Tutkimus osoittaa että rahalla on merkitystä naisille
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Palstan ämmät elävät vain haavemaailmoissaan, itsemurhaluukuissaan Korsossa ja Keravalla eri isien siittämät kakarat nurkissaan ja kuvittelevat olevansa David Beckhamin arvoisia.
Tässäpä palstan naisten läpileikkaus.
Keiden takia sitten oot täällä? Palstan miesten?
Käyttäjä3544 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan ämmät elävät vain haavemaailmoissaan, itsemurhaluukuissaan Korsossa ja Keravalla eri isien siittämät kakarat nurkissaan ja kuvittelevat olevansa David Beckhamin arvoisia.
Se on lähetyssaarnaajana miesasia-asialla täällä naisten sysimustassa pakanamaassa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3544 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on lähetyssaarnaajana miesasia-asialla täällä naisten sysimustassa pakanamaassa.
Aivan :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että vaikuttaa orgasmiinkin.
Vaikka myönnän kyllä, että auktoriteettiasemassa olevat, varakkaat ja vaikutusvaltaiset miehet koen kiinnostavampina ja ehkä myös kiihottavampina kuin muuten kokisin vastaavan näköiset miehet. Se nyt on selvä, että miehen itsevarmuus vaikuttaa. Rakastan sitä kun mies on varma otteissaan, jolloin tuntuu hyvältä itsekin heittäytyä täysillä.Olen täysin realisti sen asian suhteen, että sama mies kokee seksin eri naisten kanssa eri tavoin. Näin en näe mitään ongelmaa siinä, etteikö sama nainenkin saisi kokea seksiä eri tavoin eri miehen kanssa. Jonkun ulisevan nillittäjän kanssa on vaikea päästä kiihkoon ja hekumaan, ylipäätään siihen asteeseen, että vaatteet revittäisiin päältä.
Näin miehenä on kyllä kommentoitava, ettei siinä juuri eroa ole. Pitkälti se ja sama kuka nainen on kaverina.
Mies ei tunne seksissä kauheasti mitään ennen orgasmia ja orgasmi nyt ei juuri eroa. Ainoa mitä olen huomannut että millä on vaikutusta on se, että mitä pitempään veulaa niin sitä voimakkaampi orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Nuo findancen uutiset on kyllä totuusarvoltaan mitä sattuu
Aivan, jokainen suomityttö kaihtaa vauraan miehen seuraa!
*reps*
Minun lapsillani on kyllä yksi ja sama isä. Minulla on kyllä sama ihmisarvo kuin David Beckhamilla, mutta parisuhde minulla on edelleen aviomieheni = lasteni isän kanssa. Siis en näe mitään syytä siihen, että joku David Beckham edes vilkaisisi minuun tai minä häneen päin. (Enkä asu Korsossa enkä Keravalla)
Ja miten tuo katkeruutesi purkaus edes liittyi aloitukseen?