Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iphone on paska osa 537(control center ylös youtube videon aikana)

Vierailija
14.01.2017 |

Siis haluaisin vain säätää kontrastia paremmaksi, niin montako sataa kertaa pitää vetää alareunasta vai onko tohon joku kikka, että saa control centerin ylös? Välillä kyllä vittuilee sillä nuolelma, että täällä minä olen, mutta enpähän viiti vielä tulla ja tulee vasta 153 yrittämän jälkeen ylös. Vai pitääkö mun tähänkin ladata itunes koneelle ja käydä koneella säätämässä kontrastia? Siis tämäkin taas onnistuu anterolla vittu ekalla yrittämällä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haluaisin vain säätää kontrastia paremmaksi, niin montako sataa kertaa pitää vetää alareunasta vai onko tohon joku kikka, että saa control centerin ylös? Välillä kyllä vittuilee sillä nuolelma, että täällä minä olen, mutta enpähän viiti vielä tulla ja tulee vasta 153 yrittämän jälkeen ylös. Vai pitääkö mun tähänkin ladata itunes koneelle ja käydä koneella säätämässä kontrastia? Siis tämäkin taas onnistuu anterolla vittu ekalla yrittämällä.

Ei iPhonessa voi säätää kontrastia, ainoastaan näytön kirkkautta

Vierailija
2/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei iPhonessa voi säätää kontrastia, ainoastaan näytön kirkkautta

Kiitos kun korjasit, mutta montako kertaa itse tarttet videon aikana saadaksesi control centerin ylös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla yrittämällä näytti onnistuvan.

Vierailija
4/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tarvitse videon aikana mitään kun yleensä keskityn videoon

Vierailija
5/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla yrittämällä näytti onnistuvan.

kumma kyllä kun ei onnistu ekalla omalla, ei paikallisen applekaupan 4.llä luurilla, powerissa ei onnistunut myöskään 4.llä iphonella eikä myöskään 2.lla elisa shopit luureilla. Sulla on vissiin itunes tai joku muu i-ohjelma läppärillä kun kerta ekalla menee.

Vierailija
6/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tarvitse videon aikana mitään kun yleensä keskityn videoon

. Niin no mitä sitä kun on hämärässä kuvattua nii. voi keskittyä siihen tummaan pimeeseen kuvaan, mutta kun löis kirkkautta niin näkiskin jotain.

Vierailija
7/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin tyhmä voi olla, se pyyhkäsy pitää aloittaa ruudun ulkopuolelta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi