Missä suihkautatte deodorantin jos muut ovat kotona?
Ite meen usein varastoon "etsimään" jotain ja samalla nappaan dödön mukaan. Jos koko perhe sattuu kesällä olemaan pihalla samaan aikaan, pääsen laittamaan deodorantin sisällä, ei se ääni makuuhuoneesta sentään pihalle kantaudu.
Kommentit (35)
Anteeksi, mutta en ymmärrä kysymystä.
Suihkutan tarkoituksellisesti ihan siinä muiden nenän juuressa....KÖHKÖHKÖHKÖHKÖH!.....mitä vittua sä oikein teet!?
Vierailija kirjoitti:
Hakeudun lähimpään väestösuojaan.
Sama täällä. Siinä kun parit melkein metrin paksuiset rautaovet työntää perässään kiinni, voi olla suht varma, ettei se rollon heikko nirinä kuulu kotiin asti... Onneksi meillä on lähin väestösuoja ihan tuossa puolen kilsan päässä.
Holvaan suihkun jälkeen joko kylppärissä tai "meikkauspisteessä" eteisen peilin edessä. Mulla siis ihan ruhtinaaliset 2 dödöä käytössä. Jos joku katsoo niin siitä vaan. Eipä ikinä oletullut mieleenikään että siinä vois olla jotain hävettävää. Sama kuin hammaspesu, kuuluu perus hygieniaan.
Ap nyt hankki jokaiselle perheenjäsenelle yksilölliset korvatulpat, lisäksi muutama pari vieraiden käyttöön.
Jakelet ne sitten hopeatarjoittimelta ennen töräytyksiä.
Ratkaisuni ongelmaan on se, että asun yksin. Välillä kyllä huolettaa, että naapurit kuulee kun on niin heikko äänieristys tässä talossa...
Itse käytän ns. välisuihkautusta. Heti suihkun jälkeen laitan ns. pienen annoksen, joka pitää kainalot aisoissa yön ajan. Aamulla, kun muut ovat lähteneet, laitan loput tarpeellisesta määrästä. Toimii vain, jos muut lähtevät ennen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Talon katolla, mikäli muut sisällä.
Minä puolestani suihkauttelen ihan kotona sisällä vaan, rauhassa, koska te kaikki muut hyökkäsitte jo sinne katolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitä pitäisi piilotella?
Se on arkaluonteinen toimenpide
Arkaluontoinen toimenpide? Deodorantin laittaminen on toimenpide? Esim. Peräpukamavoiteen laittaminen on arkaluontoinen toimenpide ei deodorantin.
Trololloooo