Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos kaikki anonyyminä ja feikkiprofiileilla esittämäsi viestit yhdistettäisiin sinuun ja olisivat kaikkien nähtävissä?

Vierailija
15.01.2017 |

Koska jos sinulla ei olisi mitään hävettävää, olisit tietysti käyttänyt omaa nimeäsi. :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou hätä. Minä seison sanojeni takana kuten Donald Trump.

Vierailija
22/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommafoorumin käyttäjätietojen paljastamisesta voisin tarjota illan jollekin. Luulen, että naurua riittäisi kesään saakka.

Tosin hommaforumilla on paljon tiukempi moderointi kuin täällä. Asioista voi olla eri mieltä, mutta asiattomuuksia ei sallita. Täällä saa kirjoittaa mitä paskaa vaan, paitsi muutamasta aiheesta, jotka sensuroidaan heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin Ruotsiin :D

Voitais yhdessä paeta. :)

Vierailija
24/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ylpeä, koska niistä näkisi että yritän puolustaa aina heikompaa ja herätellä haihattelijoita tolkunihmisiksi. Ei olis mitään hävettävää, en h*oraa, käytä päihteitä, huijaa tai valehtele, että mitään ihmeellistä ei siis löytys.

Vierailija
25/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häpeäisin, sillä olen kuitenkin kirjoittanut joillekin pervopalstoille todella intiimejä fantasioitani ja muutenkin... Mutta jos näin tapahtuisi, silloinhan sama tilanne olisi monella muullakin. Ja toisaalta ihmettelisin, miten esim. kännykällä prepaid-liittymästä lähetetyn viestin kirjoittaja voitaisiin jäljittää, tai siis voitaisiin jäljittää joo, mutta miten nimeni saataisiin selville.

Vierailija
26/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommafoorumin käyttäjätietojen paljastamisesta voisin tarjota illan jollekin. Luulen, että naurua riittäisi kesään saakka.

Tosin hommaforumilla on paljon tiukempi moderointi kuin täällä. Asioista voi olla eri mieltä, mutta asiattomuuksia ei sallita. Täällä saa kirjoittaa mitä paskaa vaan, paitsi muutamasta aiheesta, jotka sensuroidaan heti.

Hommafoorumilta sa bannit heti jos arvostelee umpirasis-tis-ta konsensusta ja kilarimoderaattoreiden sekopäisyyttä, Se on netin mielisairaimpia paikkoja.

Vierailija
27/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seison mielipiteideni takana sekä täällä että oikeassa maailmassa. Ainoa mikä hävettäisi ja aiheuttaisi vakavaakin masennusta on se, kun olen kertonut raiskatuksi tulemisen kokemuksestani. Hyvin aika aihe.

Vierailija
28/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nolottaisi. Olen provoillut täällä ihan urakalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi