Onko poikien kanssa kaveeraavat tytöt usein homoja?
Eiks tytöt viihdy yleensä keskenään? Tunnen yhden lukion aloittaneen, joka kyllä myös muiden tyttöjen kanssa viihtyy, oikein hyvinkin, mutta heti kun se yksi tietty poika on lähellä, hän on mieluummin hänen kanssaan. Ja mitään suhdetta näillä kahdella ei ole, ei todellakaan mitään mahdollisuutta siihen. Mutta tyttö ei myöskään ole mikään "selvä homo", harvat homoista edes oikeasti on.
Miten on, voiko teini-iässä tyttö ja poika olla kavereita, niin että molemmat ovat heteroita?
Kommentit (10)
Ootko jo tehny sillä sen kynsientarkastustestin? miten päin se niitä kattoo?
Itsellä on lukiossa sekä poika- että tyttöpuoleisia kavereita ja olemme oikeastaan porukka. Olen hetero.
Todellakin tyttö ja poika voivat olla heteroina kavereita keskenään. Samoin myös lesbo voi olla tytön kanssa kaveri sekä homo pojan kanssa kaveri. Miksi muka ei voisi olla?
Tyttärelläni on kolme isoveljeä ja yksi pikkuveli.
Ei oikein osaa olla tyttöjen maailmassa, kokee kumman konstikkaana ihmissuhdepelinä. Mitä ilmeisimmin on kuitenkin hetero, mikään ei viittaa muuhun. On ollut seurusteluakin jo.
Eli ei ainakaan mikään aukoton teoria tämä aloituksesi olettamus.
Provohan tämä on, mutta vastaanpa silti. Tyttäreni yksi parhaista kavereista oli poika. Muutimme toiselle paikkakunnalle ja tällä luokalla on nyt sellainen "mentaliteetti" että poikien kanssa ei voi olla kaveri. Tytön uusista kavereista oli ylipäätään outoa, että tytön ystävä oli poika. No ei ole noita poika kaveruuksia sitten enää syntynytkään, tiedä sitten johtuuko se siitä, että tyttö on omaksunut tuon ajatuksen, vai siitä ettei ole sellaista poika kaveria tullut kenen kanssa synkkaisi. Mutta surullistahan tämä on!
En kyllä ymmärrä, miksi lesbot poikien kanssa erityisesti hengailisivat, tytöistähän ne tykkää. Minä olen lesbo, eikä minulla ainakaan ole ollut montakaan ystäväpoikaa, vaan tyttöjen ja myöhemmin naisten seura on aina ollut parasta.
Minä olen aina ollut poikien ja miesten seurassa. Olen nyt 45-vuotias nainen, naimissa miehen kanssa ja lapsia. Alle kouluikäisenä minulla oli vain poikia kavereina, alakoulussa muutama tyttö mutta yläkoulussa taas vain poikia tärkeimpinä ystävinä. Lukiossa poikia ja sitten menin tekuun, jossa pojat ystävinä, oli siellä kyllä yksi tyttökin, jonka kanssa hengasin.
Sitten töihin miesvaltaiselle alalle, kaikki työkaverit miehiä. Ja edelleen näin keski-ikäisenä töissä kiinnostaa vain muutaman mieskollegan seura. Ajatusmaailma ja jutut samankaltaiset. Naisten kanssa en vain tule toimeen.
Minulla on yksi sydänystävä, nainen, mutta muuten viihdyn miesten keskuudessa.
no siis kyllä tyttö ja poika voi olla kavereita mäkin oon ainakin kolmen pojan kaveri
Aika monella vaan on huonoja kokemuksia naispuolisten seurasta.Esim. tytöt kiusanneet koulussa ja puukottaneet selkään. Kun niitä on tarpeeksi niin alkaa seuran sukupuolenvaihdos kiinnostaa. T:entinen naisvaltaisen ja köyhän kulttuurialan vela-nainen joka on nyt miesvaltaisella rahakkaalla tekniikan alalla.
Joko lesboja tai sitten ovat miestennielijöitä, jolloin tytöt eivät pidä heistä.