Nauttiiko joku oikeasti mausta suuseksissä?
Hieman hassu kysymys. Monet sanovat että maku ei ole hyvä mutta tekevät sitä kumppanin nautinnon vuoksi. Itse sanon että se ei maistu eikä tuoksu pahalta eikärrikosen hyvältäkään, mutta nautin siitä älyttömästi kun saan nuolla pillua ja joissakin tapauksissa peppua sen maun takia. Mites teillä, onko yämä teistä outoa että nauttii kumppaninsa mauista ja tuoksuista?
Kommentit (5)
Nainen vastaa:
Miehen touhutippojen maku ei haittaa minua. Kiihotun suihinotosta, ja mieheltä tulee joskus tosi paljon touhutippoja, että ei tartte edes paljon sylkeä lisäksi. Maku on suolainen, mutta ei paha. Tai siinä mielentilassa, kiihkossa, en mieti, että olisi jotenkin pahaa, enemmänkin kiihottavaa. Ja joskus ei ole ihan vastapesty, niin kyllä pissankin makua on ollut., mutta ei sekään ole haitannut. Kunhan yleisesti pitää hygieniasta huolta. Sissijuustosta en tykkää.
Loppuun asti en ota suihin, koska spermaa tulee paljon ja paineella aiheuttaen oksennusrefleksin (kokeiltu on). Ei se sinällään pahaa ole sekään, mutta sitä on liikaa :P
Naisen perseen tuoksu varsinkin kiihottaa
Kiihotustippojen mausta tykkään. Sperman nielen, en jää maistelemaan. Se ei maistu mansikalta, mutten mä siitä myöskään oksennusreaktiota saa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen perseen tuoksu varsinkin kiihottaa
Samoin koen minä. Taitaa olla yleisempää kun luulisi. Monet naiset pitävät sitä häpeällisenä. Ymmärrän heitä, mutta mielestäni siinä ei ole mitään hävettävää, se on ihana tuoksu :).
AP
Mitä ihmeellistä siinä on? Kyllä mäkin tykkään pillun mausta ja tuoksusta.