Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako duunari pukeutua

Jenny
14.01.2017 |

Minusta vähän outoa kun tuttu mies joka työskentelee tehtaalla, tienaa melko vähän eikä ole mitenkään edes erikoisen näköinen, on erittäin huoliteltu.
Ei mitään farkkuja, lenkkarit ja t-paita vaan ihan kunnon housut ja kauluspaita ja kunnon nahkakengät. Hiukset on aina kunnossa. Näyttää oikeasti siltä kuin olisi aina menossa juhlimaan.
Miten on, saako teidän mielestä rahaton duunari pukeutua kuten parempi ihminen. Oma mieheni joka on kyseisen miehen kaveri ei pukeudu noin vaikka rahaa on kosks on paremmassa asemassa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinulta pois jos duunari tahtoo pukeutua asiallisesti?? Toiset vain viihtyvät sellaisissa vaatteissa. 

Minun mieheni on taas virkamies, ja pukeutuu töihin pikkutakkiin ja suoriin housuihin, kauluspaita on ehdoton, mutta kotonaan näyttää lähinnä pultsarilta. Pukeutuuko hän sinun mielestäsi jotenkin sitten väärin? Ei asemansa mukaisesti?

Vierailija
2/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä duunarin pitää kulkea alasti.

Eiköhän jokanen saa kulkee sellasissa vaatteissa joissa viihtyy. Ei työ ja pukeutuminen kulje käsikädessä.

Tiedän eräänkin oikeasti varakkaan tyypin joka ajeli vanhalla autolla (sen hajottua osti uuden samanlaisen) ja pukeutumiseltaan muistutti hampuusia. Ja ei, varakkuus ei perustunut nuukuuteen, vaan fiksuihin sijoituksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan säkkiin voi duunari pukeutua. Mitä ne rahvaat oikein itsestään kuvittelevat?!

Vierailija
4/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mistä tiedät duunarin rahattomaksi? Saattaahan hänellä olla muhkea osakesalkku tai rahapelivoitto. Ei niitä tarvitse mainostaa ja kertoa kaikille.

Vierailija
5/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että duunarin pitäis kulkea veijot jalassa ja crocksit kenkinä? Mikä muka tekee duunarista erilaisen verrattuna "virkamieheen"?

Vierailija
6/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin pohtimaan, mikä oikeastaan on duunari.  Eikös me kaikki työssäkäyvät tehdä duunia.

Vierailija
7/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskenteleekö miesvaltaisella alalla? Sitten luultavasti tienaa enemmän kuin miehesi.

Vierailija
8/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön enkä kehtaa pukeutua hyvin koska tuntuu että minulla ei ole oikeutta siihen. Muutenkin aika heikko itsetunto niin tuntuu että minulle nauretaan jos yritän.

Vierailija
9/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön enkä kehtaa pukeutua hyvin koska tuntuu että minulla ei ole oikeutta siihen. Muutenkin aika heikko itsetunto niin tuntuu että minulle nauretaan jos yritän.

Höpö höpö. Nyt pää pystyyn ja kivaa kudetta päälle! :)

Vierailija
10/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, ihmisillä on omatkin elämät. Ei ketään kiinnosta sulle naureskelu tai sun työtilanteesi. Pukeudut miten haluat.

Vierailija
11/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny kirjoitti:

Minusta vähän outoa kun tuttu mies joka työskentelee tehtaalla, tienaa melko vähän eikä ole mitenkään edes erikoisen näköinen, on erittäin huoliteltu.

Ei mitään farkkuja, lenkkarit ja t-paita vaan ihan kunnon housut ja kauluspaita ja kunnon nahkakengät. Hiukset on aina kunnossa. Näyttää oikeasti siltä kuin olisi aina menossa juhlimaan.

Miten on, saako teidän mielestä rahaton duunari pukeutua kuten parempi ihminen. Oma mieheni joka on kyseisen miehen kaveri ei pukeudu noin vaikka rahaa on kosks on paremmassa asemassa.

Kuule Jenny.... ei tuollaisia sääntöjä ole kuin kaltaistesi älyllisesti rajoittuneiden mielessä.Kukin saa pukeutua just niinkuin haluaa ja miten varat sallivat. Sun on pakko olla trolli, ei kukaan oikeesti noin tyhmiä  voi kysellä....

Vierailija
12/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään taitaa olla pikemminkin sääntö kuin poikkeus, että keskiluokka yrittää pukeutua siististi ja "kalliisti", oikeasti varakkaat pukeutuvat yksinkertaisesti ja vähän mihin milloinkin. 

Vierailija
13/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin jätän duunaripuolen itsestäni työvaatteita ja turvakenkiä myöden työpaikalle. Vapaa-ajalla pukeudun niin kuin hyvältä tuntuu, joskus verkkareihin ja reinoihin, useammin kellomekkoon ja korkokenkiin.

Vierailija
14/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään taitaa olla pikemminkin sääntö kuin poikkeus, että keskiluokka yrittää pukeutua siististi ja "kalliisti", oikeasti varakkaat pukeutuvat yksinkertaisesti ja vähän mihin milloinkin. 

Sama huomio. Varsinkin ne jotka työnsä puolesta joutuvat oikeasti pukeutumaan edustavasti ja pukuihin ovat vapaalla tosi rönttöisiä :D

Vierailija
15/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät hänen olevan rahaton duunari?

Mun tuttu mies, sanoutui irti hyväpalkkaisesta ja kiireisestä työstä, vaihtoi työ- ja asuinpaikkaa ja nyt työskentelee tehtaassa. Tykkää, kun ei kuulema tarvitse edes ajatella.

Entiset tulot on sijoittanut hyvin ja saa mukavasti pääomatuloja ja tämä tehdasduuni on vain yksi vaihe elämässä.

Tämäkin mies pukeutuu tyylikkäästi.

Vierailija
16/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se amis / akateeminen-hullu vai muuten omituinen?

Eihän meillä täällä Suomessa ole mitään arvon, aseman , varallisuuden tai muun perusteella määräytyvää pukeutumiskoodia.

Jos olet kuvitellut, että jokaisella maajussilla on hankkijanlippis ja akateemisilla arkipäivinäkin pikkutakki ja solmio, olet väärässä. 

Naisten kohdalla pukeutumisen perusteella aseman ja ammatin päättely on vielä vaikeampaa, itse asiassa mahdotonta nimenomaan vapaa-ajalla.

Vierailija
17/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se mies vaan on kiinnotunut vaatteista, haluaa panostaa pukeutumiseen ja ulkoiseen olemukseensa ja viihtyy sellaisissa vetimissä kuin käyttää!?! Aika junttimainen tuo ajattelutapasi, suoraan sanottuna! Todella hyvä jos tässä maassa joku mies näkee edes vähän vaivaa ulkomoutonsa eteen!! Niitä vanhoissa rytkyissä kulkijoita jotka ei istu päälle oikeen mitenkään on ihan liikaa. Varallisuudella tai taustalla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä, se vain on jokin syvään juurtunut ajattelumalli monilla suomalasilla miehillä ettei ulkomuodostaan tarvitse olla kiinnostunut. Virkistävää ja hienoa että tämä on pikkuhiljaa muuttumassa.

Vierailija
18/18 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa pukeutua!! Pukeutuuhan naisetkin miten lystäävät mmatista ja taustasta riippumatta. Kummallista ajattelua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan