En halua naista koska oma elämäni loppuisi siihen
Se, että joku hamepää päättää asioistani, tai vaikka yhdessä kanssani, nej,nej, huoh, vapaus olisi tipotiessään. Jonkun tunnin yöseura riittää enemmän kuin paremmin!
Kommentit (16)
Sitten sinun kannattaa pysyä sinkkuna. 😊
hei kenenkään ei ole pakko ottaa naista.
t. onnellinen nainen jonka mies halusi minut ja minä hänet
Kyllähän mies päättää itse omista asioistaan parisuhteessaankin. Otit tuollaisen kynnysmattoasenteen jo ennen parisuhteen kokeilemista, niin tietenkin päätyisit sellaiseksi suhteessakin ja rakastutkin kaikista helpoiten pomottavaan naiseen, joka muistuttaa äitiäsi.
Aika ikävää jos ihmisellä on hamepäässä, oli se sitten mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä mulla ei ole miestä :D
Ai säkään et tykkää naisista, en ihmettele niin isosti :)
Suomessahan ei ole onneksi pakko pariutua. Ja en usko, että kukaan siinä mitään menettää, vaikka et avoisiippaa otakkaan . Varmaan parempi kaikille niin.
Mä taas haluisin. Kukaan ei vaan halua mua.
Mulla ei ole hame päässä vaikka nainen olenkin. Mutta niin erilaisia me ihmiset ollaan . Meillä taas mies puolipakolla halusi juuri minut päättämään meidän yhteisistä asioista. Kohta 40v minä olen niistä pättänyt ja kaikki on mennyt hyvin. Mies päivittäin kiittelee luojaansa kun minut sai. Olen luotsannut yhteistä paattiamme niin myötä-kuin vastatuulessa ja hyvin olen navikoinut, vaikka itse sanonkin. Onnea sulle vaan (peräkammari )poikamiehenä. Valinta on jokaiselle vapaa!
Ei se elämä nyt vaan niin mene, että sinulla on nainenja minulla on nainen....Se menee nyt niin, että vaan minulla on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Se, että joku hamepää päättää asioistani, tai vaikka yhdessä kanssani, nej,nej, huoh, vapaus olisi tipotiessään. Jonkun tunnin yöseura riittää enemmän kuin paremmin!
Sanopa muuta. Varmaan jo kotona näit, missä vankilassa äitisi piti isääsi? Vai oliko isäsikin vain se äitisi parin tunnin yöseura? jota et ole koskaan oppinut tuntemaan. Ja muistikohan äitisi kysyä edes sen yöseuran nimeä? .....Taidat olla isäsi poika;)
Sopeutukaa poijaat vaan kohtaloonne ja alisteiseen asemaanne, mutta älkää silti kyynistykö ;)
No onko ap sulla housut päässä? Muut kun tapaa pitää niitä jaloissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopa muuta. Varmaan jo kotona näit, missä vankilassa äitisi piti isääsi? Vai oliko isäsikin vain se äitisi parin tunnin yöseura? jota et ole koskaan oppinut tuntemaan. Ja muistikohan äitisi kysyä edes sen yöseuran nimeä? .....Taidat olla isäsi poika;)
Voikohan tätä kutsua edes kyökkipsykologiaks :D:D
Vierailija kirjoitti:
No onko ap sulla housut päässä? Muut kun tapaa pitää niitä jaloissa...
Näillä vitseillä ei naiset lakoa, heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole hame päässä vaikka nainen olenkin. Mutta niin erilaisia me ihmiset ollaan . Meillä taas mies puolipakolla halusi juuri minut päättämään meidän yhteisistä asioista. Kohta 40v minä olen niistä pättänyt ja kaikki on mennyt hyvin. Mies päivittäin kiittelee luojaansa kun minut sai. Olen luotsannut yhteistä paattiamme niin myötä-kuin vastatuulessa ja hyvin olen navikoinut, vaikka itse sanonkin. Onnea sulle vaan (peräkammari )poikamiehenä. Valinta on jokaiselle vapaa!
Itsesuggestio on sallittua, silti: relax :)
Samasta syystä mulla ei ole miestä :D