Jenna ja Unna, siskoksille liian samankaltaiset?
Aiemmin kyselin pikkuiselle nimeä Essin ja Unnan väliltä. Kovin olen tykästynyt tuohon Unna nimeen, mutta onko liian samanlainen Jennan kanssa??
Jollei, niin pikkuinen voisi saada nimen Unna Amanda tai Unna Amelia.
Entäpä Unni, Eena tai Neela?
Mielipiteitänne kaivataan kovin. =)
Kommentit (8)
Minusta nimet ovat liian samanlaiset. Essi ei kyllä myöskään sytytä, vaikka ideana se on parempi.
Noista seuraavista ainoastaan Unni on ei-niin-kauhean-tehty, mutta siihen pätee minusta sama liian samanlaisuus kuin Unnassakin. Unna Amanda on kyllä tosi kaunis nimi :-).
Unna Amelie on minusta kaunis.
ehdotan silti vielä nimeä: Unna Aurelia
Mut jos noista pitää valita niin Neela.
Siksipä se Neela joka on aikas kiva voisi olla valintani noista vaihtoehdoista. Unni ei niin kiva, eenastakaan en oikein välitä ja Essi on se huonoin vaihhtoehto.
joten siis Neela paras ja hyvänä kakkosena se aikas söpö Unna. Unna Amanda rimmaa kauniimmin, vaikka Ameliasta pidänkin enemmän. Ehdotettu Aurelia on aivan ihana ja siitä tulisi särmää nimeen, vaikkain taidat juuri pehmoisista nimistä pitääkin.
Eena tai Unni ovat mielestäni vähiten sopivat, mutta Unna menettelee.
Mun mielestä Jenna Ja Unna ovat keskenään tosi erilaiset nimet. Siis eri tyyliset. Jenna on sellainen muotinimi noin 10 vuoden takaa ja Unna taas saamen kieltä ja tarkoittaa pientä. Unna on myös nimimarkkinoilla uusi tulokas. Mut tosiaan sillähän ei ole väliä, vaikka ovatkin eri tyyppiset.
Ite ehdottaisin Jennan kaveriksi Juulia tai Juuliaa
Unna Aurelia -nätti, mutta se on tosi, että mun korva tykkää noista pehmeistä nimistä ja tuota r-kirjainta en mielelläni laittaisi tytön nimeen.
Juuli ja Juulia on mukavia nimiä, mutta löytyy Juulia suvusta, joten siksi ei mahdollisia.
Onpa tuo Neela saanut kannatusta, ongelmana siinä on vain tuo mies, joka ei tuolle Neelalle ole lämmennyt, vaikka olen sitä jo sille tovin yrittänyt tyrkyttää. ;) Mies on tykästynyt Unna-nimeen. Mutta vielähän tässä on muutama päivä aikaa.. Jenna ja Neela olisi mukava siskospari. =)
Pohtinut olen sitäkin, että Jenna ja Unna -nimien alkuperät on ihan erilaiset, mutten ole sen tähden Unnaa hylkäämässä.
Unna Amanda tosiaan tarkoittaa pientä rakastettavaa, joten olisihan se aikas suloinen nimi pienelle nöpölle.
Ei mielestäni liian samanlaisia..
Eniten häiritsee se, että tuo Unna on mulle uusi nimi, Jenna taas tavallinen, joten vähän erityylisiä.
Mutta jos pidät kovasti Unna-nimestä, niin eihän sitä kannata miettiä. Varmasti sopivat hyvin, kun tottuu.
Näistä ehdotetuista Jenna ja Neela olis musta kaunein siskospari!! Joten ääni Neelalle!!