Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on nyt sitä oikeaa feminismiä? Riittääkö naisen tasa-arvo vai onko mun kamppailtava rodullistetun transseksuaalin oikeudesta lapsiin?

Vierailija
13.01.2017 |

En tajua enää yhtään mitään! Onko yksin lasta hoitava mieshomo tasa-arvoisempi kuin tavallinen duunarinainen? Kertokaa miten tää menee.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi ajaa kaikkien sukupuolten aitoa tasa-arvoa. Nykyään huono nimi kyseiselle aatteelle, mutta toki sille löytyy syy historiasta.

Vierailija
2/3 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan osaa sanoa, koska nykynen intersektionaalinen feminismi on niinku elämä: harvemmin yksielitteistä ja suoraviivaista. Feminismi on syntynyt tasa-arvoliikkeenä ja sillä linjalla se jatkaa, mutta se, kenen kaikkien tasa-arvosta on kyse, elää ja kasvaa koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan osaa sanoa, koska nykynen intersektionaalinen feminismi on niinku elämä: harvemmin yksielitteistä ja suoraviivaista. Feminismi on syntynyt tasa-arvoliikkeenä ja sillä linjalla se jatkaa, mutta se, kenen kaikkien tasa-arvosta on kyse, elää ja kasvaa koko ajan.

Nuoret feministit pitää mua huonona ihmisenä, kun selitän miehen ja naisen tasa-arvosta. Eikö muut ihmiset voi keksiä omaa liikettä ja nimeä? Lupaan kannattaa kaikkea?. On vaan todella nöyryyttävää kuulla olevansa paska ja idiootti ja epäfeministi vain siksi kun mulle naisen asema on naisena tärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän