Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko siihen kurkumaan nyt sitten tavallisia kurkkuja vai suolakurkkuja?

Vierailija
16.01.2017 |

Yritin googlettaa, mutta en löytänyt selkeää vastausta.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne on löytänyt niin monta Kalle nimistä tehtaalle, tuottamaan Kallen mätitahnaa?

Etkö ole koskaan miettinyt miksi niin paljon Kalle-nimisiä vauvoja katoaa ennen ensimmäisen vuoden ikää?

Ai, minä olen tähän asti luullut, että Kallen on oltava sukukypsä ennen kuin siitä saadaan mätitahnaa

Vierailija
82/94 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskanperunamauste on loppu. Nyt pohdin ostaisinko oolannin vai mummon ranskanperunoita, että voisin tehdä sitä. 

Meille on muuten pihaan kasvanut kaikenlaisia paperiveistoksia. Epäilen sen johtuvan siitä, että liian täydestä kauppakassista putosi kerran oreganopurkki ja sen sisältö lensi pitkin pihamaata. Eikös oregano ole origamin siemen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne on löytänyt niin monta Kalle nimistä tehtaalle, tuottamaan Kallen mätitahnaa?

Etkö ole koskaan miettinyt miksi niin paljon Kalle-nimisiä vauvoja katoaa ennen ensimmäisen vuoden ikää?

Ai, minä olen tähän asti luullut, että Kallen on oltava sukukypsä ennen kuin siitä saadaan mätitahnaa

Niinhän se meneekin, mutta Kallet kasvatetaan piilossa ihan vain mätitahnatuotantoa varten. Etkö lukenut sitä juttua, missä kokonainen lastenkodillinen Kalleja löydettiin ja saatiin pelastettua ennen kuin joutuivat tehtaaseen?

Vierailija
84/94 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, nyt kun on taas pian runebergintorttusesonki. Mistä karvasmanteli niihin? Käykö mantteli, jossa on karvareunus hupussa? Toinen vaihtoehto menisi kotioloissa, mutta vieraille...hmmm... 

Vierailija
85/94 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikeissa tehdä sushia , mutta nyt en tiedä onko miehen kaatama hirven vasa bi . Taitaa jäädä Wasabi tekemättä.

Jos vasa on saanut homogenoitua maitoa niin voi olla vasabi.

Vierailija
86/94 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten ihmeessä te saatte kasvatettua perunasalaattia?

Vierailija
87/94 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten ihmeessä te saatte kasvatettua perunasalaattia?

Pölyttämällä perunankukan salaatin siitepölyllä.

Vierailija
88/94 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm....Mietitään hetki. Jos miehet tekisivät oma-aloitteisesti normaaleja kodin askareita vaimon rinnalla sitä mukaa kun tarvetta niiden tekemiselle on, ei kenenkään tarvitsisi käskyttää ketään.

Käskytys vain paljastaa sen, että mies luistaa vastuustaan hoitaa kodin askareita ja ne on tekemättä. Eli kummassa vika? Käskyttäjässä vai siinä, joka luistaa yhteisistä töistä?

Vierailija
89/94 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm....Mietitään hetki. Jos miehet tekisivät oma-aloitteisesti normaaleja kodin askareita vaimon rinnalla sitä mukaa kun tarvetta niiden tekemiselle on, ei kenenkään tarvitsisi käskyttää ketään.

Käskytys vain paljastaa sen, että mies luistaa vastuustaan hoitaa kodin askareita ja ne on tekemättä. Eli kummassa vika? Käskyttäjässä vai siinä, joka luistaa yhteisistä töistä?

Kokeile sinäkin kasvattaa makaronipensaita, niin on muutakin tekemistä kuin käskyttää miestä.

Vierailija
90/94 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hups, tuli väärään ketjuun

Vierailija
91/94 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se meneekin, mutta Kallet kasvatetaan piilossa ihan vain mätitahnatuotantoa varten. Etkö lukenut sitä juttua, missä kokonainen lastenkodillinen Kalleja löydettiin ja saatiin pelastettua ennen kuin joutuivat tehtaaseen?

Nyt mie sen tajusin, että KVR tarkoittaa Kallen vapautusrintamaa. Kippari-Kallelle tietysti syötetään pinaattia, jotta sen tuotteena saamaan sulatejuustoa

Vierailija
92/94 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mie sen tajusin, että KVR tarkoittaa Kallen vapautusrintamaa. Kippari-Kallelle tietysti syötetään pinaattia, jotta sen tuotteena saamaan sulatejuustoa

Tietääkö kukaan miten voi liittyä Kallen vapautusrintaman jäseneksi?

Vierailija
93/94 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain anopilta kumipuun. En vain kehdannut vanhalta ihmiseltä kysyä, miten kauan kestää ennen kuin ensimmäinen  kondomisato kypsyy . Tuleeko niistä lannoittamalla tilavampia?

Ei huolta, anoppi on kerännyt kondomit kun ne ovat olleet apelle sopivia. Nehän kasvavat kokoa koko ajan. Isoista saayös kätevästi ilmapalloja

Vierailija
94/94 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli mikä ketju! ;D