Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä työpaikoissa maksetaan palkka 2 krtaa kk?

Vierailija
13.01.2017 |

Olin joskus teininä puhelinmyyntifirmoissa. Toisessa maksettiin tuntipalkka aina 7 päivä ja provikat ja bonarit 20 päivä(?) Tai siis joskus loppukuusta. Kuitenkin n. 2 viikon välein. Diggasin ihan sikana :D tuntu et ois enemmän rahaa käytössä kun tuli niin usein.

Ammatti minulla on merkonomi (whyy?)

Kommentit (17)

1/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrafirmoissa

Vierailija
2/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuntipalkka makseta kahden viikon välein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kun olin raksalla ja mies tekee kuljetuspuolen juttuja niin siellä kanssa.

Vierailija
4/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus teininä puhelinmyyntifirmoissa. Toisessa maksettiin tuntipalkka aina 7 päivä ja provikat ja bonarit 20 päivä(?) Tai siis joskus loppukuusta. Kuitenkin n. 2 viikon välein. Diggasin ihan sikana :D tuntu et ois enemmän rahaa käytössä kun tuli niin usein.

Ammatti minulla on merkonomi (whyy?)

Joskus teininä? Ja nyt oot jo 20v?

Vierailija
5/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntipalkkalaisten pitäisi saada kahden viikon välein palkka. Myös pienissä taloissa, missä oma palkanlaskenta, voi olla sovittavissa...

Vierailija
6/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään sääntöä.

Itse olen tuntipalkalla ja palkka maksetaan kerran kk.

Mies on kk-palkalla ja hänelle maksetaan 2×kk.

Vierailija
7/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iss ainakin.

Vierailija
8/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä kk-palkallisille maksetaan vaan kerran kuussa, ja tuntipalkkaisille kaks kertaa kuussa, palkat menee kaupungin palkanmaksun kautta, niillä on siellä 4000 palkkaa maksettavana, kaipa se tasoittaa töitä pitkin kuukautta kun on kolme eri palkanmaksupäivää eikä vain yksi kaikilla 4000:lla.

Vierailija
9/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli joskus kesätöissä huvipuistossa ja palkat tulivat juurikin kahden viikon välein.

Vierailija
10/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hitsareille ja automekaanikoille maksetaan. Ymmärtääkseni duunaripuolella on yleistä tuo.

Kyllä se raha tuntuu isommalta, kun tulee kerralla kunnon summa. Jos pitää vaikka maksaa asuntolainaa, palkasta jää aika vähän käteen, kun tiliä tulee 2 vk välein esim. 700 euroa ja siitä menee aina 300 asuntolainaan, satanen bensaan ja satanen viikossa ruokakauppaan. Aina tuntuu olevan tili liki nollaa.

Vierailija
11/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

duunarihommissa yleisemmin 2 viikon välein kun muuten ne raukat eivät pysy hengissä kun taloutta ei osata suunnitella ollenkaan.

Vierailija
12/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin hitsareille ja automekaanikoille maksetaan. Ymmärtääkseni duunaripuolella on yleistä tuo.

Kyllä se raha tuntuu isommalta, kun tulee kerralla kunnon summa. Jos pitää vaikka maksaa asuntolainaa, palkasta jää aika vähän käteen, kun tiliä tulee 2 vk välein esim. 700 euroa ja siitä menee aina 300 asuntolainaan, satanen bensaan ja satanen viikossa ruokakauppaan. Aina tuntuu olevan tili liki nollaa.

Mulla menee toisesta palkasta vuokra ja toisesta "kivapalkasta" laskut+eläminen. Ihan sama määrä sitä rahaa kuitenkin on käytössä...

Olen kk-palkkaisena vuokratyöfirmassa.

Vierailija
13/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Yhdessä työpaikassani palkka on maksettu kahdesti kuussa, kaikissa muissa kerran kuussa. Ja aina tuntipalkka. Tämä kahdesti kuussa maksava firma oli n. 40 hlö työllistävä tehdas, muut pienempiä firmoja.

Vierailija
14/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen työssäni tekemisissä palkkahallinnon kanssa. Pääsääntöisesti sekä isoissa että pienissä yrityksissä tuntipalkkaisten palkat maksetaan joko 2 viikon välein tai 2 x kuussa (esim. aina 15. ja 30. päivä tai joka toinen perjantai). Kuukausipalkka lähes aina kerran kuussa.

Vierailija
15/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin pienet palkat, että loppukuusta maksetaan kaikille tasan 500, jotta osa selviää kuukauden 15. päivään asti, jolloin on varsinainen palkkapäivä. On tosi hyvä, osa eläisi muuten kaurapuurolla viimeisen viikon ennen viidettätoista päivää. Suosittelen. On helppoa palkkakonttorillekin, kun ei ole förskotin hakijoita.

Vierailija
16/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

duunarihommissa yleisemmin 2 viikon välein kun muuten ne raukat eivät pysy hengissä kun taloutta ei osata suunnitella ollenkaan.

Veit sanat suusta. Olen rakennusalalla toimihenkilönä ja palkka maksetaan kerran kuussa. On aina ihmetyttänyt tuo 2 kertaa, joka on rakennustyömiehillä. Reppanoitahan ne on ja systeemi vanhoja peruja. Ilmeisesti saavat paremmin ostettua perjantaipullonsa tuolla tapaa.

Vierailija
17/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle maksettiin nuoruudessa palkka joka perjantai käteisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan