Voisitko seurustella miehen kanssa joka rakastaa antaa suuseksiä sinulle?
Kommentit (23)
Sellainen mies on tälläkin hetkellä ja pois en vaihtaisi
Jossei sitä haittaa, etten itse tykkää antaa suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jossei sitä haittaa, etten itse tykkää antaa suuseksiä.
Mikset tykkää?
Ehdottomasti. Haaveilen sellaisesta. Edellinen täydellinen nuolija on vielä tuoreessa muistissa ja toivon saavani pian samaa lisää..... ah
Voi kun sellaisen vielä joskus saisi.Exä rakasti sitä antaa ja minä rakastin saada.
Voisin. Nautin suuseksistä, antaa ja saada. ...mmm
N42
Ehdottomasti. Eksä opetti minut rentoutumaan ja tykkäämään nuolemisesta ja nyt vain mietin mistä löytäisin yhtä taitavan miehen.
Suoraan vaan ja kuivana kakkoseen
En saa tarpeeksi fyysistä nautintoa suuseksistä, joten en halua sitä vastaanottaa. Ennenkuin joku alkaa jankkaamaan, niin kyse ei ole estoista tai siitä yms vaan siitä, että klitoriksen suora koskettelu käsin/suulla ei tuota tarpeeksi mielihyvää. Olen hyvin yhdyntäkeskeinen ja saan siitä tyydytyksen. Eli jos mies välttämättä haluaisi antaa suuseksiä, niin kokisin sen ikäväksi, koska se ei kiihota ja veisi turhaa aikaa. Sen jälkeen pitäisi sitten aloittaa esileikit uudestaan jotta yhdyntä onnistuisi.
Mielummin menisin naimisiin, sen verran vanhanaikainen.
Inhoan koko hommaa. Ei tunnu mulla missään. Munaa pimppiin vaan niin tuntuu, ainakin jos on kookas...
Mulla on sellainen jo. Lisäksi hän on söpö ja älykäs ja kiltti.
Naiset jakaantuvat tässä kahteen ryhmään; ne jotka saa emätinorgasmin usein eivät pidä suuseksistä ja ne joiden nuatinto keskittyy klitorikseen, pitävät.
Kyllä. Nykyinen kyllä tekeekin sitä silloin tällöin, itse en valitettavasti ole mikään suihin ottaja. Mutta kyllä se vastaanottaminen on parasta, tulen siinä nopeasti, ja tyydytyksen maksimoi se jos mies vielä työntää kovan kalunsa sisään juuri kun olen tulossa.
No joo jos se o muuten mukava, hehe. :)
Vierailija kirjoitti:
Naiset jakaantuvat tässä kahteen ryhmään; ne jotka saa emätinorgasmin usein eivät pidä suuseksistä ja ne joiden nuatinto keskittyy klitorikseen, pitävät.
Entäs sitten mä, joka en saa yhdynnästä orgasmia, mutta ne yhdyntäliikkeet itsessään ovat minulle orgasmia tyydyttävämpiä? suuseksistä en pidä saavana osapuolena. Masturboimalla saano orgasmin, yhdyntä silti nautinnollisempi sen sisään-ulos-liikkeen takia.
En. Semmonen pillun lirputtaja on alistuva betamies, alfa se olla pitää.