Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin Noretrinia (triptyl) pitkään jatkuneeseen kipuun. Siihen se ei auttanut mutta huomasin että...

Vierailija
15.01.2017 |

Olin normaalia pirteämpi. Siivoilin kotona, olin sosiaalisempi, iloisempi. Lääkettä on vielä jäljellä, tekisi mieli jatkaa syömistä tämän takia...

Normaalisti olen aika laiska ja aikaansaamaton.
N 42v

Kokemuksia ja mielipiteitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Triptyl iltalääkkeenä auttamassa nukkumaan... Ilman sitä nukahtaminen kestää kauan enkä tahdo oikein pysyä unessa vaan saatan herätä monta kertaa yössä pirteänä. Triptylillä nukun yleensä koko yön ihan rauhassa kellonsoittoon asti, tai jos olen käynyt ajoissa nukkumaan niin saatan herätä vähän aikaisemminkin.

Erikoista miten vaikuttaa eri tavalla eri ihmisille.

Vierailija
2/11 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuuteen oli vuosia sitten. 30mg. Ehkä vähän siihen auttoi mutta sydämentykytys lisääntyi ja rytmihäiriöitä. Lopetin. Ei muita vaikutuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin monta vuotta jaksottaisiin päänsärkyihin enkä kyllä huomannut mitään muutosta pirteydessä.

Vierailija
4/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trisykliset masennuslääkkeet nostavat mielialjoja ja kipukynnystä, mutta pohdi sitä, että mihin se johtaa? Monilla lääkkeillä ja huumeilla saa kyllä joksikin aikaa energiaa, mutta jossain vaiheessa pettää kropasta jotain ja seinä tulee vastaan jaksamisessakin.

Vierailija
5/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut minun kipuihin vaan teki aggressiiviseksi. Tiedän, että ei ole tyypillinen reaktio.

Vierailija
6/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle teki cymbalta samaa.

Vierailija
7/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triptyl on vanha mielialalääke. Minua auttaa nukkumaan ja helpottaa teumakipuja. Ja kuivattaa suun ja silmät.

Vierailija
9/11 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auttanut minun kipuihin vaan teki aggressiiviseksi. Tiedän, että ei ole tyypillinen reaktio.

Minulla tuli sydänoireita ja todella stressaantuneeksi, ahdistuneeksi ja vihaiseksi/agressiiviseksi. Ehdin syödä kaksi Triptyl 10 mg tablettia ja ongelmat jatkuu edelleen 1,5 viikkoa lopettamisen jälkeen. Veljellä oli myös tullut agressiivisuutta kun oli tyrkytetty Triptyl lääkettä.

Vierailija
10/11 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkkis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli sydänoireita ja todella stressaantuneeksi, ahdistuneeksi ja vihaiseksi/agressiiviseksi. Ehdin syödä kaksi Triptyl 10 mg tablettia ja ongelmat jatkuu edelleen 1,5 viikkoa lopettamisen jälkeen. Veljellä oli myös tullut agressiivisuutta kun oli tyrkytetty Triptyl lääkettä.

Höpö höpö! Ei kai se nyt kahden tabletin jälkeen vielä mitään aiheuta. Siinähän näkyy vaikutukset vasta useamman viikon syömisen jälkeen.

Vierailija
11/11 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään vaikutusta CRPS-kipuihin...

Nukkumista kyllä helpottaa vähän.

Annostuksen lisääminen/lääkkeen aloittaminen aiheutti kovaa huimausta, väsymystä ja pahoinvointia, mutta käytettyäni pidemmän aikaa nämä ovat helpottaneet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän