Oletko pettänyt puolisoasi?
Linjoilla on parhaillaan paljon normaalin kuuloisia miehiä, joten kysynpä teiltä, että oletko joskus pettänyt vaimoasi/tyttöystävääsi?
Onko mielestäsi totta, että kaikki miehet pettävät? Tiedätkö kavereistasi, ovatko he pettäneet?
Kai myös naiset voivat vastata omalta kohdaltaan, mutta erityisesti miesten kokemukset kiinnostavat.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Koska maksullinen nainen ei voi mitenkään nauttia seksistä
Ja tuo muuten on ihan höpöpuhetta. Tapaan monia ihan tavallisia naisia, jotka ei ole mitään ammattilaisia vaan vaikka muuten vähän rahapulassa. Varsin usein kuule nauttivat ja pyytävät lisääkin. Kaikki naisetkaan ei suhtaudu seksiin, että sitä tehdään vaan rakkaudesta.
On kolmenlaisia miehiä: 1. Niitä enitten, jotka ovat pettäneet. 2 Niitä, jotka haluaisivat, mutta eivät ole vielä pettäneet. 3. Niitä, jotka eivät ole pettäneet eivätkä petä vaikka mieli joskus tekisi. Ryhmän kolme miehiä en tunne yhtäkään, mutta teoriassa sellaisiakin voi olla.
Jos kirkonmiehet pettävät, miksi eivät muutkin, noin moraaliopin kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo muuten on ihan höpöpuhetta. Tapaan monia ihan tavallisia naisia, jotka ei ole mitään ammattilaisia vaan vaikka muuten vähän rahapulassa. Varsin usein kuule nauttivat ja pyytävät lisääkin. Kaikki naisetkaan ei suhtaudu seksiin, että sitä tehdään vaan rakkaudesta.
Nimenomaan, sen takia mitenkään oli boldattu. Eli sarkasmia
Olen harrastanut seksiä muidenkin kun vaimoni kanssa, mutta ei se ole pettämistä, sillä hän ei tiedä siitä enkä ole koskaan tehnyt sitä samassa kaupungissa.
En oo pettänyt avopuolisooni enkä aio pettää tulevaisuudessakaan. Otan eron jos oma nainen ei joskus enää tunnu riittävän.
M25
En koskaan ole pettänyt, enkä tule pettämään. Elämän kokemusta suhteista löytyy.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti prostituoitu ehdottaa lisää, se on sen työtä. Johan kassallakin kysytään "tuleeko muuta?", sitä kutsutaan asiakaspalveluksi.
Missä teidän moraalinne on? En koskaan pettäisi, enkä koskaan antaisi pettämistä anteeksi. Olisin mieluummin yksin kuin epäluotettavan kumppanin kanssa.
N26
En ole eikä ole aikomustakaan, ennemmin ero. Sen verran arvostan ja kunnioitan vaimoani että en halua pettää hänen luottamustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettänyt olen kymmenien eri maksullisten naisten kanssa. Tiedän, että se on väärin, mutta siitä saa vaan niin mahtavan olon aina kun pääsee uutta naista panemaan. Oma vaimo ei vaan enää oikein kiihota.
Siis runkkaamaan naisiin. Ei maksullinen seksi ole seksiä sanan varsinaisessa merkityksessä.
Aivan liian yleinen ja samalla todella säälittävä illuusio: että maksullinen nainen nauttii juuri sinun kanssasi!
En ole pettänyt. Enkä petä. Otan eron ennemmin sitten.
nainen 35 v.
Vierailija kirjoitti:
En ole. M41
Petät meitä kirjoittamalla noin!
Vierailija kirjoitti:
En ole eikä ole aikomustakaan, ennemmin ero. Sen verran arvostan ja kunnioitan vaimoani että en halua pettää hänen luottamustaan.
Kun et jää kiinni niin hän ei pety.
Olen pettänyt, koska rakastuin toiseen. Mies ei tiedä enkä aio kertoa.
N31
En ikinä vois pettää. Mua on eksä pettäny, mies niin tyhmä ettei osaa normaalilla tavalla erota.
Sillon pesin eksän hammasharjalla wc-pöntön,sillä se sitte ilosesti pesi hampaita jossa oli myös paskaa mukana. 😂
Ja miehet jotka pettää ja ei osaa erota,ni oliskohan se jotain läheisriippuvuutta,ei osata kuitenkaan olla yksin tai ei saa uutta parisuhdetta tilalle.
Naiset osaa olla itsenäisiä.
En ole pettänyt ja yhdessä vaimoni kanssa olemme olleet 18 vuotta.
M41
Olen mies, joka ei ole 35 avioliittovuoden aikana pettänyt vaimoaan kertaakaan. Kavereistani en tiedä, koska tuollaisista asioista ei heidän kanssaan koskaan puhuta. Olen ateisti ja akateeminen kahden lapsen isä.