Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikeasti niin ettei äiti-ihmisen ole mahdollista löytää komeaa miestä?

Vierailija
15.01.2017 |

vaikka olisi kuinka kaunis?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty auto on käytetty auto eikä siitä vaihdossa paljoa saa.

Vierailija
2/13 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se voisi löytää komeaa etäisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä sitä aina ennen kuin tekee lapsia.

Vierailija
4/13 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja lapseton kirjoitti:

Sitä päivää odotellessa :( Ei ole vielä lapsellista miestä tullut vastaan. En nyt haluaisi kehua mutta kuulemma ulkonäöltä olen jotain ysin luokkaa. Silti ainoastaan sysirumat ja paljon vanhemmat miehet kiinnostuvat tosissaan, seksimielessä tietysti kaikki. Ja minulla ei ole mitään muuta vaatimusta, saa olla köyhä ja epäsosiaalinen, mutta haluan komean tai edes katseenkestävän miehen. Mutta onko sitten niin että niille riittää aina lapsettomia naisia vetämään pidemmän korren? :(

ap

Vierailija
5/13 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Naisia ei kiinnosta miehen ulkonäkö ollenkaan -> miehen tekemä aloitus.

Vierailija
6/13 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti niin ettei lapseton mies voi löytää lapsetonta naista?

Vierailija
7/13 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy lapsia joiden äiti etsii miestä ulkonäön perusteella.

Vierailija
8/13 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on komea mies, jonka haaveissa oli löytää nainen, jolla lapsi (a). Aivan mahtava isäpuoli, joka sanoi viimeksi tänään lapselleni, että rakastaa häntä. Olemme myös erinomaisissa väleissä lapsen isän kanssa.

Vierailija
9/13 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä komeudella on? Sinuna keskittyisin löytämään miehen, joka on valmis ottamaan sinun lisäksi kersasi ja kohtelemaan heitä hyvin.

Vierailija
10/13 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä päivää odotellessa :( Ei ole vielä lapsellista miestä tullut vastaan. En nyt haluaisi kehua mutta kuulemma ulkonäöltä olen jotain ysin luokkaa. Silti ainoastaan sysirumat ja paljon vanhemmat miehet kiinnostuvat tosissaan, seksimielessä tietysti kaikki. Ja minulla ei ole mitään muuta vaatimusta, saa olla köyhä ja epäsosiaalinen, mutta haluan komean tai edes katseenkestävän miehen. Mutta onko sitten niin että niille riittää aina lapsettomia naisia vetämään pidemmän korren? :(

ap

Oletko ihan varma, ettei pinnalliselta kuulostavalla persoonallisuudellasi ole jotain tekemistä sen kanssa, miksi sinua eivät lähesty ne fiksut ja viehättävät miehet?

Vierailija
11/13 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lapset ole minusta mikään ratkaseva tekijä.

Ei kukaan varmaan ehdoin tahdoin halua äiti/isäpuoleksi, mutta jos löytyy "se oikea", niin miksi niiden lasten takia alkaisi jarruttelemaan tai heittämään hukkaan koko juttua.

Vierailija
12/13 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletko ihan varma, ettei pinnalliselta kuulostavalla persoonallisuudellasi ole jotain tekemistä sen kanssa, miksi sinua eivät lähesty ne fiksut ja viehättävät miehet?

No anteeksi mutta en oikeasti ole ruma. Ja en mahda sille mitään etten vain kerta kaikkiaan pystyisi olemaan ruman miehen kanssa :(

-ap

Vierailija
13/13 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No anteeksi mutta en oikeasti ole ruma. Ja en mahda sille mitään etten vain kerta kaikkiaan pystyisi olemaan ruman miehen kanssa :(

-ap

No ole sitten yksin. Niin me rumatkin miehet teemme.