Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen oudot tavat

iinesankka
13.01.2017 |

Hei,

Tapasin jokin aikaa sitten netin kautta tosi mielenkiintoisen miehen. Mies on tumma, pitkä ja tosi komea. Työskentelee johtajana isossa yrityksessä ja hänellä on iso hieno talo. Ilmeisen varakas vaikka en ole suoraan kehdannut herran varallisuutta tiedustella. Oikein huomioonottavainen myös sängyssä. Kaikin puolin unelmapaketti siis?

No ei ihan.

Miehellä on kummallisia tapoja, kuten se, että hän kitsastelee vessan vetämisen kanssa. Se kuulemma vie turhaan vettä eli mies ei esim. yöllä vedä vessaa ollenkaan eikä aina päivisinkään. Tämä yököttää minua. Mies selaa myös jatkuvasti kännykkäänsä ja jotain ankean näköistä keskustelufoorumia. Hän nauraa höröttää vähän väliä foorumin jutuille. Kyselin varovasti mitä forumia hän seuraa ja mies mutisi jotain troolista?? En vaivautunut paremmin ottamaan selvää. Ne kerrat kun olemme käyneet ruokakaupassa niin hän haluaa lähes poikkeuksetta mennä aina Lidliin, koska se on halpa. En tajua miksei hän voi tulla parempaan kauppaan, kun rahaa kerran olisi. Maahanmuutosta miehellä tuntuu olevan erittäin negatiivisia käsityksiä. Itse olen hyvin suvaitsevainen ja olen ollut vapaaehtoisenakin vastaanottokeskuksessa.

Pelkään, että miehestä paljastuu lisää kummallisia piirteitä. Miten kannattaisi selvittää ne nopeasti ettei joskus parin vuoden päästä sitten tule karvas pettymys?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se equlilippis syvälle päähän, vyölaukku suoraan ja kohti uusia hassutuksia!

Vierailija
2/2 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

keu keu keupati keu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla