Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan oikeesti. Mulla menee hermo lukea koko ajan valituksia lapsista

Vierailija
13.01.2017 |

Mulla on vauva ja masennun kohta ku täältä ja muualtakin saa vähän väliä lukea kuinka oma elämä on loppunut, lasten kanssa on raskasta jne jne, miksi niitä pitää sitten tehdä jos oma elämä loppuu?? Olenko jotenkin outo ku en ajattele sitä näin, vaan oma elämä jatkuu mutta erilailla. Joka paikassa vaan valituksia lapsista. Saisko jotain positiivistakin kuulla välillä, kiitos.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on osa tätä kulttuuria. Mutta voin lohduttaa et ole ainoa! 

Vierailija
2/11 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nuo muut vauva.fi:n keskustelualueet kuin av?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista tuntuu kuuluvan puhua negatiivisten asioiden kautta. Jopa erityisen jyrkästi täällä, missä lasten ihanuuden hehkuttaminen on aivan pannassa.

Vierailija
4/11 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita netti kiinni ja nauti vauvastasi!

Vierailija
5/11 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, näinhän se on. Moni kokee jotenkin epäaidoksi hehkuttaa jotain positiivista - vaikka oikeasti toki positiivinen kokemus jostakin asiasta voi olla tasan yhtä aitoa kuin negatiivinenkin.

Täällä myös palstailee paljon veloja, ihme kyllä, ja he tehtailevat todella paljon noita "äitiys tuhoaa naisen elämän" -aloituksia.

Kannattaa ehkä pyrkiä vähän seulomaan sitä, mitä aloituksia lukee. Monesta näkee jo otsikosta tai viimeistään alkulauseista, mikä tulee olemaan jutun juoni. 

Ja hei, mikään ei estä sinua itseäsi tekemästä positiivisia aloituksia!

Vierailija
6/11 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lukea positiivisia ketjuja. Mulla on välillä sellainen olo, että toimin kapinallisesti, kun en liity valituskuoroon:)

Vierailija
7/11 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompa yllätys että niistä valitetaan, kersathan OVAT ihan perseestä. Jäätäviä riippakivejä.

Vierailija
8/11 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ompa yllätys että niistä valitetaan, kersathan OVAT ihan perseestä. Jäätäviä riippakivejä.

Etpä taida kirjoitustaitosi perusteella olla paljoakaan "kersoja" vanhempi.

Vierailija
9/11 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh

Vierailija
10/11 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin sen "En halua lapsia" -ketjun. Et varmaan lukenut sitä, sillä sanoin että pidän lapsista ja minulla on 2 läheistä ja ihanaa kummityttöä. Se, ettei halua olla äiti, ei vie toisten äiteydestä mitään pois, eikä varsinkaan lasten ihanuudesta.

Parempaa jatkoa.

Vierailija
11/11 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitin sen "En halua lapsia" -ketjun. Et varmaan lukenut sitä, sillä sanoin että pidän lapsista ja minulla on 2 läheistä ja ihanaa kummityttöä. Se, ettei halua olla äiti, ei vie toisten äiteydestä mitään pois, eikä varsinkaan lasten ihanuudesta.

Parempaa jatkoa.

Luin kyllä ketjun läpi ja tällä en tarkoittanut sinua. Mua on jo vähän aikaa ärsyttänyt kunnes joku kirjoitti ketjussasi että jos saisi uudelleen päättää niin ei haluaisi lapsia koska se on ollut oman elämän totaalinen loppu

Ap