Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiroileminen ei vaan sovi naiselle

Vierailija
16.01.2017 |

Ihmetyttää naiset jotka päästelevät vittusaatanaa. Se ei vaan ole naiselle sopivaa käytöstä. Kuka sellaisen naisen huolii? Ymmärrän jos joskus on ihan kunnon syy miksi vituttaa, niin voihan sellainen vahingossa päästä, mutta nainen jolle kirosanat ovat enemmänkin osa päivittäistä sanavarastoa on kyllä jotain ihan hirveää.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää naiset jotka päästelevät vittusaatanaa. Se ei vaan ole naiselle sopivaa käytöstä. Kuka sellaisen naisen huolii? Ymmärrän jos joskus on ihan kunnon syy miksi vituttaa, niin voihan sellainen vahingossa päästä, mutta nainen jolle kirosanat ovat enemmänkin osa päivittäistä sanavarastoa on kyllä jotain ihan hirveää.

Tässä on taas oletus, että naisen pitäisi käyttäytyä jollain tietyllä tavalla että joku mies huolisi. 

Minä en huoli miehiä, käyttäytymissäännöt eivät siis koske minua?

Vierailija
22/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi kiroilu naiselle. Ja nyt en puhu niistä satunnaisista ärräpäistä tai tuhahduksista, joita pääsee hankalassa tilanteessa.

Ei se kyllä sovi miehellekään, jatkuva alatyylinen puhuminen.

Meillä vaan on töissä kypsään ikään ehtinyt naisimmeinen, joka ei osaa puhua ilman, että tauottaisi puhettaan pilkun sijaan vituilla, huutomerkit korvataan prkeleillä ja lausetta alleviivataan jollain härskiydellä.

On sen joku mies huolinut, mutta urallaan se ei ole edennyt.

Toimenkuva muuten ei ole betoniraudoittaja tai tukkijätkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on taas oletus, että naisen pitäisi käyttäytyä jollain tietyllä tavalla että joku mies huolisi. 

Jos et ole miehistä kiinnostunut, niin kiroile ihan niin paljon kuin lystäät :) Tuskin naiset siitä samalla tavalla välittää.

Vierailija
24/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pahimmat tuntemani kiroilijanaiset ovat naimisissa. Eli hyvin kelpaa miehille näköjään. Tai ehkä vasta avioliitto tekee naisen elämästä sellaista, että tekee mieli kiroilla kuin merimies.

Itse en ole tuota tapaa omaksunut, mutta jos joku yrittää riidellessä tai tavallisesssa keskustelussa päästä niskan päälle käyttämällä voimasanoja, alan käyttää samoja kirosanoja vastauksissani. Kokeilkaa. Se saa vastapuolen tosissaan hämmentymään. Ihmiset ovat niin tottuneita kirosanojen voimaan, että tuo saa konseptit sekaisin.

Vierailija
25/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina kiroillut suuttuessani. Ei ole ollut koskaan ongelmia miessuhteissa. Aina on löytynyt seuraa. Jopa liiaksi asti. En ymmärrä tätä keskustelua. Enkä varsinkaan aloitusta. Että naisen kiroilu jotenkin alentaisi naisen asemaa ja arvoa? Että "tasokas nainen" ei kiroilisi? En tiedä missä maailmassa kirjoittajat elävät. Olen hyvin koulutettu, hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa. Silti en älyä tätä "naisen kiroilu - miehen hurmaaminen, tms." -syy-yhteyttä.

Vierailija
26/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pahimmat tuntemani kiroilijanaiset ovat naimisissa. Eli hyvin kelpaa miehille näköjään. Tai ehkä vasta avioliitto tekee naisen elämästä sellaista, että tekee mieli kiroilla kuin merimies.

Itse en ole tuota tapaa omaksunut, mutta jos joku yrittää riidellessä tai tavallisesssa keskustelussa päästä niskan päälle käyttämällä voimasanoja, alan käyttää samoja kirosanoja vastauksissani. Kokeilkaa. Se saa vastapuolen tosissaan hämmentymään. Ihmiset ovat niin tottuneita kirosanojen voimaan, että tuo saa konseptit sekaisin.

Henry Laasanenkin oli pitkään naimisissa. Selvästi haluttu mies.

Vierailija
27/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole miehistä kiinnostunut, niin kiroile ihan niin paljon kuin lystäät :) Tuskin naiset siitä samalla tavalla välittää.

Hah, arvasin että tähän joku tonttu vääntää väsyneen lesboläpän. Ei, en vaan toimi sillä oletuksella että minun pitäisi olla jonkun tietynlainen että "joku mies" huolisi. Niitä nyt muutenkin saa huitoa ympäriltä. Mikä tahansa parisuhde ei ole mikään ihmisarvon mitta.

Vierailija
28/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä kohtaa niin valtavaa vastustusta, vaikka kyse on vain perinteistä ja käytöstavoista? Joo voitte tietysti sikailla läpi elämänne ja viis veisata koodistoista, mutta turha kuvitella ettei se kostautuisi jollain tapaa.

Vierailija
29/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavoin, kuten aloittaja asettaa käytösvaatimuksen naiselle, pitää asettaa käytösvaatimukset miehelle. Ihan samalla tavoin voi vaatia, että kirosanat eivät sovi miehen suuhun. Sekä pitää vaatia käytösnormeja muillakin osa-alueilla. Alkaen siisteysvaatimuksista. "Kunnon mies ei pissi ohi pytyn". Ja sitä rataa.

Naiset. Sanokaa reilusti mikä ei "vaan sovi miehelle"...

Vierailija
30/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei hyväksy naisen kiroilemista on varmaan muutenkin tiukkapipoinen tosikko. Ei jatkoon.

Vierailija
31/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavoin, kuten aloittaja asettaa käytösvaatimuksen naiselle, pitää asettaa käytösvaatimukset miehelle. Ihan samalla tavoin voi vaatia, että kirosanat eivät sovi miehen suuhun. Sekä pitää vaatia käytösnormeja muillakin osa-alueilla. Alkaen siisteysvaatimuksista. "Kunnon mies ei pissi ohi pytyn". Ja sitä rataa.

Naiset. Sanokaa reilusti mikä ei "vaan sovi miehelle"...

Mäpä kerron. Miehen kuuluu tarjota naiselle treffeillä. Tämä on tullut selväksi. Mutta jos naisille on jotain sääntöjä, niin siitä alkaa näköjään valtava ulina.

Vierailija
32/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kiroilu ei sovi kenellekään, kuullostaa kamalalta ja mulle ainakin tulee ihmisestä todella sivistymätön ja inhottava kuva jos joka toinen sana on kirosana. 

Vierailija
33/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, arvasin että tähän joku tonttu vääntää väsyneen lesboläpän. Ei, en vaan toimi sillä oletuksella että minun pitäisi olla jonkun tietynlainen että "joku mies" huolisi. Niitä nyt muutenkin saa huitoa ympäriltä. Mikä tahansa parisuhde ei ole mikään ihmisarvon mitta.

Ei ympärilläsi pörräävät miehet sinua parisuhteeseen kaipaa vaan pariksi tunniksi vuoteeseen.

Vierailija
34/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ympärilläsi pörräävät miehet sinua parisuhteeseen kaipaa vaan pariksi tunniksi vuoteeseen.

Mitäpä tuosta mihin kaipaavat. 

Vierailija
35/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henry Laasanenkin oli pitkään naimisissa. Selvästi haluttu mies.

Makuja on totisesti monia. Eihän avioliittoon päästäkseen tarvitse suosittu olla, yksi kiinnostunut riittää. Ja kiroilijanaisille on mitä ilmeisimmin riittänyt kiinnostuneita.

Ja tunnen kyllä paljon niin moukkamaisia kiroilijamiehiä, että en edes osaa kuvitella heille siististi puhuvaa naista. Heillä varmaan menisi hermot sellaisen sievistelijänaisen kanssa.

Vierailija
36/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet järkyttyisivät jos tietäisivät, miten moni nainen ottaisi mieluummin seksisuhteen kuin perinteisen parisuhteen. Mutta tietyillä miehillä on yhä edelleen se luulo, että nainen ei pidä seksistä. Kai siksi, että nuo miehet ovat kelvottomia sängyssä. Mutta kaikki miehet eivät ole.

Vierailija
37/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin sama mieltä! Ei se sovi miehellekään mutta kiroilevia naisia on inhottavaa kuunnella. Pyrin välttämään sellaisia ihmisiä. Suomen kieli on kuitenkin niin rikas, että harminsa voi ilmaista monella muullakin sanalla riittävän painokkaasti.

Erityisesti kiroilevat naisbloggaajat ärsyttävät. Vaikka henkilö kuinka kirjottaisi kauniisti ja viisaasti mutta sitten kun se laittaa sinne sekaan niitä kirosanoja, niin menee mielenkiinto täysin.

Vierailija
38/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu kyynel. Ihan kuin pitäisi kiinnostaa jonkun randommiehen mielipide siitä kiroanko vai en.

Vierailija
39/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu kyynel. Ihan kuin pitäisi kiinnostaa jonkun randommiehen mielipide siitä kiroanko vai en.

Monia se tuntuu kuitenkin kiinnostavan, kun miehet ei vastaa tekstiviesteihin.

Vierailija
40/41 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu! Minähän kiroilen niin paljon ku lystää ja kelpaan kyllä miehille oikein hyvin eikä kukaan oo ollu noin nysvä kun sä. Vai etkö tunne ittees tarpeeks miehiseks jos nainenki ilmasee tunteensa kirosanoilla välillä, onko vaan karskeilla miehillä oikeus kiroilla koska te varmaan luulette että teidän ego kasvaa sillä :-) perkele soikoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan