Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen viimeisen vuoden aikana suorastaan ilmestysmäisesti tajunnut, että ihmiset eivät yleensä ole loppujen lopuksi kovin älykkäitä

Vierailija
16.01.2017 |

Älykkyydellä tarkoitan tässä lähinnä kykyä syy-seuraus-suhteiden ja isojen kokonaisuuksien hahmottamiseen. Kun mietitään esimerkiksi sellaisia ihmisiä, joita pidetään yhteiskunnassamme "menestyneinä" ja "korkea-arvoisina" niin heidänkin kykynsä ovat useimmiten hyvin spesifisti erikoisalaan rajoittuneita ja elämänsä yksinkertaisia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sulla kesti näin kauan tämä ilmestyksen saaminen. Helpon ja halvan laajakaistan ja siitä seuranneen jytkyn seurauksena todella monen kupla puhkesi. Että näin järkyttävän tyhmääkö meitin väestö oikeasti on.

Vierailija
2/6 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tämän tajuaa jokainen tullessaan aikuiseksi. Kaikki ovat yhtä pihalla kun mennään oman erikoisalan ulkopuolelle. Myös sinä. Perinteisestihän lukiosta juuri valmistuneet tuntevat tietävänsä kaikesta kaiken, mutta kyseessä on yleinen harha. Tuo on vain se hetki, kun nuori ymmärtää, että aikuiset eivät ole mitään kaikkitietäviä ja aina järkevästi toimivia superihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Yleissivistys, käytöstavat, sosiaaliset taidot jne. loistavat poissaolollaan. Ahneus, omakehu ja kateus näytetään ihan yleisesti ja avoimesti. 

Vierailija
4/6 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tiennyt sen aina.

Vierailija
5/6 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olet fiksu, ei kannata sanoa ääneen tuota, kyllä silti voi puolustautua vaikka ei älyllä loista.

Kuten laulussa sanotaan:  ihmiselämässä riittää kun selviydytään.

Vierailija
6/6 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko heodän tasollaan vai mistä huomasit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi