Takaapäin asento
Onko paljon naisia, jotka ihan oikeesti tykkäävät takaapäin asennosta ja sillain vähän rajummin ?
Kommentit (13)
Nr. 1... Tarkennusta vielä sen verran, että miehelläni ei juhlakunnossa edes ole mikään 20 senttinen, vaan ihan normaali keskiverron suomalaisen miehen varustus, jolla yltää mua takaapäin pohjaan. Et olkaahan varovaisia miehet niissä takaa työnnöissä, ettei mee liian rajuiksi;))
Onhan niitä olemassa.
Panokumppani tykkää nimenomaan siitä, että otan hänet rajusti takaa. Pidän käsistä kiinni tai painan naisen yläkropan patjaan kiinni, kun panen häntä syvälle ja oikein kunnolla. Kuulemma pieni kipu tuntuu vain hyvälle.
Joo, kerran kuukaudessa korkeintaan, mutta sitten niin että tuntuu!
N31
Tykkään, kun pannaan takaapäin ja kovaa. Joskus, varmaan kk- kierrosta johtuen, työnnöt sattuvat, jos menee ihan pohjaan. Miehellä ei ole edes mikään 20 cm vaan normi mittainen, ellei jopa pienempikin.
En muuten ole rajujen otteiden ystävä, enkö kyllä orkkuakaan ole saanut tossa asennossa, mutta tykkään silti, kun mies saa panna menemään :)
N40
Minun lemppari asento on juuri takaapäin. Mies pitää lanteista kiinni tai hyväilee klittaa tai rintoja. Tai sitten itse hyväilen nännejäni tai herkkunappulaani. Tykkään syvälle menevästä kalusta. Takuu iso O joka kerta.
Takaapäin kontillani voi mieheni käyttää dildoa pimpissä ja sovittaa kumilla suojatun hyvin liukkarilla voidellun kalunsa peppuuni. Ei toki joka kerta.
Vaimoni tykkää kun panen häntä takaapäin, mutta ongelma on se, että hän on todella tiukka ja usein minun on vaikea työntää kyrpääni takaapäin sisään. Ja kun aikani olen siinä äheltänyt, niin erektio voi loppua kesken. Niin ja kaluni ei ole mikään jättikokoinen, vaan ehkä hieman normaalia isompi.
Jälleen todiste siitä, että tänne "jättimulkkuistaan" kirjoittavat katkaravut ovat omissa kuvitelmissaan väärässä. Normaalin kokoinen on paras.
Takaapäin ehdottomasti. Samalla mies työntää peukalonsa anukseeni. Mahtava orgasmi taattu
Vierailija kirjoitti:
Jälleen todiste siitä, että tänne "jättimulkkuistaan" kirjoittavat katkaravut ovat omissa kuvitelmissaan väärässä. Normaalin kokoinen on paras.
Paitsi että kun sanotaan normaalin olevan 13cm niin alkaa uhoaminen että mun miehellä on jotain 18cm
Exä ja nykyinen tykkää. Exä vaan oli liian tiukka mulle takaapäin pantaessa. Hän oli kova reenaamaan ilolihaksia. Nykyinen tykkää kun otetaan rajusti. Sillein kunnolla pohjaan asti ja läpsitään perseelle. Mulle tuo läpsiminen oli järkytys, että joku tuollaisesta oikeasti pitää. Nyt olen jo tottunut ajatukseen ja mukava se on nähdä toisen nautinto.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että kun sanotaan normaalin olevan 13cm niin alkaa uhoaminen että mun miehellä on jotain 18cm
Just näin... "mulla on yli 20cm" pojilla on millit ja sentit sekaisin. Minulle on normaali paras. Kokemusta on muistakin. Tärkeintä on se missä se on kiinni ja nämä pojat jäävät koosta riippumatta aina jonon viimeiseksi.
Todellakina! Ihana tunne, kun oikein kunnolla otetaan, pallit läiskii ja saa kalua koko mitalla. Joskus hellempi ote kiihottaa enemmän, mutta ei sillä tavalla pysty laukeamaan...
Takaapäin joo, mutta miehen lusikassa kiitos. Siksi tykkään olla lusikassa, koska siinä mä pystyn hyvin säätelemään mieheni työntöjen syvyyttä. Jos taas olen kontillani pantavana ihan siinä dog-asennossa, niin siinä miehen rajuimmat työnnöt yltää tökkmään kohdunsuulle ja se ei todellakaan tunnu enää kivalle.