Paskavammainen tekosyysi siihen mikset käy tänään lenkillä!
Kommentit (39)
Yksinkertaisesti juon mielummin kaljaa sohvalla kuin lähden lenkille
Kävin puntilla tekemässä jalkatreenin. Samana päivänä en lenkkeile :)
Mulla on reuma, nivelrikko ja osteoporoosi. En aatellut lähteä rikkomaan luitani tai niveliäni tonne loskaan (ja vaikka ei olis loskaa en pysty juoksemaan).
Huomenna on lenkkipäivä. Nyt väsyttää ihan saatanasti, koska oli tavallista raskaampi viikko.
Koska ensi syksynä tulee 20 vuotta siitä, kun päätin etten enää koskaa harrasta "kosmetiikkakuntoilua".
Ja viime kesän verikokeiden perusteella ei edes tarvitse, kun veriarvot (paljon) paremmat kuin keskimääräisellä +40-vuotiaalla miehellä. Mitä nyt muutama kilo ylipainoa, mutta aivan sama niin kauan kuin jaksaa vetää kunnon erämaavaelluksen lähtöpainoltaan 35 kg rinkan kanssa...
18km kävelin töissä tänään joten ei kiitos enää....
Häh? Heitin tänään jo kolkyt kilsan lenkin.
Jännetupen tulehdus takareidessä/pakarassa.
Nukuin koko päivän, ja ihan kohta on taas yövuoroon lähtö. Lisäksi ulkona on talvi, joten ei pysty.
Kusipaskaretarditekosyysi, miksi et tee japanilaista kalligrafiaa tänään?
Noo, ei ole oikein (juoksu)lenkkeilysää. Lisäksi olen aneeminen (oireettoman perussairauden yksi oire). rautakuuri päättyy juuri kun tulee juoksukelit. Kävelylenkillä kävin kyllä, 6km koiran kanssa.
Jos liiasta punttisalista rasittunut handu paranisi, niin pääsisi punttisalille.
Tein jo lihastreeniä tänään ja oon raskaana ni ei jaksa niin paljon rehkii ;D rv 18
Kelpaako räjähtävä ripuli paskavammaksi?
Aamulla heiluttelin talikkoa aamutallissa ja ratsastin hevosen töitten päälle. Päivä mennyt muuten kotitöitä tehdessä. Nyt levahdan sohvalle ja aukaisen karkkipussin, alkaa voice! Huomenna paremmalla menestyksellä. Jos ei tuule, vien mukulat luistelemaan ja pulkkamäkeen ennen töihin lähtöä.
Paskavammainen tekosyysi siihen, miksi olet yhä hengissä?
11 päivä menossa alle 500 kalorin nestedieetti. Ei jaksa juosta. Tänään olen kyllä tehnyt lumityöt ja imuroinut kodin. siinä oli ihan puhdetta tarpeeksi.