Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sille pitkäksi venyneelle "maailmalta palaavan muuttoshokki"-ketjulle tapahtui?

Vierailija
13.01.2017 |

Miksi se piti poistaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä oli ketju, jossa ihmeteltiin miksi se piti poistaa ja sekin ketju poistettiin, minkä vuoksi joku teki ihmettelyketjun jossa ihmeteltiin sitä että ketju jossa ihmeteltiin ketjun poistoa poistettiin. Onkohan sekin jo ehkä poistettu.

Vierailija
2/7 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi se piti poistaa. Kaksi ketjua, joissa kummasteltiin poistoa, katosivat muutamassa minuutissa. Kumma juttu, että Hesarin mielipidepalstan jutut olivat aivan samanlaisia kuin täällä, mutta vain täällä asiasta ei saa keskustella ollenkaan. Ja sama konserni kyseessä. Tai sitten Hesarin moderaattoreilla on kykyä ja halua poistaa ylilyönnit, toisin kuin täällä, jossa laiska iltavuoroon tuleva mode vain vetää koko ketjun vessasta alas ja viettää loppuillan kai pimppikarvoja sormiensa läpi katsellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu. Olisin halunnut nähdä viimeisimmät viestit ja kissat... ärsyttää.

Vierailija
4/7 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivavittu-mode on aina sekaisin. Siksi.

Vierailija
5/7 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse kirjoittaa rumia. 

Vierailija
6/7 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modella oli PMS.

Vierailija
7/7 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron. Olen 30kg ylipainoinen katkera akka jonka ainoa ilo elämässä on ulkomainen lisäainekääretorttu.

Minun elämässäni ei ole mitään iloa eikä tule koskaan olemaankaan. Kaikki intohimo, haaveet ja päämäärät elämässäni ovat kuolleet

Ja jos ei minulla ole hauskaa niin ei ole sitten muillakaan! Siitä minä pidän kyllä huolen!