Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taitaa olla päivystykseen lähtö edessä, tätä lääkäri ei kyllä usko..

Vierailija
15.01.2017 |

7v juoksi suoraan päin kun olin tulossa keittiöstä, en osannut yhtään varautua vaikka tuo tyttö melkoinen höntyilijä onkin. potkaisi varpaansa suoraan minun varpaisiini ja kaatui lattialle kirkumaan, itse taas kinkkasin takaisin kyökkiin ja hoin mielessäni kaikki mahdolliset kirosanat. nyt tuota varvasta särkee ja se on vähän turvonnut, lapsella taas on kaksi varvasta todella kipeät ja toisesta repesi kynsi irti... tyttö konttaa ja itkee miten sattuu, itse pääsen kävelemmän mutta ontuen ja 1v katsoo ihmeissään..

miten hemmetissä tämä on mahdollista? .D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensimmäiseksi riensit palstalle

Vierailija
2/6 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep, olen kännykällä kun odottelen tässä että saa sämpylät uunista.. ei paljon tee mieli nousta !

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha, tiedän tunteen .D potkasin 10v sitten varpaan syöttötuoliin, murtuihan se. 

Vierailija
4/6 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep, olen kännykällä kun odottelen tässä että saa sämpylät uunista.. ei paljon tee mieli nousta !

ap

7-v konttaa ja itkee. 1-v katsoo hämmästyneenä.

Ja äidille ei tullut muuta mieleen kuin olla kännykällä odotellessaan.

Juu, ei äitien nettiriippuvuus sentään pahoinpitely ole

Vierailija
5/6 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde päivystykseen. Murtuneille varpaille ei tehdä mitään, eikä irti lähteneelle kynnelle en enempää. Maanantaina omalle terkkarille, jos tarve.

Vierailija
6/6 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskirjastosta: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

"Varvasmurtuma

Tavallisimpia alaraajan murtumia ovat varpaiden murtumat. Nämä syntyvät usein potkaistaessa johonkin esteeseen tai varpaan vääntyessä. Varvas turpoaa ja siihen kehittyy yleensä verenpurkauma. Varvasmurtuma ei yleensä vaadi muuta hoitoa kuin kipulääkityksen ja liikkuvuuden vähentämiseksi murtuneen varpaan teippaamisen naapurivarpaaseen kiinni 1–4 viikoksi. Myös kovapohjaisen jalkineen käyttö tänä aikana on kivun kannalta hyväksi. Ukkovarpaan murtumat ja muidenkin varpaiden niveleen ulottuvat murtumat voivat kuitenkin vaatia leikkaushoitoa."

Eli jos ne on tosi kipeitä niin kai sinne lääkäriin kannattaisi lähteä. Ota ensin kipulääkettä ja anna tytöllekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi