Alapään paha haju ja siprofloksasiini
Tietääkö joku, että tappaako kyseinen antibiootti jotain bakteeria, joka voi aiheuttaa esinahan pahaa hajua miehillä? Sain nimittäin kuurin toiseen vaivaan ja puoli vuotta minua vaivannut peniksen epämiellyttävä haju tuntuu kuurin myötä poistuneen jo parin päivän käytön jälkeen.
Käytetäänkö kyseistä antibioottia joidenkin naisten alapäävaivojen hoitoon, joihin liittyy pahaa hajua?
Kommentit (6)
Käytetään ainakin tippurin hoitoon sekä muihin bakteerien aiheuttamiin tulehduksiin. Jos haisusi on ollut bakteeriperäinen, se on hoitunut samalla.
T: 20 sekunnin googlaus.
Itse en tuota mömmöä käyttäisi enää koskaan. Kamalaa ainetta. Googlaamalla sanat cipro is poison niin se kertoo kaiken.
Fluorokinolonit on kunnon myrkkyantibiootteja.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tuota mömmöä käyttäisi enää koskaan. Kamalaa ainetta. Googlaamalla sanat cipro is poison niin se kertoo kaiken.
Fluorokinolonit on kunnon myrkkyantibiootteja.
Todella käytetty antibiootti. Eipä sellaista lääketä olekaan, jossa ei olisi kaameita haittavaikutuksia mahdollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Käytetään ainakin tippurin hoitoon sekä muihin bakteerien aiheuttamiin tulehduksiin. Jos haisusi on ollut bakteeriperäinen, se on hoitunut samalla.
T: 20 sekunnin googlaus.
Sukupuolitaudit testattu, eikä niitä ole. Tottakai se on selvää, että bakteerin se on sieltä tappanut, koska sitä antibiootti tekee. Haluaisin tietää mitkä bakteerit olisivat vaihtoehtoina, jotta osaisin miettiä mistä olen ne saanut ja siten välttää jatkossa tai hoitaa jatkossa.
Eikö kukaan tiedä?