Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain hullun ajatuksen, oisko mitään järkeä?

Vierailija
14.01.2017 |

Olen vakavasti masentunut, ajattelen kuolemista joka päivä. Minulla ei ole mitään minkä vuoksi elää. Olen väsynyt köyhyyteen, kitkuttamiseen, pelkkään epäonnistumiseen. Olen jo 34-vuotias, minulla ei ole mitään koulutusta eikä työkokemusta. Masennuksen lisäksi on pitkäaikaissairauksia joista kipuja päivittäin. Työkykyiseksi tuskin saan koskaan itseäni taisteltua, toivo on jo mennyt.

En ole koskaan käynyt edes Virossa. Miten halveksuttavana näkisitte jos nostaisin niin paljon pikavippejä kuin mitenkään vain pystyn ja lähtisin ulkomaille? Palattuani antaisin mennä ulosottoon, en tietenkään pystyisi maksamaan takaisin. Sitten voisin oikeastaan vaikka kuolla. Tekisittekö sijassani niin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Tulee velkavankeus. Pitäskö sun tehdä jotain ja lopettaa itsesi sääliminen?

Vierailija
2/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Tulee velkavankeus. Pitäskö sun tehdä jotain ja lopettaa itsesi sääliminen?

Ei nykyään ole enää velkavankeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mieluummin tuo reissu tavoitteeksi, niin on jotain mitä odottaa, mitä varten säästää ja mitä suunnitella. Tavoiteaika esim. ensi vuonna tähän aikaan

Tsemppiä!

Vierailija
4/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin asiallisia mielipiteitä puolesta - vastaan.

Ap

Vierailija
5/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kuntoutusta ja myös pikku matkoja.

Hemmottelua.

Elämänpiirien laajentamista.

Vierailija
6/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkitys ja sitten lähdet lähetystyöntekijäksi. Oot muuten hieno ihminen sillon ja elämälläs on taatusti tarkoitus.

Vierailija
7/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa rahaa muuten kerättyä niin siitä vaan. Hyvä että sulla on edes joku mielenkiinnonkohde, tsemppiä :)

Vierailija
8/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että jos sinulla ei ole mitään menetettävää, anna  mennä. Jos olet sielultasi hyvä ihminen, pärjäät. Ajatuksia sinne.

Vierailija
9/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sellasta mistä kuitenkin tuntuu myöhemmin pahalta... Mä olen kokeillut pikavippiä stressasin ja masennuin niin paljon että teki mieli laiminlyödä kaiken että en maksaisi yhtään takasin päin, sitten puhuin isän kanssa tästä vippi jutusta ja onneksi isäni auttoi maksamaan vipin pois se oli helpotus ja en ikinä aio tehdä toiste se on ihan hirveetä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä