Mies joutuu maksamaan elareita 1000 euroa kuukaudessa
En jaksa enää. Se raha on yhteisöltä lapsillemme pois. Paljonko teillä mies maksaa elareita?
Kommentit (65)
Montako elätettävää miehelläsi on? Kaikista tulee huolehtia ja lapsia hankkia sen mukaan kuin pystyy elättämään.
Vähän yli 3500 e/kk. Omasta aloitteestaan maksaa. On sanonut, että hän on isä, miksi ihmeessä ei elättäisi lapsiaan. Noita on 2 kpl.
Vierailija kirjoitti:
Montako elätettävää miehelläsi on? Kaikista tulee huolehtia ja lapsia hankkia sen mukaan kuin pystyy elättämään.
Edellisestä liitosta 3 ja nykyisestä 2.
Ensimmäiset/vanhimmat lapset tarvitsevat eniten rahaa, mies ymmärtää tämän. Pienet pärjää vähemmällä. Jos et itse kykene elättämään itseäsi, niin ikävämpi juttu sulle.
Ottakaa lapset teille asumaan niin ei tarvitse maksaa elareita. Saatte silloin lapsilisäktin...
Exä yritti saada meikäläiseltä elareita 1500 e/kk (kahdesta lapsesta) mutta ei onnistunut koska en tienaa kauheasti. Suuttui köyhyydestäni ja piinaa mua sekä nyksää koiranpaskapostilla, puhelinsoitoilla yms kivalla.
1000 e on kolmesta lapsesta vähän. Luultavasti elävät aika köyhää elämää miehesi lapset, jos ei sitten heidän äitinsä tienaa paljon (missä tapauksessa lasten ja työn yhteensovittaminen lienee haasteellista ja kuluja tulee lisää siitä).
Totta kai mies elättää lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli 3500 e/kk. Omasta aloitteestaan maksaa. On sanonut, että hän on isä, miksi ihmeessä ei elättäisi lapsiaan. Noita on 2 kpl.
Pihi mies sulla. Mun ex maksaa 700€ yhdestä teinistä. Tulot muutaman satasen paremmat.
Mutta ex onkin kunnon mies, joka ei halua lapsensa elintason laskevan eron vuoksi.
No sen siitä saa kun ottaa muiden jämät. Mitäs läksit!
Ei kannata lapsia tehdä jos niitä ei halua elättää.
Onko realistiset elarit 650e/kk yksi lapsi jos mies tienaanoin 9000e/kk?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihi mies sulla. Mun ex maksaa 700€ yhdestä teinistä. Tulot muutaman satasen paremmat.
Mutta ex onkin kunnon mies, joka ei halua lapsensa elintason laskevan eron vuoksi.
Mies on todennut, että lasten kasvaessa kasvaa elaritkin. Eiköhän tuo myöhemmin maksa vähintään saman verran kuin sun exä.
millä mielellä mies elarit maksaa?
Vierailija kirjoitti:
tuloihin nähden pieni elari
0 euroa. Kun kiinnittää tarpeeksi huomiota parinvalintaan, niin ei päädy toiseksi vaihtoehtoperheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuloihin nähden pieni elari
Entä jos lapsi on viikko-viikko-systeemillä, miten se vaikuttaa elareihin?
Mun mies maksaa 200. Ei tartteis kyl maksaa sitäkään, koska se on meidän yhteisistä rahoista pois ja miehen eksä elelee sossu-/kela-rahoilla joten sais joka tapauksessa yhtä paljon rahaa. Onhan se kiva kahden opiskelijan maksaa lapsesta 200+ruokakulut+bensakulut yhteensä kaikkiaan 350, kun ex-ämmä vaan makaa sohvalla ja shoppailee. Me ostetaan alekorista ruokaa ja laskut jää siltikin rästiin. Noi sossulehmät on kyl joku saatanan vitsaus tässä kansakunnassa. En tajuu miten miehet sekaantuu sellasiin alunperinkään.
Eli miehelläsi on useampi lapsi joista elareita maksaa? Jos ahdistaa, miksi valitsit miehen jolla on jo lapsia? Vai pitäisikö miehesi toisten lasten elää köyhyydessä, kun teidän yhteinen sen kun puksuttaa?