Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka säästitte yhdessä asumisen ja seksin hääyöhön, onko ikinä kaduttanut?

Vierailija
14.01.2017 |

Vaikka itse näen siinä hirveästi hyvää(kin), niin olen joskus myös miettinyt sitä, olisinko valinnut toisin, jos ei olisi niin kiire ollut naimisiin, että pääsee heräämään toisen kainalosta jne...? Oma tytär nyt teini-iässä ja alkaa olla se aika, että toisin ilmi, mitä itse asioista ajattelen. Toki aion edelleen sanoa, että on parempi odotella ja keskittyä kaikkeen siihen muuhun tutustumiseen, ettei nyt heti ekan kuukauden aikana sänkyyn hyppää ainakaan, koska se seksi saattaa sitten ihanassa huumassaan monin tavoin sitoa yhteen sellaisiakin tyyppejä, jotka ilman sitä olisivat nopeammin huomanneet, etteivät sovi yhteen... Mutta esim. jos tytär haluaa tuoda poikaystävänsä kotiin, pitäisi alkaa kohta päättää annanko heidän olla samassa huoneessa yötä tms... Siis niinhän se tietty on, että jos haluavat seksiä harrastaa, niin sitten tekevät sen jossakin muualla, jos ei täällä, mutta siinäkin on sitten eroa, mitä asioita haluan ajaa, miten asiaan suhtaudun. Päästänkö kahdestaan meillä saunaan tms...

MItäs teillä, jotka olette menneet perinteiseen tapaan neitsyinä naimisiin ja pidätte sitä hyvänä, miten olete suhtautuneet teinienne asioihin? Se musta kuitenkin on tärkeintä, ettei yhtään vahingossakaan tule sitä viestiä, että seksi itsessään olisi pahaa. Vaan nimenomaan tuo sitä, että se on mahtava juttu ja ihanaa ja Jumala luomaa ja tarkoittamaa ja mitä kaikkee, muta mietin, miten vankasti esim. en suosi avoliittoa kun joskus itekin olen miettinyt oisko se ollut hyvä homma kokeilla sit kuitenkin. vaikka tällä hetkellä tosi onnellisia olenkin. Ja olen toki sitä miettinyt, että on jotenkin ihana ajatella, ettei mieskään ole ollut kenenkään toisen kanssa, ei tartte sillai ajatella, että vertailee tms. muistelee kuka oli hyvä missäkin ja kun on tottunut seurusteluaikana jo pihtaamaan, niin on ehkä isompi kynnys koskaan pettäkään, kun ei ole tottunut heti saamaan himoillensa tyydytystä. Kun kuitenkin sekin on totuus, että avioliiton aikanakin on paljon houkutuksia. Itse asiassa olen joskus miettinyt, että jos on ollut jo 20 kanssa sängyssä ennen naimisiin menoa ja heti kun vaan haluttaa niin miten osaa ikinä olla uskollinen. Mutta onneksi monet osaa :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kans menty miehen kanssa neitsyinä naimisiin parikymppisinä, mulla oli kyllä ollut käsi- ja suupeliä ensimmäisen poikakaverin kanssa. Ei ole kaduttanut, mutta koska olen nähnyt niin monia, jotka ovat rynnänneet naimisiin, että saisivat harrastaa seksiä, niin ymmärtäisin täysin, jos nyt teini-ikäiset lapseni haluaisivat harrastaa seksiä. Toki toivon, että eivät ala yhden yön juttuihin tms. mutta esim. siinä vaiheessa, kun on kuitenkin sellainen suhde joka voisi johtaa sitoutumiseen koko elämän ajaksi.

Vierailija
2/3 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan kans menty miehen kanssa neitsyinä naimisiin parikymppisinä, mulla oli kyllä ollut käsi- ja suupeliä ensimmäisen poikakaverin kanssa. Ei ole kaduttanut, mutta koska olen nähnyt niin monia, jotka ovat rynnänneet naimisiin, että saisivat harrastaa seksiä, niin ymmärtäisin täysin, jos nyt teini-ikäiset lapseni haluaisivat harrastaa seksiä. Toki toivon, että eivät ala yhden yön juttuihin tms. mutta esim. siinä vaiheessa, kun on kuitenkin sellainen suhde joka voisi johtaa sitoutumiseen koko elämän ajaksi.

öööö... olet nähnyt monta jotka ovat rynnänneet naimisiin nuorena että saavat seksiä... ööö.. sä menit 20v neitsyenä naimisiin... =) ..toi kuulostaa ihan just siltä että nuorena on mentävä naimisiin että pääsee tutustumaan seksin iloihin.. Anteeks, mut oletko jostain uskonnollisista piireistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai monellakaan ole ollut muuta vaihtoehtoa, joten miten sitä katumaan kun pitäisi sitten katua koko elämäänsä?