliset vaistot saavat meidät haluamaan ihanteita vastakkaisessa sukupuolessa. Miehetkin katsovat sillä silmällä hedelmällisiä ja leveälanteisia naisia!
Kommentit (21)
Siinä sisältöä elämään. Katseita, hmmm
Tarkasta faktat ensin ja avaa vasta sitten suusi. Naiset käyvät nykyisin kuumina iskävartaloisiin miehiin.
Mutta poikuus on silti vielä tallella, koska sinulle riittää pelkät naisten (ja miestenkin) katseet, vai?
Jos naiset tahallaan kiinnostuvat sinusta, niin mikä siinä on väärin? Hehän tekevät silloin kuten haluavatkin tehdä.
Tuotahan aika monet naisetkin tekee. Tosin eivät maksimoi testoarvojaan, vaan muuten maksivoivat haluttavuuttaan treenaamalla, vaatteilla, meikeillä, instagram-filttereillä jne.
Enemmän vetoaa yhteiset mielenkiinnonkohteet ja mukava aika yhdessä vietettynä.
Taitaa aloittajalla olla katkis kun ei etene naisten kanssa katseita pitemmälle
Naisille ei riitä pelkkä ulkonäkö. Korvienvälissä täytyy olla jotain muutakin kuin rautaa.
Hyvähän se olisi jos miehellä liikkuisi pään sisällä jokunen fiksu ajatuskin.
"...elän täysin maksimoiden geneettisen potentiaalini."
Päivän naurut, repesin jo tuon ensimmäisen virkkeen kohdalla! Sosiaalisen älykkyyden "geneettinen potentiaali" ei ole ainakaan huipussaan AP:ssa. Voin niin kuvitella, kun perus-pertti siellä peräkammarissa on kirjoitellut tuollaisen ihanan alter-egonsa kuvauksen :D
No, huvinsa kullakin, jatka vain kirjoittelua, AP.
Itse pitäisin kaltaistasi miestä vähän pelottavana ja ehdottomana, myös itsekeskeisenä tai sittten epävarmana. On hienoa, että pitää huolta itsestään liikunnan, ruuan ja riittävän levon suhteen, kunhan siinä säilyttää tasapainon. Näin jää aikaa myös muille asioille, kuten sosiaalisille suhteille ja oman persoonallisuuden kehittämiseen :)
Itse en ymmärrä mistä tulee ihmisten ennakkoluulo että kehonrakentajat tai fitness hullut olisi jotenkin vähemmän älykkäitä ihmisiä? Okei on muutama stereotypinen steroidi huumehörhö kehonrakentaja jossain, mutta se on aika poikkeava vähemmistö. Enemmistö liikunnallisista ja hyväkuntoisista ihmisistä on keskivertoa fiksumpaa porukkaa.
.....harmi vaan se katkarapu housuissa.
Annat ymmärtää mutta et ymmärrä panna. Mitähän iloa tuostakin oman navan ympärille käpertymisestä miehelle on?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, etenkin kun herneen kokoiset aivot eivät kompensoi katkarapua. Ehtiikö tuo edes töissä käydä peiliintuijottamiselta, joten ompakkomoisetkaan eivät moisesta rahattomasti komistuksesta kiinnostu. Ihan sama kun pistää jonkun filmitähden kuvan seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Katkishullu bongattu. Moikka.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä mistä tulee ihmisten ennakkoluulo että kehonrakentajat tai fitness hullut olisi jotenkin vähemmän älykkäitä ihmisiä?
Tällaisista avauksista.
Itsekeskeiseltä paskanjauhajalta sinä lähinnä vaikutat, mutta haitanneeko tuo.