Oksettava ilmaus tuo pieruverkkarit
Kommentit (15)
Löysäperseiden pitämät harmaat collegehousut, jotka ovat perseen kohdalta kuluneet. Perse roikkuu ja pyörii laiskasti kun läski hakee kaupasta sipsitäydennystä. Alkujaan kai tarkoittanut verkkahousuja, jotka laitettu kotiin tultua päälle, ilmeisesti jotkut piereskelevät kotonaan jatkuvasti, kannattaisi tarkastaa ruokavalio.
Samaa mieltä. Miksi pelkkä verkkarit ei riitä?
Iiiks, AV:n nirppanokkaprinsessat ovat niin fiinejä, että ovat pieraisseet viimeksi joskus abi-vuotenaan.
Vähemmän ällöttävä ilmaus tuo on kuin "pa*kapaperi". Oikeasti kauhean vaikeaa sanoa vessapaperi.
Mulla on ex miehen verkkarit, en tiedä onko pieru koska en kuullut koskaan pierevän.
Se on italialainen vaate merkki tuo pieru ja koska valmistaa verkkareita niin sanotaan pieruverkkarit! Sama ku addunverkkarit! :D
Mulla tulee pieruverkkareista mieleen Adidaksen mustat rumat raitaverkkarit, sähköiset ja vähän kuluneet ja nyppyiset, ja sisään on jäänyt pieru leijumaan.
Verkkarit ei ole collarit.
Hauska sanahan se on. Kertoo juuri sitä itteensä, ollaan rentoja, vapautuneita ja pierukin saattaa niissä pöksyissä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Löysäperseiden pitämät harmaat collegehousut, jotka ovat perseen kohdalta kuluneet. Perse roikkuu ja pyörii laiskasti kun läski hakee kaupasta sipsitäydennystä. Alkujaan kai tarkoittanut verkkahousuja, jotka laitettu kotiin tultua päälle, ilmeisesti jotkut piereskelevät kotonaan jatkuvasti, kannattaisi tarkastaa ruokavalio.
Terve ihminen pieree päivittäin, eli ehkä sinun kannattaisi tarkistaa ruokavalio..
Tai sitten pieret vain unissasi.
Pieruverkkarit on kivoja :) Ainakin jo s miehellä on pieni jöpötys niissä. Tekee heti mieli alkaa hieromaan ja haistelemaan. About samana päivänä runkuteltu pojan sperman haju on vaan niin parasta :)
Mä en piere verkkareihin vaan naisten suuhun.
Jonkinlaiset housut kaiketi