Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos kaikki anonyyminä ja feikkiprofiileilla esittämäsi viestit yhdistettäisiin sinuun ja olisivat kaikkien nähtävissä?

Vierailija
15.01.2017 |

Koska jos sinulla ei olisi mitään hävettävää, olisit tietysti käyttänyt omaa nimeäsi. :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä feikkiprofiililla? No kyllähän minä olen aika intiimejäkin asioita tänne kirjoittanut, että voisi se vähän hävettää jos kaikki ne lukisi, mutta toisaalta, tottahan ne kaikki on joten siinä pitäisi sitten muitten vaan sulattaa se että tuli lukeneeksi meikäläisten seksielämästä.

Vierailija
2/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä aika paha, kun oon välillä trollaillut vähän turhankin törkeitä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varautunut siihen, vaikka tuskin se tapahtuu. En usko että se vaikuttais paljoakaan . Mietin jo kirjoittaessani, mitä kirjoitan.

Vierailija
4/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saadaan selville kuka kirjoittaa.  Tarvittaessa esim. oikeusjuttua varten kyllä voidaan selvittää millä koneella ja kuka on viestin lähettänyt.  Itse kirjoitan aina siten, että minun ei tarvitse hävetä miloinkaan mitä olen kirjoittanut.

Vierailija
5/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin Ruotsiin :D

Vierailija
6/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina saadaan selville kuka kirjoittaa.  Tarvittaessa esim. oikeusjuttua varten kyllä voidaan selvittää millä koneella ja kuka on viestin lähettänyt.  Itse kirjoitan aina siten, että minun ei tarvitse hävetä miloinkaan mitä olen kirjoittanut.

Jeesus?

Vierailija
7/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava nähdä venäläisten hakkereiden doksaavan Aihe vapaan ja FB:n Rajat kiinni ja Suomi ensin- viharyhmät. Tosin jälkimmäisethän toteuttavat venäläisten politiikkaa joten intressiä ei ole

Vierailija
8/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä nimeäni kun täällä on näitä sekopäitäkin terveiden joukossa. Mutta tekstini takana voin seistä jos yhdistäminen tapahtuisi.

Ja feikkiprofiilia en ole tehnyt.

Vierailija
9/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää välittäisi. 

Vierailija
10/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on jo aika paljon luettu. 

Nothing to lose.

Vierailija
11/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää välittäisi. 

?

Vierailija
12/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit mitä tekisin. Menisin siihen paikkaan missä nämä viestit on "kaikkien nähtävillä" ja kirjoittaisin  sinne viestin, jossa kertoisin että en näitä viestejä kirjoittaessani tiennyt että  ne tullaan julkaisemaan. Että olin kuvitellut niiden säilyvän nimettöminä, ja nyt vähän nolottaa, vaikka ei niissä mitään niin erityisen ihmeellistä olekaan. Pahoittelisin jos olisin kuitenkin loukannut jotakuta, ja muistuttaisin, että niinhän se mopo joskus keulii itse kullakin, varmaan jokainen tietää itsekin. Kertoisin, että otan tämän opetuksena siitä miten netissä tulee käyttäytyä ja kiittäisin julkaisijaa vielä tästä yllättävästä elämänkokemuksesta.

Väliä olisi tietysti sillä, olisinko ainoa jonka viestit julkaistaan vai olisiko niin käynyt kaikille. Jälkimmäisessä tapauksessa tuskin monikaan ehtisi kiinnittää huomiota minun vaatimattomiin viesteihin, koska he penkoisivat silmät kiiluen Rihannan ja Pippa Middletonin sekä J Sipilän vastapaljastuneita pervoviestejä ja aaveetrollauksia.

Vierailija
13/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi pahemmin huolissani. Joskus olen täällä kirjautunut ulos käyttäjätililtäni kirjoittaakseni anonyymisti ilmiselviin huumoriprovoihin hyvällä hengellä jotain vitsikästä, mutta feikkiprofiileita minulla ei ole täällä tai muuallakaan. Kertaakaan en ole aikuisiällä netissä haukkunut ketään nimellä tai ilman, tai sanonut mitään sellaista minkä takana en voisi seistä. Joskus alaikäisenä teini-iässä tuli varmaan esitettyä kärkeviä mielipiteitä muualla netissä, ja näitä kyllä häpeän jonkin verran. 

Vierailija
14/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön tiedot siihen tulisi ja asukkaita on aika monta :).

Vierailija
15/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin hervottomasti. Olen joskus kirjoitellut tänne ihan hassahtaneita kommentteja. Mutta en mitään, mitä en voisi seistä selittämässä vaikka telkkarin kautta koko Suomen kansalle. Ei ne mu kommenttini kyllä juuri ketään kiinnostaisi, mutta muutama tuttu kyllä yllättyisi aika tavalla 😂😂😂😜

Vierailija
16/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua mietityttää aina tietoturva. Toisaalta olen nuori niin on ymmärrettävää, ettei mun ajatukset ole yhtä kypsiä kuin jonkun keski-ikäisen.

Vierailija
17/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, eikö teillä muilla ole sitä lisätoimintoa päällä, joka näyttää kirjoittajien oikeat nimet tuossa kellonajan vasemmalla puolella? Se ei taida toimia kaikissa selaimissa.

Vierailija
18/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraa remauttaisin.

Vierailija
19/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommafoorumin käyttäjätietojen paljastamisesta voisin tarjota illan jollekin. Luulen, että naurua riittäisi kesään saakka.

Vierailija
20/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tulis Pahis, BadAss. Kukaan ei enää uskaltais v*ttuilla mulle. Vois olla hyväkin juttu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi