Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet terveestä miehestä jolla on vammainen vaimo?

Vierailija
13.01.2017 |

Mitä ajatuksia sinulle herää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla vammainen vaimo?? Onko vaimo vammautunut liiton aikana vai sitä ennen??

Meillä minä olen liikuntavammainen ja mieheni on minut juuri tällaisena ottanut. Ei hän ole miestä kummempi, ihan hyvässä ammatissa ja huolehtii minusta ihan normaalisti. Meillä on aivan normaali parisuhde ja seksiäkin on, aika useinkin. 

Normimies eikä ole kuulemma vielä kukaan kysellyt, että miksi tuo nainen, eikä tervettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla vammainen vaimo?? Onko vaimo vammautunut liiton aikana vai sitä ennen??

Meillä minä olen liikuntavammainen ja mieheni on minut juuri tällaisena ottanut. Ei hän ole miestä kummempi, ihan hyvässä ammatissa ja huolehtii minusta ihan normaalisti. Meillä on aivan normaali parisuhde ja seksiäkin on, aika useinkin. 

Normimies eikä ole kuulemma vielä kukaan kysellyt, että miksi tuo nainen, eikä tervettä.

Liikuntavammainen. Vamma ollut jo ennen liittoa.

Vierailija
4/6 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa tulee mieleen:

1. Suuri sydäminen mies joka osaa katsoa pintaa syvemmälle on löytänyt elämänsä rakkauden.

2. Mies joka ei pärjäisi "samantasoisen" ihmisen kanssa parisuhteessa. Suhde jollain tavalla vääristynyt.

Vierailija
5/6 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakaan mitenkään vääristynyt suhde ole. Samalla tavalla meillä puhutaan asioista ja tehdään töitä. Lapset pyörii jaloissa ja minä teen sen, minkä pystyn. Ei siinä suuria apuja tarvi huudella.

Järjessäni ei ole mitään vikaa, vain jaloissani. Olen hyvässä ammatissa ja teen töitä samaan tapaan mieheni kanssa. Ei kaikkiin töihin tarvitse jalkoja, mutta järkeä tarvii suhteellisen moneen. 

Ei meillä nipoteta tyhjästä. Mies lenkkeilee ja minä käyn salilla. Ei ongelmaa.

Ne ongelmat ovat yleensä näitä sivusta katsojilla, ei meillä.

Vierailija
6/6 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakaan mitenkään vääristynyt suhde ole. Samalla tavalla meillä puhutaan asioista ja tehdään töitä. Lapset pyörii jaloissa ja minä teen sen, minkä pystyn. Ei siinä suuria apuja tarvi huudella.

Järjessäni ei ole mitään vikaa, vain jaloissani. Olen hyvässä ammatissa ja teen töitä samaan tapaan mieheni kanssa. Ei kaikkiin töihin tarvitse jalkoja, mutta järkeä tarvii suhteellisen moneen. 

Ei meillä nipoteta tyhjästä. Mies lenkkeilee ja minä käyn salilla. Ei ongelmaa.

Ne ongelmat ovat yleensä näitä sivusta katsojilla, ei meillä.

turhaa otat kommentistani herneitä nenään. Aloituksessa et kertonut vammasta. Ennen lisätietoja olen oman vastaukseni kirjoittanut. Molempia parisuhteita on tullut vuosien saatossa vastaan.