Kilttimies, miksi sinua haittaa jos maksatan treffeillä jännämiehellä kaiken?
Eikö tunnukin hyvältä kun asiaa tarkemmin ajattelet? Sinun ei tarvi maksaa minulle mitään.
Kommentit (5)
Jännämies ei maksa naisille mitään, vaan elää siivellä, tyhjentää pankkitilin ja vetelee turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Jännämies ei maksa naisille mitään, vaan elää siivellä, tyhjentää pankkitilin ja vetelee turpaan.
Eli jännämies ja kilttimies eivät poikkea toisistaan muuten, paitsi että jännämies on tatuoitu, lihaksikas ja hänellä käy flaksi naisten kanssa.
Jännämies ei todellakaan maksa mitään naisen safkausta. Puhut nyt herrasmiehestä, joka on jännämiehen ja tietyssä mielessä myös kilttimiehenkin vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Jännämies on sängyssä ihana. Kilttimies se istuu sängynlaidalla paidanhelmaa hermostuneesti hypistellen ja kysyy ujosti :"oisko mitään mahdollisuutta saada seksiä?" Punastuu sitten ja alkaa tuijottaa varpaitaan.
Jännämies painaa sut seinää vasten, ottaa sun hiuksista kiinni ja katsoo syvälle silmiin ja sanoo että mä oon halunnu sua jo ihan liian kauan. Sen jälkeen suutelee niin että jalat menee alta eikä mikään oo enää entisensä....
Minua ei haittaa yksittäiset maksamiset vaan seksistinen tapakulttuuri, josta naiset hyötyvät taloudellisesti.